Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saaran ensimmäinen esitys oli kyllä totaalinen floppi!

Vierailija
11.12.2016 |

Huh huh..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karismaa. Kylmä ja etäinen. Simon Cowellkin haukkui.

Vierailija
2/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea :(

Vierailija
4/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"For the first time i feel loved"

Just..

Vierailija
5/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yleisökin osoitti sen takia suosiota seisoaltaan

Vierailija
6/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei haluakkaan voittaa, koska saa paremman levytyssopimuksen muualta. Taktinen veto. TAI Meri-rakas suuttui Aallon ja Lambertin hellyydenosoituksista toisilleen ja Aallolla on kriisi.

Vierailija
8/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika vakuuttunut jo, että AP on yksi niistä Saaran koulukiusaajista. Mistä muuten kaikki tuo viha ja kauna? Ottaisit oppia, keskittyisit positiiviseen ja alkaisit tehdä töitä oman elämäsi eteen. Valoa sinulle! <3

Vierailija
9/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"For the first time i feel loved"

Just..

Juu itkuvinkuparku jatkuu. Olen köyhä prinsessa ja kukaan ei ole ymmärtänyt minua yhyyyyy.

Vierailija
10/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli. Tämä on sen Sound of the Undergroundin jälkeen Saaran karsein esitys kilpailussa.

Vierailija
11/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te horisette... Simon sanoi että Saara oli nyt jopa odotettua parempi.

Vierailija
12/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän esitti? Näistä ketjuista ei enää tiedä onko kyse sarkasmista vai totisesta kritiikistä ;)

Vierailija
13/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on tosiaan mätää kansaa, kehtaattekin haukkua oikeasti lahjakasta artistia. Sitä paitsi Saara tulee menestymään, voitti tai ei. Itseasiassa toka sija olisi parempi... ei tarvitse sitoutua formaatin kahleisiin vaan pääsee heti tekemään omaa juttuaan.

Vierailija
14/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole taitaa rakastaa vähän liikaa Mattia.....

Vierailija
15/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sen jaksaa, jaksaa ja jaksaa haukkua. Mene hoitoon, että pääset elämässäsi eteenpäin!

Vierailija
16/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's oh so quiet on ainakin biisinä helvetin paljon parempi kuin yksi historian tylsimmistä Bond-tunnareista...

Vierailija
17/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran olis pitänyt valita Winner takes it all. Sillähän Saara pääsi kärkeen äänestyksessä. "Hullu" veto oli virhe, koska sillä ei ole mahdollista saada samanlaista yllätysmomenttia aikaiseksi kuin ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
18/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat todella ilkeää porukkaa. Kaikki on niin kateellisia ja wt-ihmisiä.

Ei se ole multa pois jos Saara menestyy. Suominen saanut mainosta ulkomailla ja muutkin uskaltavat koettaa siipiään. Saara on vielä hyvä esiintyjä josta voi olla ylpeä (tykkäs tai ei).

En minä kyllä viitsisi haukkua naapuria sen takia, että on korkeammin koulutettu kuin minä esim. Valinnat tehdään aina itse ja pelataan niillä korteilla jotka on saanut.

Vierailija
19/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kabareeta. Martin biisivalinta tuo ääniä.

Vierailija
20/26 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli hyvä veto. Saara oli selvästi jo kouliintuneempi, hyvässä mielessä rutinoituneempi eli vähemmän epävarma ja vapautuneempi tätä esittäessään tällä kertaa, kuin ekalla kerralla. Yleisö varmaan tykkäsi nähdä Saaran parhaan ja lentoonlähtöesityksen uudelleen, vaikka se vanha you tubessa tietty helposti saatavilla onkin.