Tekeekö teidän miehenne istumapissan tyttöjen tapaan?
Kommentit (77)
Miten se pystyssä kusija estää sen pyttyveden pinnasta takaisin roiskumisen. Vai kuivaako tämä alfa sen tukallasi?
Otatko tyhjässä raitiovaunussa istuma- vai seisomapaikan?
Kotona useimmiten joo. Mun mies ei onneksi ole niin epävarma miehuudestaan, että ei voisi järkevämpää pissaamistapaa valita.
Kaikki miehet voi pissata miten haluaa
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Ei, se lorottelee sinne pöntön suuntaan. Olen jo hajuun tottunut ja luuttuan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Miten se pystyssä kusija estää sen pyttyveden pinnasta takaisin roiskumisen. Vai kuivaako tämä alfa sen tukallasi?
Kuivaako minkä? Minkä oletat kastuvan pyttyvedestä?
Käyn parhaillaan, en voi selata avtä muuten.
M43
Vierailija kirjoitti:
Kotona useimmiten joo. Mun mies ei onneksi ole niin epävarma miehuudestaan, että ei voisi järkevämpää pissaamistapaa valita.
Millä tavalla järkevämpi? Eikö miehesi osu pönttöön seisten vai onko hänellä eturauhasvaivoja? Ja pliis, älä alennu käyttämään häpäisytaktiikkaa. Sä pystyt kyllä parempaankin argumentointiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt opit uutta: Jos mies kusee seisaaltaan, osa kusesta roiskuu takaisin, vaikka täydellisesti osuisi pyttyveteen. Tätä ei ehkä näe, mutta jokainen paljain jaloin kuseva sen tuntee jaloissaan.
Miten homous ja istumapissat liittyy yhteen?!
Molemmat fckbuddyt käy, ainakin toinen myös selvinpäin.
Pitää olla munaton sienestäjä, jos istualtaan kusee.
Vierailija kirjoitti:
M43
Pystytkö tekemään istumapissan koskematta penikseesi? Eikö se osu posliiniin tai kusisuihku tule huonossa kulmassa (roiskuu)? Vai oletko ehkä sittenkin nainen, joka ei oikein tiedä millaista on tehdä istumapissa peniksen kanssa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko eturauhasvaivoja vai sihti hukassa?
Kotona ja kylässä tekee istuen. Julkisissa tiloissa seisaalteen. Seisaalteen tehden tulee aina pieniä roiskeita, niin myös sinun mieheltäsi.
Mun mies pissaa nykyään kotona pöntöllä istuen. Ei ole eturauhasvaivoja tms. ja ihan miehinen mies on. Jaoimme kotitöitä jossain vaiheessa vähän uusiksi ja vessan pesu + lattioiden moppaaminen tuli mieheni hommiksi. Tämän jälkeen alkoi istumapissaajaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Pystytkö tekemään istumapissan koskematta penikseesi? Eikö se osu posliiniin tai kusisuihku tule huonossa kulmassa (roiskuu)? Vai oletko ehkä sittenkin nainen, joka ei oikein tiedä millaista on tehdä istumapissa peniksen kanssa? Ap
Isot pojat ei ehkä ole sinulle kertoneet, mutta jos on tarpeeksi lerssissä pituutta, niin ei sitä tarvitse istuma-asennossa mihinkään suunnata, kyllä se suuntautuu oikein ihan itsestään. Vrt. pesukoneen poistoletku: lattialle ulottuva letku vai sentin nysä, kumpi roiskii epäsiistimmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt opit uutta: Jos mies kusee seisaaltaan, osa kusesta roiskuu takaisin, vaikka täydellisesti osuisi pyttyveteen. Tätä ei ehkä näe, mutta jokainen paljain jaloin kuseva sen tuntee jaloissaan.
En minä ole ikinä huomannut että miehen pissatessa sieltä mitään roiskuisi takaisin (eikä lattialla ole tahroja). Tähtää ilmeisesti posliiniin, koska ei kuulu lorinaa.
Kai jokainen pissaa itselleen mukavimmalla tavalla? Tarvitseeko sen liittyä sukupuoliseen identiteettiin mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pissaa nykyään kotona pöntöllä istuen. Ei ole eturauhasvaivoja tms. ja ihan miehinen mies on. Jaoimme kotitöitä jossain vaiheessa vähän uusiksi ja vessan pesu + lattioiden moppaaminen tuli mieheni hommiksi. Tämän jälkeen alkoi istumapissaajaksi :D
Ymmärrän. Miehesi ei osaa edes seisten kusta. Pidä kiinni tuosta timantista. Ap
Tekee joskus kotonamme vessassa käydessään. On kuulemma mukavampaa kuin seisaaltaan. :D