Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan mieheni kunnioittamaan rajojani?

Vierailija
11.12.2016 |

Pyysin ettei kertoisi terveysongelmastani mutta oli työkavereilleen kertonut pikkujouluissa. Tuntuu nyt niin raskaalta tuon kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei niitä kunnioita, ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin asettaa itse rajat eroamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuulit?

Vierailija
4/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet valinnut.

Miten saan kenenkään lunnioittamaan rajojani tai itseäni? Olemalla kunnioitettava tai hylkäämällä kyseinen henkilö.

Vierailija
5/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri mietin että jokaisen tällaisen tapauksen jälkeen etäännyn miehestä henkisesti. Avioliittoa takana pari vuosikymmentä ja lapsia. Kun tilanne kävi ilmi etyä kerrottu oli nimenomaisesta pyynnöstäni huolimatta, mies otti opettavaisen ja alentuvaisen ilmeensä että hän ei ymmärrä miksi se pitäisi salata. Okei, mutta on ihan sama ymmärtääkö vai ei koska kyse ei ole hänen vaan minun henkilökohtaisesta asiasta. Jotenkin tämä oli nyt viimeinen niitti niittien pitkässä sarjassa.

Vierailija
6/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuulit?

Miehen työkaverin vaimo joka on hyvä tuttu kysyi kuinka toipuminen on sujunut kun kohdattiin lähikaupassa.

Vierailija
7/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että sinulla on typerä mies.

Minä olisin niin halpamainen, että kertoisin muille miehen salaisuuksia. Toteaisin jäätyäni kiinni, ettei aihe ole mielestäsi mitenkään salattava. Ikävää alentua toisen tasolle, mutta osa oppii vain järkyttymällä itse.

Vierailija
8/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa miehen asioita kenellekään. Tämä ei ole edes ensimmäinen kerta kun näin käy. Rasittavaa tämä voimaton raivo, hemmetin kusipää... Pakko purkaa ees tänne. Ap

Vierailija
9/9 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, että sinulla on typerä mies.

Minä olisin niin halpamainen, että kertoisin muille miehen salaisuuksia. Toteaisin jäätyäni kiinni, ettei aihe ole mielestäsi mitenkään salattava. Ikävää alentua toisen tasolle, mutta osa oppii vain järkyttymällä itse.

Miehet ovat todellakin sellaisia etteivät opi ennen kuin saavat maistaa omaa lääkettään.

Jos yrität selittää ja puhua heille, eivät he kuuntele tai ota vakavasti, olethan nainen ja vähän alempi arvoinen.

Naisethan vauhkoavat ja ovat hysteerisiä turhasta.

Omaa lääkettään kun saavat maistaa, niin ymmärtävät paremmin miltä toisesta tuntuu, ja ettei ollutkaan ihan turhaa hysteerisen alamaisen riehumista.