Kollegat aikovat antaa seksikaupan lahjakortin pomolle pikkujoululahjaksi. Sanoin, etten halua olla mukana ja siitä tuli iso riita.
Long story short: työkaverini haluavat antaa 100€:n lahjakortin seksikauppaan pomolle. Meitä työntekijöitä on 15, joista 3 ajaa raivokkaasti tämän kuningasidean läpimenoa, 8 sanoo, että käy mikä vaan, minä olen ilmoittanut, että tämä on todella typerä, lapsellinen ja outo pikkujoululahja, enkä halua olla mukana. Loput ovat hiljaa.
Pomo on vasta eronnut ja siitä kai tuo ajatus on lähtenyt, että tarvitsee jotain välineistöä itselleen. Pomo on kuitenkin asiallinen, tavallinen nainen, ei todellakaan mikään räväkkä ja rempseä, jolla olisi huumoria tällaiseen.
Mua hävettää suunnattomasti. Olen ilonpilaaja, takakireä tiukkis, kun en tällaiseen veny ja pilaan koko asian. Kaksi työkaveria ei enää edes puhu minulle!! Minä olen ehdottanut sataa muuta ideaa, kuten suklaata, herkkukoreja, teatterilahjakortteja ja vaikka mitä tavallista ja kivaa. Mutta ei kelpaa. Pahimmillaan siis pomolle annetaan koko työyhteisön nimissä tämä lahjakortti ja minun pitää mennä erikseen sanomaan, etten ole mukana ja anteeksi työkavereiden puolesta.
Aivan sama tunnistatteko te työkaverit minut tästä. Tämä on vain niin kuvottava ja idioottimainen asia, että oli pakko jakaa.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla kyllä lapsellinen työporukka. Itse ainakin jopa miehenä ottaisin nokkiini tuollaisesta lahjasta jos olen juuri eronnut...
No niinpä. Ja työkaverit ovat kuitenkin ikähaarukasta 25-45, naisia ja miehiä.
Näiden puolestapuhujien mielestä seksilelut eivät ole enää mikään tabu ja että seksuaalisuus kuuluu ihmisen hyvinvointiin siinä missä muukin liikunta. Minä vain olen tällainen keski-ikäinen kukkahattutäti, kun en tätä tajua.
Menee hermo.
ap
Monesti nämä seksuaalisuuden luonnollisuutta kuuluttavat ihmiset onnistuvat vain lisäämään inhoa seksiä kohtaan täysin tahdittomalla ja törkeällä käytöksellään. Varsinkin, kun pomo on juuri eronnut, niin tuollainen "lahja" on erityisen mauton. Tulee mieleen, että työkavereillasi on jotain hampaankolossa pomoa vastaan ja haluavat nyt nolata hänet tällä tavoin.
t. sinkkunainen, jolle väkisin tyrkytettiin kondomeja erään työpaikan pikkujouluissa, perusteena "kun teistä sinkkutytöistä ei koskaan tiedä!"
Seksi on yhtä normaali puheenaihe kuin se minkälainen sää on.
Ihminen joka häpeää seksistä puhumista on sairas
Joo, se on normaalia, joo, ei sitä tarvi pahemmin nolostella, mutta se ei kuulu työyhteisöön, jossa kuuluu olla neutraalin asiallinen muita ihmisiä kohtaan. Lahjakortti seksikauppaan olisi ehkä okei, jos työkaverukset olisivat parhaimmat ystävykset ja näkisivät vapaa-ajallakin, mutta herranjestas vastaeronneelle pomolle. Miettikää, kuinka vaivaantunut mieli pomolle tulee. Hän väkisinkin miettii, että kuinka kauheana häntä pidätte, kun hän vaikuttaa olevan niin puutteessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mukana ja sillä siisti. Eiköhän ne mukana olevat laita nimensä korttiin. Ilmeisesti olet naisvaltaisella työpaikalla. Miesvaltaisella tuo olisi seksuaalista häirintää ja työsuojeluvaltuutettu torppaisi asian virkansa puolesta.
Miesvaltaisella alalla tuo katsottaisiin hyväksi lahjaksi.
Eli jos jollain työpaikalla on miespuolinen esimies, joka on hiljattain vaimo lähtenyt ja mies on joutunut sinkuksi, niin hänelle olisi positiivinen lahja työntekijöiltä antaa fleshlight ja pumpattava barbara. Eikä kokisi yhtään vittuiluna? Ok. Pistetään korvan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei miten lapsellista. Vaikka seksilelut eivät mikään varsinainen tabu olekaan, olisi silti niin junttia ja typerää antaa tuollaista lahjaksi ja vieläpä pomolle. En ole tiukkapipo, nautin seksistä ja masturboinnista mutta mielestäni sivistyneet ihmiset pitävät seksielämänsä ihan itsellään. Mikäli itse olisin pomo ja saisin isolta porukalta alaisiani tuollaisen lahjan olisin vähintäänkin kummastunut ja nolostunut. Plus pomon hiljattainen ero tekee tästä kaiken lisäksi hyvin loukkaavan. Oikea kuningasidea nyt kyllä. Hommaa sinä pomolle jotain kivaa ja anna idioottien nolata itsensä.
Seksistä puhutaan telkkarissa ja lehdissä joka ikinen päivä. Seksi ei ole joku asia mikä koskee vain makuuhuonetta. Se on asia joka pitäisi kuulua jokaisen ihmisen arkeen tavalla tai toisella
Joo, puhu sinä vaan. Mutta älä please työpaikalla. Työpaikalle ei kuulu henkilökohtaiset asiat, niin intiimipuolen kuin muutkaan henkilökohtaiseen elämään liittyvät (kuten esim. uskonto, politiikka jne.) Työpaikalla tehdään töitä ja keskustellaan niistä. Työkaverit eivät ole se likasankko, johon voi kaataa kaikki mieleen juolahtavat aivopierut ja henkilökohtaisen elämän kuulumiset. Hankkikaa ystäviä ja puhukaa niiden kanssa.
Nyt tänne taisikin ilmestyä ap:n työkaveri, Junttilan Pervo-Pena, kommentoimaan oikein urakalla.
Ei, Pentti, se lahjakortti ei ole hyvä idea.
Työkaverisi ovat aikamoisia moukkia, ap ja sen lisäksi työpaikkakiusaajia . Ei on EI .... moukat .
Ole luja ! N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla kyllä lapsellinen työporukka. Itse ainakin jopa miehenä ottaisin nokkiini tuollaisesta lahjasta jos olen juuri eronnut...
No niinpä. Ja työkaverit ovat kuitenkin ikähaarukasta 25-45, naisia ja miehiä.
Näiden puolestapuhujien mielestä seksilelut eivät ole enää mikään tabu ja että seksuaalisuus kuuluu ihmisen hyvinvointiin siinä missä muukin liikunta. Minä vain olen tällainen keski-ikäinen kukkahattutäti, kun en tätä tajua.
Menee hermo.
ap
Monesti nämä seksuaalisuuden luonnollisuutta kuuluttavat ihmiset onnistuvat vain lisäämään inhoa seksiä kohtaan täysin tahdittomalla ja törkeällä käytöksellään. Varsinkin, kun pomo on juuri eronnut, niin tuollainen "lahja" on erityisen mauton. Tulee mieleen, että työkavereillasi on jotain hampaankolossa pomoa vastaan ja haluavat nyt nolata hänet tällä tavoin.
t. sinkkunainen, jolle väkisin tyrkytettiin kondomeja erään työpaikan pikkujouluissa, perusteena "kun teistä sinkkutytöistä ei koskaan tiedä!"
Seksi on yhtä normaali puheenaihe kuin se minkälainen sää on.
Ihminen joka häpeää seksistä puhumista on sairas
Joo, se on normaalia, joo, ei sitä tarvi pahemmin nolostella, mutta se ei kuulu työyhteisöön, jossa kuuluu olla neutraalin asiallinen muita ihmisiä kohtaan. Lahjakortti seksikauppaan olisi ehkä okei, jos työkaverukset olisivat parhaimmat ystävykset ja näkisivät vapaa-ajallakin, mutta herranjestas vastaeronneelle pomolle. Miettikää, kuinka vaivaantunut mieli pomolle tulee. Hän väkisinkin miettii, että kuinka kauheana häntä pidätte, kun hän vaikuttaa olevan niin puutteessa :D
Mies on AINA puutteessa. Oli se sinkku tai ei. Harva sitä seksiä joka päivä saa muutaman kerran.
Hei sinä ihminen joka et käy teatterissa, inhoat suklaata ja herkkukoreja sekä haluat itsellesi mehevän jellyjortikan joululahjaksi pomoltasi. Voitko olla spämmimättä? Kyse on työnantajalle annettavasta lahjasta, joten sen ei kuulu tai tarvitse olla mitään henkilökohtaista. Harvoin pomoa tunnetaan edes niin hyvin että tiedetään tarkkaan mistä tykkään. Yleisluontoiset lahjat kuten herkkukorit, suklaat, glögi, mahdollisesti viinikin käy hyvin. Me annetaan meidän muutamalle työntekijälle suklaarasiat ja pikkasen joulurahaa. Kelvannut joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei miten lapsellista. Vaikka seksilelut eivät mikään varsinainen tabu olekaan, olisi silti niin junttia ja typerää antaa tuollaista lahjaksi ja vieläpä pomolle. En ole tiukkapipo, nautin seksistä ja masturboinnista mutta mielestäni sivistyneet ihmiset pitävät seksielämänsä ihan itsellään. Mikäli itse olisin pomo ja saisin isolta porukalta alaisiani tuollaisen lahjan olisin vähintäänkin kummastunut ja nolostunut. Plus pomon hiljattainen ero tekee tästä kaiken lisäksi hyvin loukkaavan. Oikea kuningasidea nyt kyllä. Hommaa sinä pomolle jotain kivaa ja anna idioottien nolata itsensä.
Seksistä puhutaan telkkarissa ja lehdissä joka ikinen päivä. Seksi ei ole joku asia mikä koskee vain makuuhuonetta. Se on asia joka pitäisi kuulua jokaisen ihmisen arkeen tavalla tai toisella
Joo, puhu sinä vaan. Mutta älä please työpaikalla. Työpaikalle ei kuulu henkilökohtaiset asiat, niin intiimipuolen kuin muutkaan henkilökohtaiseen elämään liittyvät (kuten esim. uskonto, politiikka jne.) Työpaikalla tehdään töitä ja keskustellaan niistä. Työkaverit eivät ole se likasankko, johon voi kaataa kaikki mieleen juolahtavat aivopierut ja henkilökohtaisen elämän kuulumiset. Hankkikaa ystäviä ja puhukaa niiden kanssa.
Näytä yksikin työpaikka jossa puhutaan tauoilla vain työstä niin maksan sinulle miljoona euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saimme häälahjaksi lahjakortin seksikauppaan. Ei tullut mieleen, että se olikin ahdistelua :O
Työpaikan lahjat ovat aina hankalia. Joku loukkaantuu alkoholista, joku potentiaalisesti jostakin muusta.
Onko se lahja lopulta ihan pakollinen?Siksi lahjan pitääkin olla jotain tosi neutraalia, kun puhutaan työkavereista tai pomosta. Itse en juo alkoholia, mutta saan joka vuoksi sen perhanan viinipullon ja jotain pientä krääsää. Ei siinä mitään, ajatus on mukava ja aina on perheenjäsenet tykännyt viinistä. Mutta on se aika yksipuolista antaa työntekijöille, joista monet on vielä aika nuoria täysikäisiä punaviiniä. Antaisi mielummin pienet herkkukorit tai huippuhyvää glögiä, johon jokainen voisi omien halujensa mukaan lisätä tai olla lisäämättä viiniä.
AP:n työkavereiden ehdottoma lahja on kuvottava ja itse ainakin olisin todella vihainen kyseisestä lahjasta. Ei kuulu pomon seksielämästä huolehtiminen alaisille.
Miksi antaa viiniä, glögiä tai herkkukoreja?
Erittäin iso määrä ihmisiä ei juo viiniä ollenkaan. Minulla se lentää heti roskiin. VÄLITTÖMÄSTI. Hajotan sen sinne roskikseen.
En juo myöskään glögiä joten sekin lentää roskiin.
Herkkukorit on 99% täynnä sellaista roskaa että en niitä suuhuni ikinä laittaisi. Joten sekin lentää roskiin.
Miksi tuhlata rahaa ja resursseja tuollaiseen roskaan?
Tuota, kannattaisiko ottaa se vanne pois päästä, jos viinipullo aiheuttaa tuollaiset raget, että se täytyy ihan "hajoittaa" sinne roskikseen? Jos sulle ei maistu, niin voithan lahjoittaa herkkukorin eteenpäin. Varmasti jollekin maistuu, jos sulla ei ole ystäviä tai tuttuja, niin vaikka johonkin joulukeräykseen. Veikkaan että joku vähävarainen olisi aidosti ilahtunut herkkukorista viineineen.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihminen joka et käy teatterissa, inhoat suklaata ja herkkukoreja sekä haluat itsellesi mehevän jellyjortikan joululahjaksi pomoltasi. Voitko olla spämmimättä? Kyse on työnantajalle annettavasta lahjasta, joten sen ei kuulu tai tarvitse olla mitään henkilökohtaista. Harvoin pomoa tunnetaan edes niin hyvin että tiedetään tarkkaan mistä tykkään. Yleisluontoiset lahjat kuten herkkukorit, suklaat, glögi, mahdollisesti viinikin käy hyvin. Me annetaan meidän muutamalle työntekijälle suklaarasiat ja pikkasen joulurahaa. Kelvannut joka vuosi.
Tämä spämmääjä on sama seksipakkomielteinen tapaus, joka on pilannut täällä useamman ketjun riehumisellaan. Kävi räyhäämässä mm. siinä "vammaisille oikeus avustettuun seksiin" -ketjussa, en tiedä, poistettiinko kommenttinsa/koko ketju. Ilmoittakaa tyypin viestit asiattomiksi, kyseessä on pahasti häiriintynyt mt-potilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saimme häälahjaksi lahjakortin seksikauppaan. Ei tullut mieleen, että se olikin ahdistelua :O
Työpaikan lahjat ovat aina hankalia. Joku loukkaantuu alkoholista, joku potentiaalisesti jostakin muusta.
Onko se lahja lopulta ihan pakollinen?Siksi lahjan pitääkin olla jotain tosi neutraalia, kun puhutaan työkavereista tai pomosta. Itse en juo alkoholia, mutta saan joka vuoksi sen perhanan viinipullon ja jotain pientä krääsää. Ei siinä mitään, ajatus on mukava ja aina on perheenjäsenet tykännyt viinistä. Mutta on se aika yksipuolista antaa työntekijöille, joista monet on vielä aika nuoria täysikäisiä punaviiniä. Antaisi mielummin pienet herkkukorit tai huippuhyvää glögiä, johon jokainen voisi omien halujensa mukaan lisätä tai olla lisäämättä viiniä.
AP:n työkavereiden ehdottoma lahja on kuvottava ja itse ainakin olisin todella vihainen kyseisestä lahjasta. Ei kuulu pomon seksielämästä huolehtiminen alaisille.
Miksi antaa viiniä, glögiä tai herkkukoreja?
Erittäin iso määrä ihmisiä ei juo viiniä ollenkaan. Minulla se lentää heti roskiin. VÄLITTÖMÄSTI. Hajotan sen sinne roskikseen.
En juo myöskään glögiä joten sekin lentää roskiin.
Herkkukorit on 99% täynnä sellaista roskaa että en niitä suuhuni ikinä laittaisi. Joten sekin lentää roskiin.
Miksi tuhlata rahaa ja resursseja tuollaiseen roskaan?
Tuota, kannattaisiko ottaa se vanne pois päästä, jos viinipullo aiheuttaa tuollaiset raget, että se täytyy ihan "hajoittaa" sinne roskikseen? Jos sulle ei maistu, niin voithan lahjoittaa herkkukorin eteenpäin. Varmasti jollekin maistuu, jos sulla ei ole ystäviä tai tuttuja, niin vaikka johonkin joulukeräykseen. Veikkaan että joku vähävarainen olisi aidosti ilahtunut herkkukorista viineineen.
Aika harvoin siellä on mitään laatuviinejä jota oikeasti kukaan haluaisi. Yleensä ne on mahdollisimman halpaa kuravettä jota ei ihminen edes suostu juomaan.
Niitä ei yleensä kukaan edes halua vaikka niitä tarjoaa eteenpäin. Miksi haluaisi kun muutamalla eurolla saa Alkosta paljon parempaa.
Herkkukori joka sisältää "herkkuja" joita käytännössä kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Onko se lahja lopulta ihan pakollinen?
HIEMAN eri asia ostaa vastavihityille tutuille tuollainen lahja kuin vastaeronneelle pomolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mukana ja sillä siisti. Eiköhän ne mukana olevat laita nimensä korttiin. Ilmeisesti olet naisvaltaisella työpaikalla. Miesvaltaisella tuo olisi seksuaalista häirintää ja työsuojeluvaltuutettu torppaisi asian virkansa puolesta.
Miesvaltaisella alalla tuo katsottaisiin hyväksi lahjaksi.
Eli jos jollain työpaikalla on miespuolinen esimies, joka on hiljattain vaimo lähtenyt ja mies on joutunut sinkuksi, niin hänelle olisi positiivinen lahja työntekijöiltä antaa fleshlight ja pumpattava barbara. Eikä kokisi yhtään vittuiluna? Ok. Pistetään korvan taakse.
No meillä on annettu lahjakortti seksiliikeeseen. Turha sitä mennä iste ostelemaan toiselle kun ei tiedä hänen fantasioitaan.
Yhdelle työntekijälle hankittiin 20 vuotislahjaksi (ollut 20 vuotta samassa firmassa) prostituoitu. Ei me sitä nähty mutta maksettiin se ja hankittiin se netistä. Ei hajuakaan että käyttikö se sitä kun ei kyselty siitä. Annettiin vain tälläinen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se lahja lopulta ihan pakollinen?HIEMAN eri asia ostaa vastavihityille tutuille tuollainen lahja kuin vastaeronneelle pomolle.
Ei se ole yhtään millään tavalla eri asia.
Kuule Pervo-Pena, ehkä voit käydä sanomassa pomollesi ettet halua lahjaa ellei se ole se jellyjortikka. Tai olla vaan hakematta sitä lahjaa. Ei ole pakko. Muut voi kyllä haluta sen lahjan.
Itsestä olisi hauska lahja, siis itselle saatuna! Kummat ovat läheisempiä pomolle, ne kolme naista vai sinä ap? Saatat olla väärässä siitä ettei pomosi tykkäisi tuosta jos et tunne häntä lähemmin.
Läpinäkyvä, pinkki Jellyjortikka tykittää menemään 19,5 cm suonekkaalla pituudellaan ja survaisee sisääsi varmaa nautintoa. Lähes 4,5 cm halkasija ei jätä ketään kylmäksi ja on ihanan luonnollisen tuntuinen, kova, mutta joustava.
Orgastista Joulua osastopäälliköllemme Tuijalle !
t: työpaikan Tontut :)
Tosi törkeä ja lapsellinen lahja, minustakin kuulostaa että kiusaavat tätä pomoa ja yrittävät savustaa ulos. Seksi on luonnollista joo, se ei tosiaankaan tarkoita että sais antaa moista lahjaa jos ei tiedä henkilön siitä tykkäävän.
Tyhmiä ihmisiä on maailma täynnä...
Onko tarkoitus myös, että aina kun pomo käyttää lahjaansa, hän ajattelee samalla lämpimästi työkavereitaan?
Aivan asiatonta työpaikalla antaa tuollainen lahja. Satasella saisi jo hyvän lahjan juuri vaikka lippupalveluun, että pääsee teatteriin, konserttiin tms.
Toivon, että tämä on vitsi, jos ei ole niin pidä pääsi ja yritä houkutella nuo hiljaiset erilliseen lahjakimppaan.
Lahjahan pitää olla henkilökohtainen. Kuka hemmetti haluaa jotain yleistä krsääsää joka menee heti roskiin tai jotain kukkia, suklaata jne?
Tuo on juuri vika lahjoissa jota annetaan työpaikoilla, annettaan opettajille, annettaan kavereille jotka ei ole niin läheisiä jne. Annetaan joku yleinen roska jolla lahjan saaja ei tee mitään tai edes halua sitä. Miksi? Vittuillaakseen?
Meidänkin työpaikalla annettiin lahjoja jouluna. Sen jälkeen roskikset ulkona oli täynnä niitä.
Kun annettaan jotain mitä ihmiset ei vaan yksinkertaisesti halua eikä tarvitse.