Saako teillä jouluna kiljua rajattomasti?
Kommentit (45)
En mä tiedä yläkerran teineistä, mutta ainakaan meillä ei saa.
Ystävän tyttärellä oli kuulemma kiljun tiimoilta pieni teollisuusyritys ja ihan rajattomasti kiljua, mutta äiti alkoi ihmetellä, mikä täällä oikein haisee. No komerosta se tehdas sitten löytyi.
Suomessa ei tueta pienyrittäjyyttä. Tytär joutui sitten palaamaan lukiokirjojen pariin. Kemia kuuluu olevan suosikkiaine.
Rusinakilju on joulun erikoisjuoma.
Rusina kyllä tuo kaalikiljuun sellaisen miellyttävän jouluisen bukeen. Myös pari kanelitankoa ja kardemummaa kannattaa heittää joulukiljuihin sekaan. Hyvä tulee.
Ei ole kiljua tarjolla meidän joulupöydässä.
Ei pysty, jos aikuisille annettaisiin, lapsillakin tekis mieli
Ei missään nimessä ennen kuin se on laillista. Ehkä ensi vuonna sitten?
Miten joulurauha ja kiljuminen sopii yhteen tai edes puoli kahteen?
Ei meillä, mutta alakerran naapurilla näyttää saavan.
Niin paljon sopii juoda kuin perse kestää.
En ymmärrä, miksi aina kiljun kohdalla puhutaan ripulista tai mahavaivoista. Ei ainakaan minun kiljulla ole tuollaisia vaikutuksia. Sen hiivan pitää antaa laskeutua, niin tämä jumalten juoma on täysin kirkasta. Ei lennä kura, eikä mahakipu vaivaa. Tietenkin, jos keskentehtyä lipittää, niin kakka lentää.
Taas on aika laittaa kilju käymään!
Ei, mutta eiköhän joku taas pikkujoulukiljut keitä.
Hyi helvetti, kiljua. Ei pisaraakaan sitä meille.
Mieluummin juon jopa karjalaa.
Kyllä. Kiljusammio keskelle olohuoneen lattiaa kera kuupan, siitä on kätevä jokaisen käydä hörppimässä vuorollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kiljusammio keskelle olohuoneen lattiaa kera kuupan, siitä on kätevä jokaisen käydä hörppimässä vuorollaan.
...ja piiri pieni pyörii...
Meillä ei saa kiljua, meillä saa ainoastaan kirkasta.
Olen niin iloinen, että tekisi mieli kiljua.
Rajattoman kiljun juomisesta saa rajattoman jouluripulin.