Kuinka suosittu miesten keskuudessa on sellainen poikamainen naapurintyttömäinen nainen?
Siis tyyliin, että ei juuri meikata tai käytetä koruja yms, hiukset ehkä ponnarilla, vaatteet siistit käytännölliset/urheilulliset, ei kiinnosta muotijutut jne.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikamainen, tyttömäinen nainen? Just! Ja mitenkhän suosittu naisten mielestä olisi tyttömäinen, poikamainen mies?
Luulen, että kaikki kyllä tajusivat, mitä tässä haetaan, vaikka termit vähän sekavia ovatkin.
Juu, jopa minäkin. Oli vain pakko kommentoida. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kun jostain löytäisi. Ei oikein innosta glitterin perässä juoksevat meikkipossut.
Ja tuohon välillehän ei mahdu mitään? Olen aloituksessa kuvatun kaltainen, paitsi poikamaista musta ei ulkoisesti saa millään. Toki jos poikamaisuus on sitä että ei ole glitteröity meikkipossu, niin sitten.
Mut hiljaista on ollut... Ja ei, en ole ylipainoinen tai luonnevikainen. Jos mies oikeasti saa valita, niin kyllä se on se tirskuva glitterimimmi.
Missä vaikutat? Voisin vahingossa törmätä teikäläiseen.
"Reipas, aktiivinen ja itsenäinen ihminen on normaali aikuinen ihminen.
Nuo ominaisuudet ovat sukupuolettomia." Oletkohan nyt opiskellut psykologiaa tai muuta teoriaa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikamainen, tyttömäinen nainen? Just! Ja mitenkhän suosittu naisten mielestä olisi tyttömäinen, poikamainen mies?
Luulen, että kaikki kyllä tajusivat, mitä tässä haetaan, vaikka termit vähän sekavia ovatkin.
Ehdota toki hyvää termiä kyseiselle naistyypille !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttömäisellä tarkoitetaan nimenomaan sellaista nättiä ja suloista tyttömäistä naista, ei sellainen ole poikamainen. Poikamaisesta tulee mieleen rekkalesbojen tyyli ehostaa itsensä.
Juu, poikamainen on huono termi, ehkä poikatyttö olisi parempi termi siihen, mitä tässä tarkoitettiin.
"Poikatyttö on myös yleinen arkkityyppinen perushahmo elokuvissa ja kirjallisuudessa. Poikatyttöhahmot ovat yleensä reippaita, aktiivisia ja itsenäisiä."
Miksi hitossa tyttö/nainen ei voi olla aktiivinen reipas ja itsenäinen omana itsenään, ilman mitään poika -etuliitettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttömäinen on ihan oma terminsä. Ja poikamaisuudella tarkoitettiin poikatyttöyttä.
Aivan, ymmärsin kyllä. Sinä sensijaan et ymmärtänyt minun viestini pointtia.
Niin ja pitkät hiukset = naisellinen/tyttömäinen ja lyhyet = poikamainen. Elämä on helppoa kun asiat näkee mustavalkoisina.
Pitkätukkaisena sellainen nainen kiinnostaa, mutta lyhythiuksiset antavat liian lesbomaisen fiban. Vähämeikkisyys on usein positiivista ainakin nuorilla naisilla ja 501-leviksetkin voivat olla seksikkäät, mutta liika on liikaa ja tukka sen useimmiten ratkaisee. Leikkaamalla hiukset lyhyiksi nainen antaa selvän signaalin, että tässä ei nyt olla mikään tytönheitukka, jota voi noin vain tulla iskemään eli pysykää miehet kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdota toki hyvää termiä kyseiselle naistyypille !
En viitsi, kun ei ole mitään tarvetta tehdä tuollaisia luokitteluja yhtään millekään tyypille. Ja kaikkihan ymmärsivät mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kun jostain löytäisi. Ei oikein innosta glitterin perässä juoksevat meikkipossut.
Ja tuohon välillehän ei mahdu mitään? Olen aloituksessa kuvatun kaltainen, paitsi poikamaista musta ei ulkoisesti saa millään. Toki jos poikamaisuus on sitä että ei ole glitteröity meikkipossu, niin sitten.
Mut hiljaista on ollut... Ja ei, en ole ylipainoinen tai luonnevikainen. Jos mies oikeasti saa valita, niin kyllä se on se tirskuva glitterimimmi.
Ja vielä jollain hirveellä manipuloija-juoruakka-luonteella. Meitä kivoja ei huoli kukaan.
Pitkä tukka on usein kuolleen näköinen. Lyhyestä tukasta saa seksikkäämmän jos on kauniit kasvot ja vara käydä hyvällä kampaajalla.
Minulle naapurintyttö tarkoittaa nimenomaan tyttömäistä, luonnollisen viehättävää naista. Huolehtii kuitenkin ulkonäöstään, pukeutuu kivasti, pitkät kauniit hiukset jne. Ei kuitenkaan mitään tekorusketuksia ja tekoripsiä tai muotilaukkuja kainalossa. Poikamaisuus tai poikatyttömäisyys ei mielestäni ole millään tavalla naapurintyttömäisyyteen liittyvä asia. Ehkä leffoissa poika on lapsuudessa jo ollut kaveri silloin hieman poikamaisen/"ei niin tyttöjen leikkejä leikkivän" tytön kanssa, mutta tästäkin poikatytöstä nimenomaan kuoriutuu ajan myötä viehättävä neito.
Olisko sellanen reipas, raikas, sporttinen naapurintyttö ponnarilla ja vähällä meikillä ja kivalla luonteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttömäinen on ihan oma terminsä. Ja poikamaisuudella tarkoitettiin poikatyttöyttä.
Ahaa! Ja poikien tyttömäisyys on sitten varmaan tyttöpoikuutta. Tyttöpoika on arvatenkin passiivinen, epäitsenäinen ja vähemmän reipas, eli poikatytön vastakohta. Vain poikahan voi olla aktiivinen, reipas ja itsenäinen omana itsenään. Poika jolta nämä ominaisuudet puuttuu on siis tyttöpoika, ja tyttö jolla nämä ominaisuudet on, on poikatyttö, mutta ei missään nimessä pelkkä tyttö. Ja tytön, jota ei luonteenpiirteidensä vuoksi voida sanoa ihan vain tytöksi, tulee kuitenkin olla naapurintyttömäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka on usein kuolleen näköinen. Lyhyestä tukasta saa seksikkäämmän jos on kauniit kasvot ja vara käydä hyvällä kampaajalla.
Kaikki hius on kuollutta. Lyhyt tukka on ehdoton turn off, mutta tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.
Kaverina ok, mut suoleen en laittais
Ei kun miehet haluavat itäeurooppalaistyylisen upean kaunottaren joka osaa pukeutua naisellisesti. Tuota ap:n kuvaamaa tyyliä täällä haukutaan ahkerasti.
Kyllä hakkaa bilehileen 6-0 tuommoinen naapurintyttö! Mistähän semmoisen naisen löytäis?
Olen juuri tuollainen nainen jota aloitusviestissä kuvattiin. Ei minua kukaan mies lähesty normaaliarjessa. En osaa ollenkaan flirttailla enkä tiedä milloin joku on minusta kiinnostunut. Oletan kyllä, että olen ihan mukavan näköinen miestenkin mielestä koska kyllä minua katsotaan, mutta siihen se jää enkä osaa tehdä itsekään mitään, katson vain pois ja lähden päinvastaiseen suuntaan.
Jos menen jonkun kerran vuodessa kavereiden kanssa baariin tai festareille niin joka kerta joku tulee jututtamaan tai "iskemään" minua, mutta torjun kun se on niin outo tapa tutustua, ja lisäksi juttelu vieraan kanssa on niin stressaavaa että tulee tunne etten halua jatkaa tutustumista, kun oma oloni on niin epämukava. Ajattelen myös aina että mitä seuraavaksi tapahtuu, jos lähden juttuun mukaan ja minussa herää pakokauhu, koska en ole ollenkaan valmis etenemään nopeasti nyt kun en enää käytä viinaa rentoutumiseen mitä nuorempana tuli tehtyä. Jokainen miessuhteeni on alkanut silloisen kokovartalopuudutuksen ansiosta, mutta tajusin ajanoloon että se on itsensä huijaamista.
Minun pitäisi tuntea se ihminen paljon paremmin ja pidempään, että jotain voisi syntyä ja sekään ei aina riitä. Kun puolituttu ihan mukava mies antoi puoliväkisin numeronsa baarissa niin ahdistuin siitä niin paljon, että jäi soittamatta. En oikeasti pysty olemaan mitenkään aktiivinen tutustumisessa. Silti olisi ihanaa, jos minulla olisi tuttu ja rakas mies. :/