Tällaista seuraa, kun ollaan hysteerisiä naisten ahdistelusta ja demonisoidaan miehiä
Kommentit (12)
Pitäisi laittaa nainen vastuuseen ja pyytämään mieheltä anteeksi kasvotusten. Toivottavasti saa myös oikeustuomion jonkun pykälän nojalla. Tällaiset nettikampanjat pitää saada loppumaan.
Sairaus sai hänet käyttäytymään tunkeilevasti. Silti häntä ei voi verrata lapseen ja sallia mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sairaus sai hänet käyttäytymään tunkeilevasti. Silti häntä ei voi verrata lapseen ja sallia mitä tahansa.
Ei tietenkään. Häntä voi kieltää tai opettaa. Mutta vihakoneen masinointi häntä vastaan on yksinomaan sairasta ja naiselle saisi laittaa tuntuvat sakot tai linnaa tuosta hyvästä.
Kaikki sairaudet eivät näy.
Harmi, että autistinen mies häiritsi naisia, jotka eivät tietenkään tienneet hänen tilanteestaan.
Minäkin hämmentyisin, jos joku huitoisi kättään kasvojeni edessä ja vaatisi, että teen high fiven.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että autistinen mies häiritsi naisia, jotka eivät tietenkään tienneet hänen tilanteestaan.
Minäkin hämmentyisin, jos joku huitoisi kättään kasvojeni edessä ja vaatisi, että teen high fiven.
Kyse ei olekaan siitä, että naisen olisi pitänyt heti tietää varmasti, että kyseessä on autistinen, vaan siitä että sosiaalisen median valjastaminen tällaiseen tarkoitukseen tuolla tavalla käyttäytyvää miestä kohtaan (ilman parempaa tietoa asiasta) on täysin moraalitonta toimintaa.
Tällaista on vaan odotettu, kun jo vuosia nettiin ja faceen on tehty päivityksiä man-spreading-miehistä, laitettu kuvia "epäilyttävistä" miehistä leikkipuistoissa (jotka ovatkin sitten paljastuneet lasten isiksi) jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei olekaan siitä, että naisen olisi pitänyt heti tietää varmasti, että kyseessä on autistinen, vaan siitä että sosiaalisen median valjastaminen tällaiseen tarkoitukseen tuolla tavalla käyttäytyvää miestä kohtaan (ilman parempaa tietoa asiasta) on täysin moraalitonta toimintaa.
Totta, some-juttu oli asiaton.
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä: Mies heitti high-fivea naisille ratikassa, joku nainen otti kuvia "ahdistelijasta" ja levitti facebookissa, seurauksena yli 80 000 tykkäystä ja miljoonia päivityksen nähneitä. No, paljastui että mies on vakavasti autistinen.
There you go!
Mitä? Pitäisikö minun väkisin alistua vieraan ihmisen kosketteluun jossain ratikassa? Kysyn ihan tosissani, ihan sama minkä sortin vaiva ihmisellä on, minuun ei kosketa millään tavalla jos en itse halua. Eikä tarvitse puhuakaan. Minä olen vakavasti epäsosiaalinen, erakko ja introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä: Mies heitti high-fivea naisille ratikassa, joku nainen otti kuvia "ahdistelijasta" ja levitti facebookissa, seurauksena yli 80 000 tykkäystä ja miljoonia päivityksen nähneitä. No, paljastui että mies on vakavasti autistinen.
There you go!
Mitä? Pitäisikö minun väkisin alistua vieraan ihmisen kosketteluun jossain ratikassa? Kysyn ihan tosissani, ihan sama minkä sortin vaiva ihmisellä on, minuun ei kosketa millään tavalla jos en itse halua. Eikä tarvitse puhuakaan. Minä olen vakavasti epäsosiaalinen, erakko ja introvertti.
Kuka on väittänyt että sulla olisi velvollisuus hyväksyä koskettelu?
Mielestäni tuossa ongelma on nykyinen SOME käyttäytyminen. Joka paikassa joku on ottamssa kuvaa ja uhkaa tai laittaa sen julkiseen jakeluun. Tuokin tapaus oisi mennyt ihan ok, jos närkästynyt nainen olisi ilmoittanut asiasta poliisille, eikä alkanut rankaisemaan julkisella nolaamisella. Sitähän se on. Laitan jonkunärsyttävän tyypin julkisesti naurunalaiseksi ja ylennän sillä itseni.
Paras mies on kyllä halukas ja sisimmältään kiltti. Sellainen, jolle on kunnia asia, että nainen nauttii ja joka on saanut ilmaiseksi, siis ilman rahaa, toki välillä on jäänyt saamattakin. Nainen taas alistuu juu niin, että kun on riittävän kiihkeä pantava mies, niin avaa tiukan pimpppinsä miehen tulla. Miehellä on mielenkiintoista odottaa, että milloin se nainen avaa. Nainen siis päättää. Sitten nainen säätelee ja ohjaa, että mitä mieheltä tahtoo ja voi tyrkätä poiskin, jos mies ei ymmärrä tai meinaa olla liian nopea. Miehen on turha loukkautua, sillä naisen seksuaalisuus on niin laajaa, että on vain nöyrästi opittava. Nainen saa 13 orgasmia peräkkkäin, jos tahtoo. Kun mies on lauennut, nainen sanoo vielä, että jäähän asumaan siihen sisälleni, ota torkut ja mies alkaakin kuorsata onnellisena.
There you go!