Miten juhlit tänään Saaran voittoa?
Kommentit (20)
En mitenkään. Menen nukkumaan hieman kympin jälkeen niin kuin yleensä, kunhan olen käynyt koirien kans iltalenkillä. Toivottavasti alkuviikon jälkeen uutisista löytyy muutakin kun Saaraa.
Katson finaalin ja menen nukkumaan. Aamulla töihin.
11 nukkumaan ja aamulla 6 töihin. Joten ei minun elämään tule vaikuttamaan millään tapaa.
Aamulla pitää töihin herätä. Miksei finaali voinut olla jo eilen?
Ei vaikuta mun elämääni mitenkään vaikka voittaisikin.
Se on käsikirjoitettua juttua. Siitä on vuotanut se tieto, että tulee toiseksi jo alkuviikosta, joten mitäpä tuota nyt jännäämään yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Se on käsikirjoitettua juttua. Siitä on vuotanut se tieto, että tulee toiseksi jo alkuviikosta, joten mitäpä tuota nyt jännäämään yhtään.
lähde?
Kuka Saara ja mitä vitun voittoa. Eihän nyt mitään kisojakaan ole? Mäkihyppyä oli viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Katson finaalin ja menen nukkumaan. Aamulla töihin.
Jellyjortikka perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitalikahvit kiehumaan ja huomenna torille?
Paula Kokko ·
Lastenhoitaja yrityksessä English Kindergarten of Kuopio
Kyllä huippukivan ja kaalimadon mainoksia on pyöriny telkkarissa päivälläkin. Että ei pitäis nyt niin kauheasti järkyttää.
onko Helsingissä/Oulussa jotain tapahtumaa, jos voittaa?
Ajattelin paistaa pipareita ja maistella vähän glögiä. Tämä pomminvarma suunnitelma pitää, vaikka kisassa kävisi miten tahansa.
Meillä muuten sama, mutta joulutorttuja :)
Nautin jellyjortikan tuomasta ihanasta sykkivästä tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähde?
Asiasta puhuttiin mm. Ylex.llä. Ja miten muuten kisassa kävikään?
kisakatsomossa jännitetään :) paljon herkkuja valmiina illaksi