SUOMESSA ( sen oikeiston piirissä) EI OLE KAIKKI KUNNOSSA NYT - ihmisoikeudet ovat pahasti poljettuina
Perustelen ja poimin muutamia oireellisia esimerkkejä -- KAIKKI HÄMMÄSTYKSEKSENI VIITTAA OIKEISTON KORRUPTIOON PAHEMMAN KERRAN!
1. Bodom oikeudenkäynti vielä näin myöhään
2. Ulvilan surma ja Puputin hukkuminen , Auerin tapauksen käsittely
3. Oikeusministeri pahoinpiteli tyttöystävänsä pääsi vähällä vaikka tytölle jäi elinikäiset vammat, oikeiston edustaja
4. Suomessa riehuu nuoria miehiä ja naisia joilla on uhkailu , kiristäminen
5. Joogaopettajien tapaukset, lasten hukuttamisjuttu ( kansainvälistä työtä tehneeltä akat. naiselta) ja toisen jooganaisen katoaminen sen jälkeen
6. Oikeistonuorten tekemät raa at verityöt alkaen tiedotuspäällikön venäl naisen taposta ( kerroottiinko siitäkään totuutta?) . Myös Seinäjoki
7. Edelliseen viitaten samantapaisten nuorten miesten ja naisten joukko tekemässä raakoja tekoja pitkin Suomea. Kaikki oikeistosta. Eveliinasta lähtein( oliko venäl poikaystävä tässäkin tytöllä?)
8. Kestin tapaus kokoomuksen bilepaikalta lähtien jälleen
9. Kiinalaisnaisen murha - jonka jälkeen samalla Kesti löytyykin
10. Sionistilääkäri todistaa immenkalvojen kasvavan umpeen - hulluuden huippu!
11. Oudot netissä olevat yhteisökiusaamisohjekirjat joissa mainitaan viranomaisetkin mukana
12. Poliisien lukuisat itsemurhat korkealta Ulvilan mole puolin. ( olivatko edes itsemurhia?)
13. Sionistisen lahko liikkeitten ympärillä ilmenneet pedofilia ja rahanväärinkäytös skandaalit: Wincapitasta Jalovaaraan ja paljastuneisiin
14. Oikeistoääriliikkeet
15. Raisa ja Pia katoamiset.
16. " Olen ollut töissä puolustusvoimissa ja siellä on todella pahoja tyyppejä"- lauseet joita täälläkin ihmiset kertoneet
Onko muita huomattavia?
Kommentit (48)
Kaikenkukkuraksi saimme lukea Itsenäisyyspäivänä ns natsien liikkeen miekkarista jossa RUOTSISTA TULLUT YLLYTTÄMÄÄN JUUTALAIS"natsi" suomalaisia.
17 . Suomen nykyinen oikeistovaltio möi Presidentinlinnan vierestä Mariantalon Sionistien Shabam järjestölle!
Ei jumaliste kysyn johtaajo Suomea nyt jo ihan jotkut muut kuin kutosen keskiarvon Sauli ? Onko Sauli pelkkä kuminukke nätin vaimonsa kanssa?
Ettei vaan se Mariantalo olisi jo se oikea linna ?
Mitkä joogaopettajien tapaukset???
Lisäksi vielä: tässä EU ssa johon nyt kuulumme KADONNUT JO 10 000 lasta !
Tulee mieleen ettei aikoinaan tiedetty yhtään mitä keskellä Eurooppaa tapahtui !
Ja se että Siemens itse järjesti kaasu - uunit Holokausteihin.
Ja se että nyt sitten ns " Isis" iskee Euroopassa ja kummasti äärisionistit siellä takana myöskin.
Täytyy sanoa että sen jälkeen mitä kuulin OMIN KORVIN yhden israelilaisnaisen puhuvan " miten heidän taytyy kohta johtaa maailmaa ja muut ovat heidän palvelemistaan varten" ( tästä on sitten mustaa valkoisella ihan)
Silmäni lopullisesti avautuivat mitä on menossa . Se mitä luulin salaliittoteoriaksi SAIN OMIN SILMIN NÄHDÄ JA KUULLA!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä joogaopettajien tapaukset???
Kuopion lapsien hukuttamis tapaus nainen
Ja se joogaopettaja joka katosi vain Helsingistä
Kun tutkin noita ashram käyntejä Intiassa ja Ranskassa niin CIA oli niissä mukana. Ne käyttivät hindutemppeleitä kokoontumispaikkoinaan ja aivopesuunsa .
Yliopistoissa liehdotaan varakkaiden ja valtaapitävien lasten ympärillä ja heitä houkutellaan mukaan joogaan ja noille keikoille. Sama liike tapahtuu esim Helluiåntailiikkeen ympärillä ja kaikkien sionisteja tukevien lahkojen ympärillä . Niitä luotiin tänne juuri siksi. Että silmät ja korvat olisivat Suomessakin kaikkialla ja joka koti jehovineen ja mormooneineen rekisterissä.
Tämä kaikki tutkikaa muutkin miten tämä tehty. Esim Jehovan todistajien Johtaja olikin natsien kanssa kirjeenvaihdossa - joten koko holokaustikuvio on kirjavampi .
Enkä ole minkään magneettimedian edustaja kuten joku luuli. En ole ollenkaan saanut tietojani sieltä. Ja silti näyttää että pahalta....
Vierailija kirjoitti:
Magneettimedia löysi palstan :D
Tai sitten kyseessä on vain avohoitotapaus, jonka lääkeet ovat jääneet ottamatta. Surullista joka tapauksessa.
Esim tämä yksi immateriaalisen lahkon Jehova todistajien johtaja oli kolme päivää vain lakimiehenä ja alkoi huseeramaan ns natsien kanssa : http://www.jwfacts.com/watchtower/hitler-nazi.php
Sitten kun käry kävi Rutherfordia ensin maskeeraten syytettiin muka " natseille vakoilemisesta". Mutta hups vapautettiin ja puhdistettiin koko maineensa.
Ja Watchtowerhan sijaitsi WTC edessä maailman kalleimmilla tonteilla....
Siitä ne sitten katselivat kun 911 tornit uutta maailmanvaltakuntaa varten paloivat....
Jehovat esim valehtelevat ettei koskaa kuuluneet YK hon mutta löysinkin paperit joissa HE KUULUVAT. Ja erosisvat siitä YKSI KK WTC ISKUJEN JÄLKEEN!
Kyllähän tämä on aikamoista tietoa!
Eli minulla on kutina että Jehovat ovat jos ketkä itseasiassa saman tehtaan tuote kuin ns natsit...
Jehovilla on vielä " VALTAKUNTA" ja Uuden Maailman - käännös - kirjat.
Lisäksi missiohan on sama kuin Auvisella: hävitetään maailmasta ne muut. Vain ideologisesti " oikeat " jäävät . Tämä tehdään ihmisvoimin.
Eli vihreä liike... samaa natsisoppaa .... ja kaiken takana on juuri sionistit itse.
Isis on luultavimmin samanlainen puhdistusoperaatio vääristä ihmisistä ja jopa omistaan kuin oli natsit.
Tilanne on aika synkkä siis. EU on niitten ansa Euroopalle?
Vierailija kirjoitti:
Esim tämä yksi immateriaalisen lahkon Jehova todistajien johtaja oli kolme päivää vain lakimiehenä ja alkoi huseeramaan ns natsien kanssa : http://www.jwfacts.com/watchtower/hitler-nazi.php
Sitten kun käry kävi Rutherfordia ensin maskeeraten syytettiin muka " natseille vakoilemisesta". Mutta hups vapautettiin ja puhdistettiin koko maineensa.
Ja Watchtowerhan sijaitsi WTC edessä maailman kalleimmilla tonteilla....
Siitä ne sitten katselivat kun 911 tornit uutta maailmanvaltakuntaa varten paloivat....
Jehovat esim valehtelevat ettei koskaa kuuluneet YK hon mutta löysinkin paperit joissa HE KUULUVAT. Ja erosisvat siitä YKSI KK WTC ISKUJEN JÄLKEEN!
Kyllähän tämä on aikamoista tietoa!
Eli minulla on kutina että Jehovat ovat jos ketkä itseasiassa saman tehtaan tuote kuin ns natsit...
Kun sitten kysyin Jehovan todistajilta miksi he kuuluivatkin YK hon vaikka lehdissään kielsivät sen erityisesti haukkuen YK ta " paholaisen bunkkeriksi" niin he kiirehtivät selittämään että
Ei me oikeastaan YK hon kirjauduttu muuten kuin siksi että " päästiin sen kirjastossa asioimaan"!
Haha! Kovin kiireppä Vartiotorniseuralla tuli sitten kuitenkin heti WTC iskujen jälkeen LÄHTEÄ YK: sta VAIN 1 kk 911 jälkeen!
Alkaa kiinnostamaan aika paljon kuulkaa mikä tehtävä on tällakin järjestöllä täällä? Ne pääsevät joka kotiin. Valtio kohteleee silkkihansikkain mm armeija asioissa jne.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan magneettimedian edustaja. Ei mitään tekemistä sen kanssa ole eläissäni ollut. Olen käsi Raamatulla itse löytänyt kaikki tietoni puolueettomalla tutkimuksellani. Amen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan magneettimedian edustaja. Ei mitään tekemistä sen kanssa ole eläissäni ollut. Olen käsi Raamatulla itse löytänyt kaikki tietoni puolueettomalla tutkimuksellani. Amen!
Juuh. Käytkö myös piffillä nimimerkillä "raijasivu"?
Nuo jehovat on luotu siksi että " politiikan ulkopuolisina" pääsisivät joka kotiin.
Nyt ymmärrän miksi liike kielletiin Venäjällä. Se on sionistien troijalainen...
Huvittin kun viimeksi kaksi jt likkaa kävi kylässä niin niillä oli natsityyppiset takita ja saappaatkin. Se pukeutuminen tuli vapaamuurari Russelin pukutehtaan perintönä. Russel oli toinen niitten perustajajohtajista.
Tällä Rutherfordilla oli vielä riita sen liikkeen siällä niin että hups keskitysleireissä sitten menehtyikin juuri Rutherfordin vastustaja jehovia. Sama taktiikka kuin sionisteilla....omatkin saavat mennä, niin Euroopassa kuin kävi Stalinin Venäjälläkin.
Jehovan todistajillahan tuo mentalitetti näkyy suoraan kun perheenjäsen erotetaan tai eroaa: kylmästi ulos! Ei saa edes tervehtiä. Ihan natsimeno joka sionistien asenne vain omat vain omat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jo todistikin, minkä tason yhteiskunta-analyytikko olet. Tai näki sen jo avauksestakin. Mikä imu teitä mielenterveysongelmaisia tänne vetää? Ettekö enää muualle pääse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Käytkö myös piffillä nimimerkillä "raijasivu"?
En ole edes kuullut tuota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jo todistikin, minkä tason yhteiskunta-analyytikko olet. Tai näki sen jo avauksestakin. Mikä imu teitä mielenterveysongelmaisia tänne vetää? Ettekö enää muualle pääse?
No eipä ole sinun taidoissasi kehumista kun et tajua että tänne kirjoitetaan tyylillä joka on tämän palstan tyyli. Jonnekin muuanne sitten sitä väitöskirjatyyliä:)! Mene kuule mielenterveytesi kanssa jonnekin muuanne itse.
Oikeudessa vannotaan käsi Raamatulla. Oliko uutta?
Vierailija kirjoitti:
Jestas kun olet sekaisin! 😵
Pitäisikö sinun nyt perehtyä vaikka tuohon Rutherfordin kirjeeseen Hitlerille ensin.
Muuten se huippupoliitikko jonka poika jäi Lontoossa kiinni vakoilusta tms liittyi Jehovan todistajiin ....
Ei sinne liitytä ellei ole Valtakunnan asiat menossa ...ei kukaan huippupoliitikko liity höpöhöpökerhoon.
No hyvä, ruvetaan kaikki vasemmistolaisiksi. Äänestetään kommunisteja, niin kaikki ongelmat poistuvat. Ei sano sionistilääkäri enää sanaakaan immenkalvoista!
Eli Suomi liittessään EU hun sukelsi suoraan sionistien asettamaan ansaan.
Tästä on kirjoittanut aika monet jo mm Goldsmith ( joka sisäpuolelta on itse rahasukua) ! Hän jos kuka tietää ja varoitti Brittejä EU sta .
Paavo Väyrynen tiennee kanssa sillä on varoittanut samasta.
Näin minäkin etsimällä etsien pääsin perille lopulta missä mennään.
SUOMI ON TODELLISESSA VAARASSA NYT!
Täällä jää henkiin jos on tietämätön jenni tai kutosen keskarin analyytikko eikä tajua höykästä mitä on takana menossa. Eli varjohallitus vetää nyt Suomea!
Sauli on vaan haamuna päällä siinä.
Joten jos haluatte jatkossa paremman Ja oikeudenmukaisemman Suomen niin ÄLKÄÄ ENÄÄ ÄÄNESTÄKÖ OIKEALTA REUNALTA sillä näyttö on erittäin väkivaltaista lahtarimeininkiä ollut. En muista että vasemmalta olevan ajanjakson aikaan olisi ollut näin veristä menoa kuin nyt! Rehellisesti sanottuna tämä on nyt väärin tehtyä jopa kristillisesti ajattelevan ihmisen puolesta vetoan.
Tämä ylläoleva on pahasti nyt väärin!