Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisittekö minun kaltaiselleni miehelle tyttöystävän saamista mahdollisena?

Vierailija
11.12.2016 |

Tämän kaltainen mies oleniin

Miinukset

- Lyhyt 166 cm
-kaljuuntuva
-ei komea (naama perus suomalainen pallinaama, ei herätä viehätystä naisiin ja jotku ihan rumana pitänyt)
-kesällä taipumus pisamiin

Plussat

-työssä
-suht varakas ( tällä hetkellä)
-nuori 20 v.
-keskivertoa hieman isompi maila ( siis pituus pari senttiä päälle, paksuus keskiverto). Eli ei mikään iso kuitenkaan
- musiikki harrastuksena
-ylioppilas

Muuta en keksi. Naiset vastatkaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja plussiin vielä lisäys: suht lihaksikas

Ap

Vierailija
2/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeudut? Osaatko keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pukeudut? Osaatko keskustella?

Huppari ja farkut näin talvella. Aika usein lookkiin liittyy joku päähine kun häpeän kaljuuntumista hieman. Kai mä osaan keskustella ja minua on pidetty hauskanakin.

Ap

Vierailija
4/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Maailmassa on 4 mrd miestä

Vierailija
5/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka: häpeä pois. Leikkaa lyhyt hiusmalli. Jos kaljuunnut niin sit on niin. Ei se sun naisten saantia vähennä. Se vähentää, jos häpeät sitä ja peittelet. Vaikutat epävarmalta eikä se ole viehättävää.

Sitten seuraavaksi lopetat tuollaiset miettimiset, että saatko naisen. Saat jos löyt kivan naisen, josta tykkäät ja joka tykkää sinusta. Kotoa kukaan ei tule hakemaan. Jos siellä istut miettimässä, et varmasti saa.

Vierailija
6/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehet eivät kysele täällä tuollaisia. Olet ilmeisen syrjäytynyt.Ei jatkoon.

Vierailija
7/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pätkä avioliiton ottaa sun kanssas mutta yhden illan juttuun en... Eli siis kyllä, kelpaat poikkikseksi.

Vierailija
8/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valitettavasti kuulosta kovin kiinnostavalta. Suurin nounou on itseluottamuksen puute ja se että kyselet palstalla näitä asioita.

Vierailija
9/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta oon ylipainoinen. En kyl haluis seksii paljon mutta voitais keskustella syviä ja viettää ihania hetkiä yhdessä <3

Vierailija
10/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoisesi nainen on  huomattavan ylipainoinen, viiksekäs itäeurooppalainen ex-kuulantyöntäjä.

Onnea teille <3

Vierailija
11/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa toi pituus kun oon itse 173 cm. Mutta eiköhän maailma ole täynnä 160 cm tyttösiä.

Tärkeintä kuitekin ettet ole rasisti tms. eli avara maailmankatsomus,

Vierailija
12/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kaltainen mies oleniin

Miinukset

- Lyhyt 166 cm

-kaljuuntuva

-ei komea (naama perus suomalainen pallinaama, ei herätä viehätystä naisiin ja jotku ihan rumana pitänyt)

-kesällä taipumus pisamiin

Plussat

-työssä

-suht varakas ( tällä hetkellä)

-nuori 20 v.

-keskivertoa hieman isompi maila ( siis pituus pari senttiä päälle, paksuus keskiverto). Eli ei mikään iso kuitenkaan

- musiikki harrastuksena

-ylioppilas

Muuta en keksi. Naiset vastatkaa

Miinukset minun näkökulmastani:

-nuori 20 v.: liian nuori minulle

Neutraalit asiat minun näkökulmastani:

- Lyhyt 166 cm: Tämä saattaisi olla este tutustumiselle, koska olen itse 173 cm pitkä ja kiinnostun usein itseni mittaisista tai pidemmistä miehistä. Monet lyhyemmät miehet eivät myöskään osoita minuun kiinnostusta, koska ovat pituudestaan ehkä epävarmoja tai koska eivät pidä minua naisellisena/kiinnostavana muista syistä. Ystäväpiirissäni on kuitenkin pariskuntia, joissa nainen on miestä selvästi pidempi, eikä tämä ole ongelma. Se ei edes näytä tyhmältä, koska nämä tuntemani pariskunnat ovat fiksuja, hyvin kouluttauneita ihmisiä, jotka ymmärtävät, että miehekkyys ja naisellisuus ovat paljon muutakin kuin ruumiin mittoja. Luulen, että monet naiset haluavat, että mies tuntuu jämäkältä koskettaessa; sellaiselta, joka ei mene rikki, jos innostuu pussailemaan vähän reilummin ottein. ;)

-kaljuuntuva: ei haittaa

-ei komea (naama perus suomalainen pallinaama, ei herätä viehätystä naisiin ja jotku ihan rumana pitänyt): aiha harva mies on todella niin ruma kasvoiltaan, että se olisi vastemielistä tai este suhteelle

-työssä: aika neutraali asia, kun kyseessä 20-vuotias, toivottavasti haluat opiskella vielä lisää

-suht varakas ( tällä hetkellä): ei kannata valita kumppania varallisuuden perusteella, vaan persoonan mukaan

Plussat minun näkökulmastani:

-kesällä taipumus pisamiin: Ne ovat söpöjä

- musiikki harrastuksena: Iso plussa, todella tärkeä seikka

-ylioppilas: Iso plussa, tärkeää

-keskivertoa hieman isompi maila ( siis pituus pari senttiä päälle, paksuus keskiverto). Eli ei mikään iso kuitenkaan: Tylsä lisäys tuo "Eli ei mikään iso kuitenkaan". Kyllä sinä mailasi puolesta kelpaat kaikille mukaville, itseensä tyytyväisille naisille, joilla on normaali itsetunto

Vierailija
13/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt täysin rehellinen kanssasi: en varmastikaan voisi pitää sinua viehättävänä. Mielestäni tasosi on normaalia miestä kyllä alempana. Tuo lyhyys ja kaljuuntuminen on näin yleensä naisille kyllä epäviehättäviä piirteitä. Vielä jos samassa paketissa niin no no :( ymmärrän kyllä huolesi

Vierailija
14/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kelpaat oman ikäisillesi naisille. Sori

Vierailija
15/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et valitettavasti kuulosta kovin kiinnostavalta. Suurin nounou on itseluottamuksen puute ja se että kyselet palstalla näitä asioita.

Huomatkaamme seksismi miehiä kohtaan.

No vastaamme samalla mitalla, koska tasa-arvon on kaiken lähtökohta: Suurin nou nou on, että naisella on pienet rinnat.

:)

Vierailija
16/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuori minulle, muuten ei mitään moittimista.

Ulkonäköasioita tärkeämpää itselleni on siisteys, että huolehditaan hygieniasta, ja se että alkoholinkäyttö pysyy kohtuudessa. En osaa ajatella niin että miehen pitää olla esim. tietyn näköinen ja pituinen ennen kuin kelpaa.

Vierailija
17/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten rupasti jotkut naiset täällä kirjoittavat miehistä!

Vierailija
18/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys miehissä viehättää. Muu on toissijaista. Ei parisuhteesta tule mitään jos yhteisiä mielenkiinnonkohteita ei ole eikä maailmankatsomukset kohtaa.

T. Parikymppinen nainen

Vierailija
19/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että rakkaus ei katso perinteisiä ulkonäkönormeja. Ensin vain sun pitää tutustua sua kiinnostaviin naisiin, ja antaa niiden tutustua suhun. Mun mielestä seksikkyyttä on esim. huumorintaju, älykkyys, ihanat silmät, isot kädet, lihakset se että mies himoitsee mua jne... Ei rakkautta mitata senttimetreissä :).  

20/21 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että rakkaus ei katso perinteisiä ulkonäkönormeja. Ensin vain sun pitää tutustua sua kiinnostaviin naisiin, ja antaa niiden tutustua suhun. Mun mielestä seksikkyyttä on esim. huumorintaju, älykkyys, ihanat silmät, isot kädet, lihakset se että mies himoitsee mua jne... Ei rakkautta mitata senttimetreissä :).  

No eikö noi "ihanat silmät" ja "lihakset " ole aika perinteisiä ulkonäkönormeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä