Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kollegat aikovat antaa seksikaupan lahjakortin pomolle pikkujoululahjaksi. Sanoin, etten halua olla mukana ja siitä tuli iso riita.

Vierailija
12.12.2016 |

Long story short: työkaverini haluavat antaa 100€:n lahjakortin seksikauppaan pomolle. Meitä työntekijöitä on 15, joista 3 ajaa raivokkaasti tämän kuningasidean läpimenoa, 8 sanoo, että käy mikä vaan, minä olen ilmoittanut, että tämä on todella typerä, lapsellinen ja outo pikkujoululahja, enkä halua olla mukana. Loput ovat hiljaa.

Pomo on vasta eronnut ja siitä kai tuo ajatus on lähtenyt, että tarvitsee jotain välineistöä itselleen. Pomo on kuitenkin asiallinen, tavallinen nainen, ei todellakaan mikään räväkkä ja rempseä, jolla olisi huumoria tällaiseen.

Mua hävettää suunnattomasti. Olen ilonpilaaja, takakireä tiukkis, kun en tällaiseen veny ja pilaan koko asian. Kaksi työkaveria ei enää edes puhu minulle!! Minä olen ehdottanut sataa muuta ideaa, kuten suklaata, herkkukoreja, teatterilahjakortteja ja vaikka mitä tavallista ja kivaa. Mutta ei kelpaa. Pahimmillaan siis pomolle annetaan koko työyhteisön nimissä tämä lahjakortti ja minun pitää mennä erikseen sanomaan, etten ole mukana ja anteeksi työkavereiden puolesta.

Aivan sama tunnistatteko te työkaverit minut tästä. Tämä on vain niin kuvottava ja idioottimainen asia, että oli pakko jakaa.

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paska lahja. Olisin hyvin pettynyt jos saisin tuollaisen. Suuri summa rahaa täysin hukkaan. Vaikka olenkin yksinelävä, niin mitä teen seksikaupan rasvoilla ja krääsällä? Ottaisin mieluiten lahjakortin johonkin tavarataloon, jossa olisi paljon valikoimaa, ja voisin ostaa rahalla sitä mitä tarvitsen tai mikä miellyttää.

En ole luonteeltani tiukkapipo, mutta tuollainen lahja olisi oikeasti tosi pettymys ja turha. Kun jotain harvoin saa lahjaksi niin en halua lahjakorttia mihinkään pieneen erikoiskauppaan tai seksivälineisiin, koska voi olla riski että sopivia tuotteita ei löydy tai koko aihepiiri ei kiinnosta.

Vierailija
142/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Long story short: työkaverini haluavat antaa 100€:n lahjakortin seksikauppaan pomolle. Meitä työntekijöitä on 15, joista 3 ajaa raivokkaasti tämän kuningasidean läpimenoa, 8 sanoo, että käy mikä vaan, minä olen ilmoittanut, että tämä on todella typerä, lapsellinen ja outo pikkujoululahja, enkä halua olla mukana. Loput ovat hiljaa.

Pomo on vasta eronnut ja siitä kai tuo ajatus on lähtenyt, että tarvitsee jotain välineistöä itselleen. Pomo on kuitenkin asiallinen, tavallinen nainen, ei todellakaan mikään räväkkä ja rempseä, jolla olisi huumoria tällaiseen.

Mua hävettää suunnattomasti. Olen ilonpilaaja, takakireä tiukkis, kun en tällaiseen veny ja pilaan koko asian. Kaksi työkaveria ei enää edes puhu minulle!! Minä olen ehdottanut sataa muuta ideaa, kuten suklaata, herkkukoreja, teatterilahjakortteja ja vaikka mitä tavallista ja kivaa. Mutta ei kelpaa. Pahimmillaan siis pomolle annetaan koko työyhteisön nimissä tämä lahjakortti ja minun pitää mennä erikseen sanomaan, etten ole mukana ja anteeksi työkavereiden puolesta.

Aivan sama tunnistatteko te työkaverit minut tästä. Tämä on vain niin kuvottava ja idioottimainen asia, että oli pakko jakaa.

No nyt oli pitkästä aikaa hyvä ja uskottava trolli ja peukutuksistakin päätellen osui ja upposi suoraan mammojen hermoon :)

Tästä onnittelut ja pinnoja herahtaa melko muikeat 4/5

t: palstan vanhempi virallinen trolliasiantuntija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista lahjaa voi antaa, ellei välit ole niin läheiset, että pystyy avoimesti puhumaan seksijutuista. Puolitutulta kyseinen lahja on kiusallinen.

Vierailija
144/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää rohkeasti vaan askel pidemmälle ja ostakaa sille joku teidän mielestä hänelle sopiva lelu, mitenkä olisi se teeveessä tutuksi tullut jellyjortikka

Vierailija
145/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei ollenkaan sopiva lahja.

Jos olisin pomo niin käyttäisin lahjakortin varmaan kasaan kondomeja ja jakaisin lahjan antajille... Tai saakohan noista kaupoista jotain turhaa krääsää, sukuelin-avaimenperiä tms.?

Vihjeenä takaisin, että ei oikein osunut nappiin.

Vierailija
146/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan hauskaa alaisista kuvitella pomo jossain seksikaupassa lahjakortin kanssa mutta onko se yhtä hauska läppä lahjan saajasta? Hän ei tule näkemään asiassa mitään hauskaa,on enemmänkin kiusaamista.

Vierailija
147/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta hyvin on trolli vetänyt!

Tästä antaisin kyllö 4,5/5! Siis ihan parhaita. Vähän turhan pitkästi kirjoitettu. Se ainakin paljastaa jutun provoksi. Mutta kiva piristys päivään ja hauskaa ajatella, kuinka tosissaan ihmiset ovat kommentoineet ja asiaa vatvoneet. Netti on hauska asia.

Vierailija
148/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tää on niiiin ysäriä, ettei voi muuta kun nauraa. keksikää jotain muuta ja pitäydy kannassasi. ei voi kun ihmetellä. eronnut saattais kaivata jotain muuta kun jellyä.

Vierailija
149/156 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se lahja annettiin?

Vierailija
150/156 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näistä pikkujouluista ois kiva kuulla :-)

151/156 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se lahja annettiin?

Tuliko kutsu HR:ään koko porukalle?

Vierailija
152/156 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla kyllä lapsellinen työporukka. Itse ainakin jopa miehenä ottaisin nokkiini tuollaisesta lahjasta jos olen juuri eronnut...

No niinpä. Ja työkaverit ovat kuitenkin ikähaarukasta 25-45, naisia ja miehiä.

Näiden puolestapuhujien mielestä seksilelut eivät ole enää mikään tabu ja että seksuaalisuus kuuluu ihmisen hyvinvointiin siinä missä muukin liikunta. Minä vain olen tällainen keski-ikäinen kukkahattutäti, kun en tätä tajua.

Menee hermo. 

ap

Monesti nämä seksuaalisuuden luonnollisuutta kuuluttavat ihmiset onnistuvat vain lisäämään inhoa seksiä kohtaan täysin tahdittomalla ja törkeällä käytöksellään. Varsinkin, kun pomo on juuri eronnut, niin tuollainen "lahja" on erityisen mauton. Tulee mieleen, että työkavereillasi on jotain hampaankolossa pomoa vastaan ja haluavat nyt nolata hänet tällä tavoin.

t. sinkkunainen, jolle väkisin tyrkytettiin kondomeja erään työpaikan pikkujouluissa, perusteena "kun teistä sinkkutytöistä ei koskaan tiedä!"

Seksi on yhtä normaali puheenaihe kuin se minkälainen sää on.

Ihminen joka häpeää seksistä puhumista on sairas

Joo, se on normaalia, joo, ei sitä tarvi pahemmin nolostella, mutta se ei kuulu työyhteisöön, jossa kuuluu olla neutraalin asiallinen muita ihmisiä kohtaan. Lahjakortti seksikauppaan olisi ehkä okei, jos työkaverukset olisivat parhaimmat ystävykset ja näkisivät vapaa-ajallakin, mutta herranjestas vastaeronneelle pomolle. Miettikää, kuinka vaivaantunut mieli pomolle tulee. Hän väkisinkin miettii, että kuinka kauheana häntä pidätte, kun hän vaikuttaa olevan niin puutteessa :D

Ohis:

'Seksi on yhtä normaali puheenaihe kuin se minkälainen sää on.' - hmmm...

"Hei Pirkko, ihana auringonpaiste tänään! No mites, panitteko Pentin kanssa eilen illalla saunan jälkeen?"

"Hei äiti! Ajattelin soittaa ja kysyä, onko teilläkin kova tuuli siellä. Täällä tuulee hirveesti. Ajattelin ostaa sulle dildon synttärilahjaksi, mutta minkäs värinen olis kiva?"

"Aiotteko lähteä purjehtimaan viikonloppuna? Mitenkähän naiminen onnistuu kajuutassa, kun tuuleekin niin kovasti. Pitää varmaan rantautua ja etsiä jokin sopivan suojainen paikka rannalta naimiseen, ettei vaatteet lennä tuulen mukana."

Hmmm... aika harvakseltaan on kuullut tällaisia keskustelunpätkiä.

Ei ehkä teillä siellä takapajuisessa junttilassa.

Me kuitenkin täällä Edistykselässä keskustelemme aina seksistä.

Ukin ja naapurin 24 vuotiaan aupairin kanssa pesutuvalla puhuimme juuri miten tärkeää on tehdä kaikki esivalmistelut ennen aunariin poraamista.

Bussikuskin ja hammaslääkärin kanssa tykkäämme vaihtaa bukkake kokemuksiamme.

Enoni tykkää kuunnella kun kerron squirttailuistani.

Vierailija
153/156 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pikkujoulut on vietetty ap?

Vierailija
154/156 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
155/156 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/156 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä!

Pikkujoulut olivat tosi kivat, kaikilla oli hauskaa. Kukaan ei törttöillyt ja tunnelma oli mukava. Lopulta kävi sitten niin, että minä annoin ne suklaat, ne kolme lahjakorttia ajaneet hankkivat ison kukkakimpun ja loput ostivat Lippupisteen lahjakortin. Annettiin kaikki yhdessä ja yhteisenä lahjana, vaikka oltiinkin käytetty vähän eri summia.

Mulle tuli aivan yllätyksenä. Eikä kukaan edes maininnut sitä alkuperäistä ideaa. 

Ei tullut dramaattista loppua, mutta hyvä näin. Erittäin hyvä!

ap