Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten ihmisten seurassa tunnet olosi huonoksi etkä viihdy?

Vierailija
11.12.2016 |

Itsellä tulee huono olo juoruilevien ja selkäänpuukottajien seurassa. Myös manipuoloivat ihmiset saavat aikaan pahoinvointia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin suulaitten joukossa en viihdy.

Vierailija
2/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka puhuvat päälle, tai joka on joka asiasta suureen ääneen eri mieltä. Myötähäpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisten jotka ei puhu mitään.

Vierailija
4/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi itsevarmojen ja tietyllä tapaa "coolien", tuntuu että he näkee lävitseni kuinka huono oon...

Vierailija
5/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisten jotka pitävät itsestään meteliä.

Vierailija
6/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten, jotka puhuvat vaan koko ajan itsestään ja omista asioistaan. Vaikea saada aikaan keskustelua. Kuten myös sellaisten, jotka eivät puhu mitään.

En myöskään viihdy ihmisten kanssa, jotka jatkuvasti kertovat mitä ovat tehneet/ostaneet ja paljonko se maksoi.

Vierailija
7/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia keskeyttävien. Nokittelevien. Sellaisten kanssa joilla on kove tarve päteä koko ajan.

Vierailija
8/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tulee huono olo juoruilevien ja selkäänpuukottajien seurassa. Myös manipuoloivat ihmiset saavat aikaan pahoinvointia.

Eikö tuo ole itsestäänselvää? Vai luuletko että joku erityisesti viihtyy tuollaisten seurassa? Tämä tuntuu hyvin turhalta vastaukselta.

Vierailija
9/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisia keskeyttävien. Nokittelevien. Sellaisten kanssa joilla on kove tarve päteä koko ajan.

Niin, lisään vielä että voin minä lähteä samaan leikkiin, mutta nimenomaan se saa minut tuntemaan itseni huonoksi, kun minäkin käyttäydyn noin. Tuommoisten ihmisten seurassa on kuitenkin pidemmän päälle laskeuduttava heidän tasolle, tai kävelevät ylitse muissakin asioissa. Työympäristössä siis minulla on tällaisia.

Vierailija
10/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset hissukat, huomattavan typerät ihmiset ja aggressiiviset jyrät ovat pahimpia.

No okei, hiljaiset hissukat ovat harmittomia eivätkä varsinaisesti ärsytä, mutta hieman kiusallinen olo sellaisten seurassa joskus tulee, enkä rehellisesti sanottuna viihdy.

Typerät ihmiset taas ovat raskaita, koska eivät ole samalla aaltopituudella kanssani, hölöttävät usein todella ärsyttävän tyhmiä juttuja ja saavat mieleen saman ajatuksen kuin hissukatkin, eli: mitähän tässä nyt sanoisi? Outo tilanne, en viihdy.

Aggressiiviset jyrät ovat myös todella raskaita, etenkin jos ovat lisäksi äkkipikaisia ja arvaamattomia.

Heidän seurassaan ei voi olla vapaasti ja oma itsensä, sillä koskaan ei tiedä mistä toinen saa jonkun sytykkeen aggressiiviselle mouhottamiselle, suuttuu tmv.

Parempi vain myötäillä ja nauraa vaikkei naurattaisi, antaa aggressiivisen jyrän ohjata keskusteluja ja olla kaikinpuolin mahd. kuin kala vedessä, niin pääsee helpoimmalla.

Raskasta seuraa.

Vierailija
11/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipirteiden itsensäkorostajien kanssa en viihdy. Itse olen niin päinvastainen, rauhallinen ja vähän ujo.

Enkä myöskään oikein viihdy sellaisten "tiedemiesmäisten" henkilöiden kanssa, jotka puhuvat virallisin tiedetermein ja pätevät joka ikiseen asiaan. Voisiko sanoa "liian fiksut?" :D

Vierailija
12/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole itsestäänselvää? Vai luuletko että joku erityisesti viihtyy tuollaisten seurassa? Tämä tuntuu hyvin turhalta vastaukselta.

Minusta asiallinen kommentti, koska sellaiset ihmiset eivät välttämättä itse tajua, että tuntuu ikävältä kuunnella sellaista. Itse avasin keskustelun lukeakseni onko sellaisia asioita, joita on itsessäni, joka voisi ärsyttää muita. Voisin yrittää muuttaa itseäni tarvittaessa..

Vierailija
13/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitness-bisnes-feikkihymy-ihmisten

Vierailija
14/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääniset jyrääjät, jotka tietävät ja joilta ei saa suunvuoroo. Sellaiset (menestyneet?) joilla aavistat olevan susta joku mielipide esim. kehnomman ammatin takia. Tai muuten tiedät etteivät ymmärrä sun valintoja.

Vierailija
15/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten ananastukka-kauppistiede-opiskelijaukkojen joista näkyy se menestyksen, verkostoitumisen ja muiden pintaliitoblondien mielistely kilometrin päähän. Yleensä pukeutuvat pukuun ja käyttävät Applen konetta.

Vierailija
16/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit

M25

Vierailija
17/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilijoiden. Kun pitää sitä päätä aukoa muka-humoristisesti vittuilemalla jollekulle paikalla olevalle. Toinen vastenmielinen ihmistyyppi on puhevikaisten matkija tai puhevikaisen korjailija. Itse olen änkyttäjä ja joskus joukkoon mahtuu joku avulias, joka "auttaa" täydentämään lauseen jos jään jotain sanaa änkyttämään.

Vierailija
18/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joille joka asia on kilpailu.

Jos kertoo nähneensä mummoaan, niin toisella onkin ainakin viisi mummoa, jotka ovat satavuotiaina heittäneet keihäässä maailman ennätyksen.

Jos kertoo, että ei saa lasta ryhdistäytymään koulussa, niin kisaaja kertoo, että hänen lapsensa onkin nisti, toinen suljetulla ja kolmas vankilassa.

Ihan mistä tahansa normaalista elämänkuulumisista saadaan väännettyä kisa, ja kunhan toisella on enemmän, rajummin, isommin, niin sitä parempi.

Sitten kun itse himmaa tälläsen tähtösen vieressä, että oonki tämmöinen tavallinen tallukka, siinäkin tämä toinen on parempi, hän on niiin tylsä ja tavallinen, ettei edes oma mies kestä.. Jne.

Vierailija
19/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kanssakäyminen sellaisten ihmisten kanssa, joilla on itsetunto kohdallaan. Eivät koskaan etsi piilomerkityksiä toisten sanomisista, näyttävät selkeästi mistä pitävät, mistä ei, tuntevat oman arvonsa ja antavat arvon muillekin.

Vierailija
20/44 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kovaääninen, mutta osaan myös kuunnella ja kyselen muiden kuulumisia. Valitettavasti myös keskeytän ihmisiä usein, mulla on add ja on vaikea kontrolloida sitä. Olen huomannut että monet kuitenkin viihtyy mun seurassa, myös ujot hakeutuvat mun seuraan. Erikoista, että ekstrovertit ja puheliaat saavat niin kovan tuomion täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi