Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehenne istumapissan tyttöjen tapaan?

Vierailija
11.12.2016 |

Onko eturauhasvaivoja vai sihti hukassa?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-istuimeen tehdään tarpeet istumalla. Seisten käytettävissä kalusteissa on sellainen piirre, että ne sijaitsevat huomattavasti ylempänä. Syynä siihen on se, että virtsan putoamiskorkeus vaikuttaa merkittävästi siihen kuinka paljon virtsaa roiskuu kalusteen ulkopuolelle.

Jos seisten virtsaaja on 160cm. pitkä tai omaa poikkeuksellisen lyhyet alaraajat, voi virtsaaminen seisten istuimeen olla kohtalaisen siistikin toimitus. Jos taas virtsaaja on 190cm. pitkä, on virtsaaminen ilman roiskeita käytännössä täysin mahdotonta.

Itse en ainakaan omaan WC-istuimeeni tee koskaan tarpeita seisten. Melko vastenmielistä on kuulla myös jonkun toisen tekevän niin.

M40

Vierailija
62/77 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WC-istuimeen tehdään tarpeet istumalla. Seisten käytettävissä kalusteissa on sellainen piirre, että ne sijaitsevat huomattavasti ylempänä. Syynä siihen on se, että virtsan putoamiskorkeus vaikuttaa merkittävästi siihen kuinka paljon virtsaa roiskuu kalusteen ulkopuolelle.

Jos seisten virtsaaja on 160cm. pitkä tai omaa poikkeuksellisen lyhyet alaraajat, voi virtsaaminen seisten istuimeen olla kohtalaisen siistikin toimitus. Jos taas virtsaaja on 190cm. pitkä, on virtsaaminen ilman roiskeita käytännössä täysin mahdotonta.

Itse en ainakaan omaan WC-istuimeeni tee koskaan tarpeita seisten. Melko vastenmielistä on kuulla myös jonkun toisen tekevän niin.

M40

Jep, juurikin tästä syystä on huomattavasti siistimpää kusta seisaaltaan lavuaariin kuin wc-istuimeen. Korkeus on juuri sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiliikkuja kirjoitti:

Kaikki miehet voi pissata miten haluaa

Miks alapeukut?

Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot

Vierailija
64/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen virtsaputki on hieman epämuodostunut ja aukeaa sivulle. Kuseksii seisaaltaan ainoastaan luonnon helmassa, kun ei ole niin väliksi minne roiskuu.

Vierailija
65/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset (feministit) ovat kateellisia miehille, kun nämä voivat kusta seisaallaan. Naista kyykytetään aina.

Jotkut naiset puolestaan ovat opetelleet seisaaltaan kusemisen jalon taidon. Ei siihen mitään kikkeliä tarvita, tekniikkalaji.

Vierailija
66/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap rinnastat miehet tyttöihin? Mites poikien olisi sopivaa pissiä?

Seisten. Poikien on sopivaa kusta seisten. Ap

Kun tyttöni oli pieni, opetin hänet myös pissimään seisten. Se oli hänelle suurta hupia kesämökillä, kun pääsi luonnon helmassa pissimään komeassa kaaressa.

Vierailija
67/77 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset (feministit) ovat kateellisia miehille, kun nämä voivat kusta seisaallaan. Naista kyykytetään aina.

Rekkalesbot varsinkin on tästä kateellisia

Vierailija
68/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tosimies vääntää ensin kakkosen ja nousee sitten kusemaan... Tai toisinpäin, mieluummin miten vaan.

Voi ihme näitä teidän aiheita.

Vierailija
69/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miesystäväni tekee sen onneksi istualtaan. Inhoan sitä poraavaa ääntä, mikä syntyy kun kustaan seisaaltaan voimakkaasti ja kovaa. Olen asunut taloissa, joissa on huono äänieristys, ja siellä kyllä tiesi tasan tarkkaan milloin naapurin mies on kusella, ei epäilystäkään tekikö sen seisten vai istuen. Olen aikanaan ollut miehen kanssa joka kusi seisaaltaan ja oikein elvisteli sitä ääntä. Tapanaan oli vielä katkoa virtsasuihkua tahallaan. Hänen kaverinsa kuuluikin kerran kysyvän, että "lypsämälläkö otit?".  Tässäpä kommenttini tähän naurettavaan aloitukseen, tämähän se onkin eräs suurimpia ongelmia maailmassa.

Vierailija
70/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se on miehekkäämpää pissata seisaalteen, oletteko oikein vahtineet miehiänne kun käy kusella? "Jos käyt istualteen kusella niin et oo mies", jos mulla on pallit ja penis niin olen mies vaikka istuisin pissalla käydessä, jotkut ei vaan kestä totuutta.

Minä kiihotun kun näen poikaystäväni kusella, ihan oikeasti. Tosin usein en näe, koska hän laittaa ovensa lukkoon mennessään kuselle :-(

(Ovensa?! Niin kun emme asu yhdessä ja minun wc:ni ovea ei saa lukkoon atm.)

Vierailija
71/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paras ketju pitkään aikaan :D

Vierailija
72/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaaja nro 72 (tuon "lypsäjämiehen" ex-vaimo). Jäin ihmettelemään joitain näistä vastauksista. Kysyisin, miten kuseminen voidaan nähdä jotenkin seksuaalisesti kiihottavana tai miehekkäänä toimintana, ainakin jos sen tekee seisten? Kyseessähän on vain munuaisten suodattamien kuona-aineiden poistaminen elimistöstä. Ei kai tuosta kuulu tehdä mitään numeroa eikä esitellä tapaansa muille? 

Vierailija
73/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiddo mammat. Niin kauan kuin jaksan muistaa olen kussut pönttöön kotioloissa istuaaltaan. Se vaan on yksinkertaisesti siistimpää.

Vierailija
74/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee. Oppi sen jo lapsuudenkodissaan. Äiti oli terkkari ja tiesi, että tapa on sekä terveellisempi että siistimpi.

Vierailija
75/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tällaiseen törmännyt niin lapsuuden kodissani kuin omankaan akan kanssa. Kusen seisaaltani, en lorota. Jos käyn paskalla, istun. Tässä yhteydessä myös kusen.

Vierailija
76/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajattelevat näemmä yksioikoisesti. Ei seisomapissaamisessa ole mitään rehvastelusta kyse. Oma rakkoni ei ainakaan tyhjene kokonaan istumapissatessa, vaan kohta joutuu uudestaan pytylle.

Seisten sen sijaan tyhjenee kerralla.

Ja niin, osun kyllä pyttyyn seisaaltani ja vielä kuivaan paperilla virtsaputken suun. Ei tipu!

Ja pesen myös pytyn säännöllisesti, myös vaimon jäljiltä, eikä ole mitenkää ällöä puuhaa.

Riittääkö tämä selvitys ainaiskysymykseen?

Vierailija
77/77 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hiddo mammat. Niin kauan kuin jaksan muistaa olen kussut pönttöön kotioloissa istuaaltaan. Se vaan on yksinkertaisesti siistimpää.

Istumapissaaminen on siististi cool, sanoi pispis-mies, kun istumapissan tyttöjen tapaan teki. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän