Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kollegat aikovat antaa seksikaupan lahjakortin pomolle pikkujoululahjaksi. Sanoin, etten halua olla mukana ja siitä tuli iso riita.

Vierailija
12.12.2016 |

Long story short: työkaverini haluavat antaa 100€:n lahjakortin seksikauppaan pomolle. Meitä työntekijöitä on 15, joista 3 ajaa raivokkaasti tämän kuningasidean läpimenoa, 8 sanoo, että käy mikä vaan, minä olen ilmoittanut, että tämä on todella typerä, lapsellinen ja outo pikkujoululahja, enkä halua olla mukana. Loput ovat hiljaa.

Pomo on vasta eronnut ja siitä kai tuo ajatus on lähtenyt, että tarvitsee jotain välineistöä itselleen. Pomo on kuitenkin asiallinen, tavallinen nainen, ei todellakaan mikään räväkkä ja rempseä, jolla olisi huumoria tällaiseen.

Mua hävettää suunnattomasti. Olen ilonpilaaja, takakireä tiukkis, kun en tällaiseen veny ja pilaan koko asian. Kaksi työkaveria ei enää edes puhu minulle!! Minä olen ehdottanut sataa muuta ideaa, kuten suklaata, herkkukoreja, teatterilahjakortteja ja vaikka mitä tavallista ja kivaa. Mutta ei kelpaa. Pahimmillaan siis pomolle annetaan koko työyhteisön nimissä tämä lahjakortti ja minun pitää mennä erikseen sanomaan, etten ole mukana ja anteeksi työkavereiden puolesta.

Aivan sama tunnistatteko te työkaverit minut tästä. Tämä on vain niin kuvottava ja idioottimainen asia, että oli pakko jakaa.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa, jos on seksuaalipuolella tai muuten psyyken kanssa jotain ongelmia, voi tehdä aika paljonkin vahinkoa tuollaisella lahjalla. Sen päälle vielä julkinen nolaaminen, ja voi olla että tapahtumat seuraavat sänkyyn vielä pitkän aikaa. Jos oikeasti suhtautuisi avoimesti seksiin, ei tarvitsisi antaa toisille tuollaisia hihhih-hahhah kylläpä oli rohkeaa pikkujoululahjoja. 

Vierailija
122/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ideassa ei ole mitään hyvää tai onnistunutta, niin monella tavalla väärin.  Miten nää puuhaihmiset ovat pystyneet perustelemaan tän edes itselleen saati kenellekään muulle... Tässä ei ole hyvä ajatus takana vaan silkkaa julmaa kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ääliömäinen idea. Minkä alan firma?  En voi kuvitella että tuollainen annettaisiin missään täyspäisessä yhteisössä jos kysymyksessä ei ole johonkin seksuaaliterapiaan suuntautunut firma.

Vierailija
124/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä minustakaan sovellu pomolle annettavaksi tuollainen, piti siitä sitten tai ei! Sopisi paremmin vaikka polttareilla annettavaksi, ja silloinkin pitäisi lahjan saaja sen verran hyvin tuntea, että tietää varmasti hänen siitä pitävän...

Vierailija
125/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potukan johtajilla ei taida olla uratavoitteita. Seksuaalisen häirinmän leima jää, ja monessa työpaikassa ura pysähtyisi siihen.

Vierailija
126/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi, tai ne kolme aktiivisinta, ovat todella vajaita ja arvostelukyvyttömiä työpaikkakiusaajia.

Vierailija
127/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa niille kolmelle työpaikkakiusaajalle todella iiiisot tekopenikset seuraavien yyteitten jälkeen lähtiäislahjoiksi.

Vierailija
128/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä ylipäätään pomoa pitäisi voidella/nuoleskella jouluksi?

Vierailija
129/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva työpaikka sulla :D

Vierailija
130/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuo on ihan äärettömän julma lahja ja täydellistä kiusantekoa. Kuinka kukaan voi kuvitella että tuollaisesta tulisi kenellekään hyvä mieli?  

Vierailija
131/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun pikkujoulut on juhlittu, niin tuutko kertomaan että miten kävi?

Vierailija
132/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Itse olisin ainakin todella kauhistunut tuollaisesta lahjasta ja miettisin välittömästi, onko minussa jotain vikaa, kun halutaan noin tölväistä tai törkeästi käyttäytyä minua kohtaan. Että te, joista tällainen on ihan ok ansaitsisitte törkeän varoituksen itsellenne käytöksestä ja aivan varmana ostaisin 7-8cm halkaisijadildot teille ensi syntymäpäiviksenne. Osoittamaan, että teillä on "hiukan" väljä.

Vierailija
133/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä dildoja sitten vaan mukavina käyttämään ja joka kerta survaistessanne ne itseenne niin mieleenne muistuisi mun naama.

137

Vierailija
134/156 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itse aikanaan pomona saanut alaisilta seksikaupan lahjakortin niin olisin pitänyt sitä hyvin loukkaavana ja epäkorrektina. Olen saanut aikanaan parilta ulkomaalaiselta alaiselta lahjan..toiselta kellon, toiselta hajuveden...nekin tuntui hämmentäviltä kun ne sai yhdeltä alaiselta vaikka olikin kulttuurijuttu. Stockan lahjakortti tai kauneushoitolahjakortti ovat parempia. Eivät liian hlökohtaisia. Kauneushoitokortti vois olla mieleinen eronneelle, mutta ei samalla tavoin tungetteleva tai myötähäpeää aiheuttava.

Vierailija
135/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Long story short: työkaverini haluavat antaa 100€:n lahjakortin seksikauppaan pomolle. Meitä työntekijöitä on 15, joista 3 ajaa raivokkaasti tämän kuningasidean läpimenoa, 8 sanoo, että käy mikä vaan, minä olen ilmoittanut, että tämä on todella typerä, lapsellinen ja outo pikkujoululahja, enkä halua olla mukana. Loput ovat hiljaa.

Pomo on vasta eronnut ja siitä kai tuo ajatus on lähtenyt, että tarvitsee jotain välineistöä itselleen. Pomo on kuitenkin asiallinen, tavallinen nainen, ei todellakaan mikään räväkkä ja rempseä, jolla olisi huumoria tällaiseen.

Mua hävettää suunnattomasti. Olen ilonpilaaja, takakireä tiukkis, kun en tällaiseen veny ja pilaan koko asian. Kaksi työkaveria ei enää edes puhu minulle!! Minä olen ehdottanut sataa muuta ideaa, kuten suklaata, herkkukoreja, teatterilahjakortteja ja vaikka mitä tavallista ja kivaa. Mutta ei kelpaa. Pahimmillaan siis pomolle annetaan koko työyhteisön nimissä tämä lahjakortti ja minun pitää mennä erikseen sanomaan, etten ole mukana ja anteeksi työkavereiden puolesta.

Aivan sama tunnistatteko te työkaverit minut tästä. Tämä on vain niin kuvottava ja idioottimainen asia, että oli pakko jakaa.

Luuletko oikeasti että jotain miestä kiinnostaa suklaa, kerkkukorit (yksi surkeimmista lahjoista mitä voi ikinä antaa), teatteriliput (suurin osa heittää ne heti roskiin)?

Lahjan pitäisi olla sellainen että lahjan saaja oikeasti haluaa sitä. Kaikki suklaat ja muut on vaan turhaa roskaa. Minä pitäisin vittuiluna sitä että joku antaisi lahjaksi suklaata

Sellainen lahja jonka lahjansaaja oikeasti haluaa? Millä vihjeellä apn pomo asiallinen, tavallinen nainen ei rempseä eikä räväkkä on kertonut että hän haluaa lahjaksi lahjakortin seksiliikkeeseen?

Vierailija
136/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön riski tuollainen lahja. En ikimaailmassa haluaisi saada enkä antaa, kenellekään. Työmaailmassa vielä monin kerroin sopimattomampi. Onneksi ap olet selkeästi irtisanoutunut tuosta lahjasta.

Missä on ihmisten tilannetaju ja käytöstavat???

Vierailija
137/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea. Onneksi ei keksinyt ostaa maksullista miestä...

Vierailija
138/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt lahja - vähän vinoilua. Hyvä ap!

Vierailija
139/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla kyllä lapsellinen työporukka. Itse ainakin jopa miehenä ottaisin nokkiini tuollaisesta lahjasta jos olen juuri eronnut...

No niinpä. Ja työkaverit ovat kuitenkin ikähaarukasta 25-45, naisia ja miehiä.

Näiden puolestapuhujien mielestä seksilelut eivät ole enää mikään tabu ja että seksuaalisuus kuuluu ihmisen hyvinvointiin siinä missä muukin liikunta. Minä vain olen tällainen keski-ikäinen kukkahattutäti, kun en tätä tajua.

Menee hermo. 

ap

Monesti nämä seksuaalisuuden luonnollisuutta kuuluttavat ihmiset onnistuvat vain lisäämään inhoa seksiä kohtaan täysin tahdittomalla ja törkeällä käytöksellään. Varsinkin, kun pomo on juuri eronnut, niin tuollainen "lahja" on erityisen mauton. Tulee mieleen, että työkavereillasi on jotain hampaankolossa pomoa vastaan ja haluavat nyt nolata hänet tällä tavoin.

t. sinkkunainen, jolle väkisin tyrkytettiin kondomeja erään työpaikan pikkujouluissa, perusteena "kun teistä sinkkutytöistä ei koskaan tiedä!"

Seksi on yhtä normaali puheenaihe kuin se minkälainen sää on.

Ihminen joka häpeää seksistä puhumista on sairas

Joo, se on normaalia, joo, ei sitä tarvi pahemmin nolostella, mutta se ei kuulu työyhteisöön, jossa kuuluu olla neutraalin asiallinen muita ihmisiä kohtaan. Lahjakortti seksikauppaan olisi ehkä okei, jos työkaverukset olisivat parhaimmat ystävykset ja näkisivät vapaa-ajallakin, mutta herranjestas vastaeronneelle pomolle. Miettikää, kuinka vaivaantunut mieli pomolle tulee. Hän väkisinkin miettii, että kuinka kauheana häntä pidätte, kun hän vaikuttaa olevan niin puutteessa :D

Ohis:

'Seksi on yhtä normaali puheenaihe kuin se minkälainen sää on.' - hmmm...

"Hei Pirkko, ihana auringonpaiste tänään! No mites, panitteko Pentin kanssa eilen illalla saunan jälkeen?"

"Hei äiti! Ajattelin soittaa ja kysyä, onko teilläkin kova tuuli siellä. Täällä tuulee hirveesti. Ajattelin ostaa sulle dildon synttärilahjaksi, mutta minkäs värinen olis kiva?"

"Aiotteko lähteä purjehtimaan viikonloppuna? Mitenkähän naiminen onnistuu kajuutassa, kun tuuleekin niin kovasti. Pitää varmaan rantautua ja etsiä jokin sopivan suojainen paikka rannalta naimiseen, ettei vaatteet lennä tuulen mukana."

Hmmm... aika harvakseltaan on kuullut tällaisia keskustelunpätkiä.

Vierailija
140/156 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten kävi kun muu porukka antoi lahjan? Joko on työkavereille tullut syyte seksuaalisesta häirinnästä?