Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen jatkuvasti unta siitä kuinka iso koira hyökkää mun kimppuun? Vaikka itsekkin omistan iso kokoisen koiran

Noloa sanoa tälläistä koiranomistajana
11.12.2016 |

Unet aina hirveän pelottavia ja aina niissä on se iso koira joka hyökkää mun kimppuun. Emmä kyl pelkkää mitää koiria, koska itsekin omistan ison koiran.. ikinä mua ei oo koira koskaa purru tai mitää sellaist. Eli huonoja kokemuksia ei ole. Isoista koirista. Mut noitten unia takia oon alkanu välttelee tanskandoggeja, rottweiler, saksanpaimenkoiria.... tiedän et ne on pelkkiä unia, mut silti kierrän ne kaukaa.. apua,mikä ihme muhun on menny.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/6 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira edustaa sinulle unessa jotain muuta objektia kuin varsinaista oikeaa koiraa. Isähahmo? Ex-puoliso? Esimies? Rakastettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajunta viestittää vaarasta.

Vierailija
4/6 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuntasi tosiaan kertoo sinulle, että et hallitse koiraasi ja pelkäät pahinta. Hankkiudu koirasta eroon.

Vierailija
5/6 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikirjan mukaan koira kertoo viettielämäsi tilasta. Kielletty intohimo? Dominoiva mieshenkilö elämässäsi?

Vierailija
6/6 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö alitajuisesti hurttaasi, vaikket sitä suostu myöntämäänkään? Vai heijasteleeko koira unessa jotain ihan muuta ongelmallista asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi