YLLÄPITO, MIKSI NOITA SAIRAITA ALOITUKSIA EI POISTETA?
Anteeksi huutaminen, mutta ottaa tosissaan päästä lepsu modeilu. Varmasti on jo useat ilmoittaneet asiattomiksi. Voisi ihan oikeasti tehdä jotakin noille päästään vinksahtaneille. Olisiko palstalta blokkaaminen mitään? Just saying...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ylläpito poistelee täältä vähän väliä täysin asiallisia ketjuja vain koska joku, joka ei pitänyt puheenaiheesta, on ilmoittanut ketjun mukamas epäasialliseksi. Eivät selvästikään edes vaivaudu lukemaan ketjua ensin. Esim. äsken näytti katoavan ketju jossa kysyttiin mitä tehdä keskenmenneelle sikiölle. Ikävä aihe herkälle (lue kermaperseelle joka ei ole itse joutunut pohtimaan samaa asiaa), mutta täysin asiallinen kysymys.
Itse asiassa olen ihmetellyt samaa, ihan asiallisia ketjuja poistuu muutaman trollikommentin takia kun voitaisiin poistaa vain ne kommentit. Ja sitten todella sairaat aloitukset saa taas olla rauhassa vaikka kuinka kauan. Ja te, joiden mielestä näiden päästään kipeiden lastenmurha-aloitukset pitäisi vain antaa rauhassa olla, kun ovat vain jonkun "jonnen" tekemiä, niin ajatelkaapa vähän pidemmälle. Kyllä sillä jonnellakin on jotain pahasti vialla, jos tuollaisia kirjoittaa ja miettii. Kyllähän tämä melkoinen viemäri on, mutta onko tästä ehdoin tahdoin tehtävä oksettava sellainen? t. ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan näitä hukutin vauvani ja olen pedofiili -aloituksia. Kyllä ne ihan vauhdilla lähti.
Kyllä ne oli vielä pahempia, kts. kommentti 4.
Tämä on epäasiallisin ketju koko päivänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Saara Aallosta vai bloggareista tehtyjä aloituksia?
Voi luoja teitä antifaneja. Ja ei, en todellakaan tarkoittanut Saara Aalto -aloituksia tai bloggareiden "arvostelu"ketjuja. t. ap
No tämä tuli mullekin ekana mieleen..
Tarkoitit varmaan näitä hukutin vauvani ja olen pedofiili -aloituksia. Kyllä ne ihan vauhdilla lähti.