Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ovat mielestänne aikuisen lapsen normaalit välit vanhemman uuteen seurustelukumppaniin?

Vierailija
11.12.2016 |

Lapseni eivät halua viettää aikaa uuden mieheni kanssa, mikä minusta on käsittämätöntä. Mies on kuitenkin minulle erittäin rakas. Lapset ovat muuttaneet toisiin kaupunkeihin yhtä lukuun ottamatta opiskelemaan, emmekä tapaa lapsieni kanssa enää paljon ollenkaan. Nuorin poikani kieltäytyy kokonaan tulemasta vaikkapa viikonlopuksi, kun mies on paikalla. Emme vielä asu yhdessä, mutta olemme tapailleet jo lähes vuoden. Mies on erittäin mukava ja tavallinen, hänessä ei siis ole mitään vikaa. Millaiset välit mielestänne olisivat normaalit miehen ja lasteni välillä? Nämä eivät ainakaan sellaiset ole...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni toi on ihan normaalia.

Vierailija
2/3 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaat mutta ei läheiset olisi normaalia. Äitini on seurustellut noin kolme neljä kuukautta(en tiedä tarkkaan, koska mitä se minulle kuuluu?) uuden miehen kanssa. Minä olen tavannut hänet kerran.

En ymmärrä, miksi aikuisten lasten pitäisi haluta viettää aikaa sinun uuen kumppanisi tai kumppaniehdokkaasi kanssa. Eihän hän lapsillesi merkitse mitään, sinullehan hän on (ehkä potentiaalisessa tulevaisuudessa) tärkeä. Lapsillasi on ajalleen muutakin käyttöä ja muitakin ottajia. Sinuun he ovat valmiita aikaansa käyttämään, mutta on ihan ymmärrettävää, etä vieraaseen eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömät mutta asialliset välit riittänee. Aikaa ei väkisin vietetä yhdessä, mutta kun tavataan, keskustellaan säästä se tunti tai kaksi.

Jos tullaan juttuun niin kyllä ne välit siitä lämpenee ihan itsekseen ajan kanssa.

Itse en koskaan asunut samassa osoitteessa äidin viimeisimmän miehen kanssa (olivat yhdessä 20v kunnes äiti kuoli), nykyisin soittelen ja käyn kylässä tämän miehen luona muutaman kerran vuodessa, tai jos on jotain kuolinpesän paperiasioita hoidettavana.