Syöttekö te koskaan aamupalaksi vaikka edellisen päivän ruokaa?
En ymmärrä miksi mun tekee nykyään aamupalaksi ihan oikeaa ruokaa. Tänäänkin vetelin antaumuksella eilisen muussit ja uunilohen.
Johtuukohan se talvesta ja kylmästä vai mikähän supernälkä mulle on tullu?
Kommentit (16)
En oikeastaan. Minun on ylipäätään vaikea saada aamulla syödyksi jotain, joten vaikka edellispäivältä jäänyt ruoka-annos ei maistu vielä aamiaisaikaan. Olisi joskus kyllä ihan ok ratkaisu syödä se.
En koskaan. En voi syödä aamulla mitään lämmintä, alkaa kuvottaa se ruuan haju. Kananmunaakin jos syön, se pitää olla kylmä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. En voi syödä aamulla mitään lämmintä, alkaa kuvottaa se ruuan haju. Kananmunaakin jos syön, se pitää olla kylmä.
Ei ap maininnut ruuan lämpötilaa.
Eilen viimeksi tein frittatan lauantailta jääneistä kasviksista.
Syön useinkin, ei ainakaan mun ruuissa ole lappua mihin aikaan se täytyy syödä.
No mä olen ajat sitten lakannut syömästä aamiaista, lounasta ja päivällistä, syön nykyään vain aterioita. Aamulla saatan aivan hyvin syödä vaikka wokkikasviksia ja kanaa. En ole koskaan aiemmin voinut näin hyvin kuin nyt.
En syö koskaan kevyttä aamupalaa. Joko juon pelkkää kahvia tai sitten syön kunnon ruokaa esim. munakkaan ja tähteeksi jäänyttä lihaa. Yleensä ei ole nälkä aamulla ja syön vain silloin kun tiedossa on jotain energiaa vaativaa aktiviteettia. Mutta siis vastauksena kysymykseen, kyllä syön edellisen päivän ruokaa ihan mielelläni myös aamulla.
Joku eilispäiväinen pizza on ainoa "ruoka" mitä olen aamulla syönyt. Mutta siitäkin on aikaa. Tarvitsen aamulla jotain raikasta, jugurttia, rahkaa, hedelmiä.... että päivä lähtee käyntiin.
Juu syön. Varsinkin jos herään vasta ns. lounasaikaan. Vuorotyöläisenä on kaikki rytmit muutenkin sekaisin. :D
Ei koskaan. Ikinä! Joku taso ja järjestys täytyy sentään säilyttää.
En voi syödä aamulla niin tukevasti, alkaa heti väsyttämään.
Syön. Varsinkin, jos on edellispäivältä jäänyt tähteeksi tortilloja ja täytteitä. Tänään söin aamulla nuudeliwokin jämät ennen töihin lähtöä.
Itellä tärkeintä on, että aamuruoka tulee nopeasti.
Aamulla iso kuppi kahvia ja kaksi juustovoileipää ja vettä, ei muuta. Kinkut, makkarat ja kasvikset eivät uppoa, mutta aamiaisen jälkeen voi mennä joku hedelmä. Lounaaksi sitten varistelen edellisen päivän jämiä.
Joskus, jos ei satu olemaan mitään muuta kunnon aamupalaa tai jos tarvitsen oikein tukevan aamupalan.