Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttavaa, kun miehellä ei seiso

Vierailija
12.12.2016 |

Tätäkö tämä deittailu alkaa olemaan yli 35-vuotiaana? Edellisellä (39-vuotiaalla) seurustelukumppanillani oli jo pitkälle edennyt erektiohäiriö, josta hän tosin puhui avoimesti ja teki terveytensä eteen kaikkensa korjatakseen asian. Suhde pyöri niin paljon hänen ongelmansa ympärillä, että en itse ollut valmis luopumaan seksuaalisuudestani hänen vuokseen.

Nyt olen tavannut miehen, jonka kanssa kaikki on ihanaa, mutta kuukauden tapailun aikana hän ei ole osoittanut minkäänlaista himoa tai kiinnostusta seksiin. Ensimmäinen yritys oli onneton, koska hänellä ei seisonut kunnolla. Toisella kerralla otin häneltä suihin, mutten uskaltanut edes tehdä aloitetta mihinkään muuhun, koska tuntui, että hänen seisokkinsa lerpahti välittömästi sen jälkeen, kun ote kullista hellitti. Toinen epäonnistuminen tuskin olisi tehnyt hyvää hänen itsetunnolleen... Hänellä on kyllä suuret puheet, mutta todellisuudessa mitään ei ikinä tapahdu.

Jos olisin tiennyt 2-kymppisenä, että miesten lähestyessä 40 ikävuotta seksiä ei välttämättä ole enää tarjolla, niin olisin pannut itseni puhki nuorten kundien kanssa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on julmaa, mutta mitä sinä miehen itsetunnosta huolta kannat ! Jos mies ei kerta pysty suoriutumaan miehen tehtävästä, niin kannattaa pohtia, onko sellaisella miehellä mitään virkaa. Toki ohimeneviä lerpahduksia saattaa sattua, ja kyllä nekin ottaa aivoon, mutta jos ongelma vain jatkuu, niin kannattaa vakavasti harkita koko suhdetta. Minusta on melko säälittävää, jos mies ei pysty.

Vierailija
82/82 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotenssi johtuu pihtaavasta naisesta. Uuden kanssa se johtuu jännityksestä. Minä olen 61v ja vaimo 44v. Kyllä me pannaan pari kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän