Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hotellia Helsingin keskustassa

Vierailija
11.12.2016 |

Olemme tulossa vappuaattona Helsinkiin, ja etsin minulle ja miehelle hotellia joka olisi sopivan kävelymatkan päässä keskustasta tai keskustassa. Pieni tai pienehkö, romanttinen ja kaikkea muuta kuin ketjuhotelli pahimmillaan Suomessa voi olla. Hinnalla ei niin väliä tällä kertaa.

Niin, ja mikä sitten on edes sitä keskustaa siellä? Tulemme jo aamupäivällä, joten olisi aikaa käydä ostoksilla. Missä päin siellä on putiikkeja ja kauppoja, muita kuin perus Gant, H&M yms.?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.tripadvisor.com

Vierailija
22/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Olen laittanut nyt ehdolle Helkan, Lilla Robertsin ja Klaus K:n. Viimeksi mainittu vaikuttaa parhaalta! 

Miksi ihmeessä alapeukut aloituksessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaus K on hyvä! Ollaan muutama yö siellä vietetty vaikka asutaankin Helsingissä :)

Vierailija
24/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Rivoli Jardin.

Vierailija
25/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cumulus Hakaniemi

Vierailija
26/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helka tai Lilla Roberts

Vierailija
27/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaus K:n huoneet on sairaan pieniä, mutta aamiainen on ihana. Ei ole enää uusista uusin, mutta ihan kiva silti.

Toinen hotelli, joka Bulevardilla, mutta vähän kauempana, on uusin Indigo-hotelli. Ehkä vähän persoonaton, mutta taas Fredan putiikit on siinä ihan vieressä. Ravintola on ihan OK. Käyn joskus lounasaikaan, mutta aamiaista en ole testannut. 

Lilla Roberts Pikkuroballa on kiva. Korkeavuorenkadun putiikkeihin on just hyvä kävelymatka. Hotelli on suomalaiseksi hotelliksi hyvin huoliteltu.

Uusi Clarion Jätkäsaaressa on kaukana kaikesta muuta kuin Tallinnan laivoista. Tosin spåralla pääsee keskustaan.

Hotel Haven on oma suosikkini.

Vierailija
28/40 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena on loppupeleissä ihan hyvä.

Vierailija
29/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla Robertsin sisustus on upea ja Suomessa melko uniikki. <3

Vierailija
30/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo3 kirjoitti:

No Kämp titenkin jos hinnalla ei ole väliä.Haven kai aika hyvä myös. GLO Linna? Uusi Clarion hoymtelli on Länsi-Sataman lähellä, hienot maisemat ja uima-allas mutta sinne joutuu liikkumaan ratikalla tsi taksille keskusrasta. Kauppojahan on nyt kaikkialla keskustan alueella, vaikea sanoa ku n ei tiedä mitä haet.

Siis miten huonokuntoisia ihmiset nykyään ovat? Clarionista kävelee esim. rautatieasemalle reilussa vartissa. Ei todellakaan tarvitse taksia tai raitsikkaa sitä varten, poikkeuksena tietenkin liikuntarajoitteiden ym.

Vierailija
31/40 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon työn puolesta matkustellut helsingissä aika monta kertaa, ja nämä ovat yleensä mun omat weapons of choice.

Eli jos tosi hyvää hotellia haluaa sanoisin joko:

Hotelli GLO Helsinki Kluuvi

Klassikkohotelli Hotel Kämp

Lilla Roberts Helsingin keskustan lieppeillä

Hotelli Haven Helsinki, joka on ihan luksusta

Vierailija
33/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotel Helka. Kivenheiton päässä kampin keskuksesta. Pieni ja viihtyisä. Pari kertaa on majoittunut siellä ja oon tykännyt.

Muuten hyvä, mutta muistuttaa 50-luvun latoa sisältä :(

Vierailija
34/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokos hotelli Torni tai Presidentti

Heh he, ovat niin kaukana toisistaan kuin vaan olla voi. Presidentti mammuttimainen ryssähotelli, Torni tyylikäs ja historiallinen paikka.

Vierailija
35/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo3 kirjoitti:

No Kämp titenkin jos hinnalla ei ole väliä.Haven kai aika hyvä myös. GLO Linna? Uusi Clarion hoymtelli on Länsi-Sataman lähellä, hienot maisemat ja uima-allas mutta sinne joutuu liikkumaan ratikalla tsi taksille keskusrasta. Kauppojahan on nyt kaikkialla keskustan alueella, vaikea sanoa ku n ei tiedä mitä haet.

Toi Clarionhan on kivenheiton päässä Bulsalta,ei sinne ratikkaa tarvita. Bulsa hieno ostoskatu.

Vierailija
36/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli Arthur, Kaisaniemessä. Hyvällä paikalla (Vuorikadulla) ja silti rauhallinen. Amerikkalainen ystäväni vietti siellä viikon viime kesänä. Hän oli enemmän kuin tyytyväinen hotelliin ja sen palveluihin, sekä sijainnin helppouteen. Kaikki keskustan tapahtumat ovat kävelytmatkan päässä. Lupasin suositella, jos tulee mahdollisuus. 

http://www.hotelarthur.fi/

Ankean näköinen ja ankea sijainti, romantiikka kaukana.

Vierailija
37/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eurohostel, sis aamusaunan 65 e kahden hengen huone ihan ok katajanokalla

Vierailija
38/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempi ja keskusta -> Rivoli

Keskihinta ja keskusta -> Klaus K

Kallis ja keskusta -> Kämp

Vierailija
39/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miku1983 kirjoitti:

Itse oon työn puolesta matkustellut helsingissä aika monta kertaa, ja nämä ovat yleensä mun omat weapons of choice.

Eli jos tosi hyvää hotellia haluaa sanoisin joko:

Hotelli GLO Helsinki Kluuvi

Klassikkohotelli Hotel Kämp

Lilla Roberts Helsingin keskustan lieppeillä

Hotelli Haven Helsinki, joka on ihan luksusta

Varsinaisia nousukkaiden pesiä!

Vierailija
40/40 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Olen laittanut nyt ehdolle Helkan, Lilla Robertsin ja Klaus K:n. Viimeksi mainittu vaikuttaa parhaalta! 

Miksi ihmeessä alapeukut aloituksessa? 

Helkan ympäristö on varsin ankea, jos se vaikuttaa päätöksentekoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme