Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helpottunut Mattin X-factor voitosta

Enough is enough
12.12.2016 |

Koska nyt ei tarvi enää ikinä kuunnella hänen falsettilauluaan ja nähdä hänen tekoitkuilmettään. Eilenkin hän teeskenteli itkua ja lähikuva paljasti etteivät hänen silmänsä olleet laisinkaan tavallista kosteammat.

Tämä oli siis ensimmäinen ajatukseni eilisen finaalin jälkeen ja yön yli nukuttuani olen vieläkin samaa mieltä. Mielipidettäni finaalin kakkosesta en lähde avaamaan tässä. Sain vain kertakaikkiaan yliannostuksen tuosta falsetista koska Suomessa ei taida olla kovinkaan montaa mieslaulajaa, joka käyttäisi falsettia noin paljon lauluissaan. Falsettilaululla voi saada leivän pöytään suuressa maailmassa muttei Suomessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin jotenkin enemmän Mattin eilisistä esityksistä. Niissä oli jotenkin "lämpimämpi fiilis" kuin Saaran esityksissä.

Vierailija
2/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin molemmista vaikka kyllä meilläkin kotisohvalla vähän naureskeltiin kun se Matt itki tai "itki" joka välissä :D mutta hyviä oli molemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo falsetti kuulosti kuin joltain ansaan joutuneen eläimen valitukselta, aivan hirveää!!!

Katsoin kaikki lähetykset suorana ja aina kun tuli Mattin vuoro, tuli minulle muuta tekemistä.

Tässä on vain esiintyjä ketä en tajua, ihme ujellusta biisibiisiltä. Ei muunlaisia tunteita herättänyt minussa. Paitsi ehkä hänen ulkonäkönsä häiritsi kun muistutti erästä pitkähampaista epämiellyttävää ex- tuttavaani.

Vierailija
4/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin jotenkin enemmän Mattin eilisistä esityksistä. Niissä oli jotenkin "lämpimämpi fiilis" kuin Saaran esityksissä.

Hänellä onkin karismaa, se ratkaisi voiton.

Vierailija
5/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt veti joka biisiissa sen falsetin, vaikka se ei olisi sopinut biisiin niin sieltä se aina vaan tuli. Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää se

Vierailija
6/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laulaa myös nopeita biisejä, muuten en jaksa kuunnella.

Pitää olla monipuolinen.

Vierailija
7/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara tulee tienaamaan enempi rahaa kun surkea matt. Xfactor ottaa kaikki tienestit ja nakittaa voittajaa niin että vuoden jälkeen on loppuun palannut

Vierailija
8/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt oli paska

Vierailija
9/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-factor on bisnestä. Markkinointikoneisto ottaa kaiken irti Mattin voitosta. Vuoden jälkeen Mattista ei kuulla enää mitään. Todennäköisesti Saaralle oli hyvä tulla kakkoseksi, ei joudu pakkokiertueelle. Saara tulee olemaan pitempään julkisuudessa musiikilla kuin Matt. Jos Matt olisi tullut kakkoseksi niin hänen levyää ei myytäisi paljoa. Silkkaa laskelmointia miten tehdään paljon rahaa. Matt on teinityttöjen suosikki ja teinitytöt vaihtavat kohdettaan usein. Nyt kannattaa myydä mahdollisimman paljon levyjä Mattin nimellä joulumarkkinoilla. Voittokappalekin oli kirjoitettu Mattille.

Vierailija
10/10 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään mielipidettä asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi