Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäiset 12-24h polttamatta, apua!

Vierailija
11.12.2016 |

Kaikki ärsyttää. Siis ihan kaikki. Voisin lyödä naapuria ja potkia miestä päähän. Hatkitsin antavani maailman rakkaimman koiran pois kun sekin vituttaa.
Ärsyttää niin että itkettää ja ahdistaa.
Hiki puskee koko ajan ja hankala olo.
Onko jotain vinkkejä mikä tähän auttaa ja miten muut on selvinenet tästä? Kauanko tämä kestää?
Eihän tähän kukaan ole kuollut, mutta pelkään marssivani kohta kauppaan ostamaan tupakkaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee röökille!  Lopettaminen on hullun hommaa.

Vierailija
2/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile auttaako nikotiinikorvike. Tai yritä alkaa tehdä jotain mikä vie mukanaan..minulla se olisi esim. palapelin tekeminen tai lenkille meno tai shoppailu.. Älypeli, ruoanlaitto, hyvä elokuva, tutun tapaaminen, karkki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä!! Itse olen ollut nyt kolme vuotta ilman, mutta muistan nuo ekat päivät hyvin.. Pian se helpottaa, lupaan. Viikossa olet jo unohtanut koko tupakan.. :) 

Vierailija
4/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pössyttele sähkötupakkaa parin viikon ajan.

Vierailija
5/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt hyvä ihminen nikotiinipurkat avuksi. Jos poltit aiemmin askin päivässä, aloita sillä 4mg:lla ja tiputa muutaman päivän jälkeen 2mg:aan.

Nocotinell mint on hyvä. Ilman mitään "apuja" moni sortuu polttamaan.

Terveisin, toinen lopettaja

Vierailija
6/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhh... menenpä tästä tupakille... nam

Vierailija
7/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nicotinell mint ei nocotinell

Vierailija
8/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen voi kuolla:) Olin 2 päivää polttamatta ja makasin zombiena sohvalla. Ehkä joskus pystyn lopettamaan tupakoinnin, mutta en vielä.

Vierailija
9/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin nikotiinituotteiden avulla niin, että en korvannut tupakkaa nikotiinilla muuten kuin juuri tuon pahimman vitutuksen iskiessä eli ensimmäsen viikon ajan pari kertaa päivässä, sen jälkeen vain satunnaisesti.

Älä osta röökiä vaan vaikka jotain imeskelytabletteja. Käytä niitäkin vain maltillisesti, ettei nikotiiniriippuvuus jää päälle niiden takia.

Ekat kolme päivää on pahimmat, sitten helpottaa.

Tsemppiä! Pystyt siihen. Pahin on ohi ihan kohta.

Vierailija
10/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kääntää se nikotiinihimo ylösalaisin! Eli ajattele, että kukistat nikotiinihirviötä joka tekee kuolinkamppailua ja siksi yrittää kaikin tavoin saada sua polttamaan!! Jos poltat nyt niin vain ja ainoastaan siirrät sitä himoa! Älä anna periksi! Se helpottaa kyllä! Mene vaikka ulos lenkille ja nauti raikkaasta ilmasta! ( ajatus on vihdoin vapaa tupakasta kirjasta, suosittelen lopettamista miettiville!)

Vierailija
11/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kymppiä, positiivisella asenteella eteenpäin!

T. Allen Carrin stumppaa tähän-kirjan avulla monta vuotta sitten lopettanut

Vierailija
12/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa päivässä helpottaa,paljon tsemppiä,itselläni sama edessä uutena vuonna,iloitse jokaisesta savuttomasta tunnista

Vierailija
13/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä voi olla vaikeeta? Olen polttanu 30 vuoden aikana pari- kolme vuotta ja useita 4-5 v taukoja, kunnes looetin n. 5v sitten.

Ei mitään ongelmaa. Ei fyysistä eikä psykkistä.

Omituista juttua mulle.

Vierailija
14/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä voi olla vaikeeta? Olen polttanu 30 vuoden aikana pari- kolme vuotta ja useita 4-5 v taukoja, kunnes looetin n. 5v sitten.

Ei mitään ongelmaa. Ei fyysistä eikä psykkistä.

Omituista juttua mulle.

Ihan tutkittu homma että toisilla ei juuri riippuvuutta muodostu, toisilla taas muodostuu vahvasti. Toivottavasti tässä maailmassa mikään ei ikinä ole sulle yhtään hankalaa, se katsos jollekin toiselle on helppoa. Ei ongelmaa siis.

Aplle tsemppiä, mulla on sama edessä vuodenvaihteessa. Tiedän että vieroitusoireet tulee itselläni jo muutamissa tunneissa, joten ahdistaa jo valmiiksi.

Olikos se muuten niin, että vuorokauden jälkeen alkaa helpottaa?

Vierailija
15/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tuun tarjoon sulle Marlboron.

T: Marlboro-mies

Vierailija
16/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä "meen röökille,polta sinäki, tarjoon tupakan" -tyypit. Hävettäis olla niin koukussa johonkin, että lohduttaa muidenkin koukussa oleminen.

Vierailija
17/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsemppiä!! Itse olen ollut nyt kolme vuotta ilman, mutta muistan nuo ekat päivät hyvin.. Pian se helpottaa, lupaan. Viikossa olet jo unohtanut koko tupakan.. :) 

Paskat se helpoita koskaan. Olin pisimmillään 2 ja puolivuotta polttamatta. Aivoissa oleva mielihyväkeskus ei ikinä anna unohtaa sitä kiksiä minkä nikotiini antaa.

Vierailija
18/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat se helpoita koskaan. Olin pisimmillään 2 ja puolivuotta polttamatta. Aivoissa oleva mielihyväkeskus ei ikinä anna unohtaa sitä kiksiä minkä nikotiini antaa.

Paskat. Käytin aikoinaan suonensisäisiä huumeita. Edelleen muistan miten hyvältä eka tuntui, mutta ei se enää vuosien päästä samalla tavalla kalva. Sama se on röökin kanssa. Kyllä se helpottaa, vaikkei sitä unohtaisi.

Vierailija
19/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ite oon nyt ollut 4kk polttamatta. Eka päivä oli pahin, toka päivä jo helpompi kun ei siihen tuskaan kuollutkaan :)

Kavereiden ja tuttavien tsempit kannustivat. Ilmoita facebookissa, että lopetit ja tarvit tukea. Oikeasti auttoi.

Lopetin inhalaattorin ja imeskelytablettien avulla. Käytin korvaustuotteita ehkä viikon jatkuvalla syötöllä ja sit harvemmin. Nykyään rööki haiseekin niin pahalta, että lähinnä oksettaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän