Millaisia outojakin ruokayhdistelmiä olette viime aikoina syöneet?
Meillä oli tänään ruoaksi tuorepastaa pestolla ja sen kaverina BBQ-ribsejä :) Hyvin meni alas!
Kommentit (4)
Moni pitäisi varmaan outona jos kuulisi, että syön viikunahilloa lähes joka päivä. Olen täysin koukuttunut siihen ja käytän sitä mangochutneyn sijaan intialaisen/muun aasialaisen ruoan kanssa, puolukkahillon sijaan esim. kaalikääryleiden tai liharuokien kanssa ja minkä tahansa muun hillon sijaan vaikka jogurtissa tai myslin kanssa. Tietysti viikunahillo sopii myös juustojen kanssa, erityisen hyvä se on parmesanin kanssa. Se sopii myös homejuuston ja piparien kanssa näin joulun aikaan.
Mä söin eilen muutaman maustekurkun, joihin laitoin päälle vähän kinuskikastiketta... Tuli joku ihme mieliteko kokeilla ja olihan se ihan syötävää :D
Söin eilen leivänpäällä juustoa ja omenaa. Hyvää oli.
Tein joskus kana-kookoskastiketta (+ vihanneksia), jota oli tarkoitus syödä riisin kanssa. En sitten jaksanutkaan keittää riisiä, kun löysin kaapista edelliseltä viikonlopulta jääneet maissilastut ja kauhoin kanahöystön napaani niillä. Maku oli oikein onnistunut. Sittemmin olen tehnyt samaa esimerkiksi liha-mustapapukastikkeen kanssa. Toimivat vielä paremmin, kun ovatkin "chili con carnemaisempi" vaihtoehto. Tosi kätevää sulattaa pakkasesta rasiallinen kastiketta, kun lisukkeen saa suoraan pussista.
Ei tietenkään kaikista terveellisin vaihtoehto, mutta satunnaisesti kiireisen päivän iltapalaksi oikein hyvä.