Ruman, tyhmän ja köyhän ei kannata elää
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä mieluummin itkisi uudessa mersussa kuin vanhassa ruosteisessa kotterossa.
Kuules, ei köyhällä (ja rumalla ja tyhmällä) ole varaa pitää edes kotteroa.
Mä ilmoitan sun repliikkis asiattomaksi. ;D
Jihuu, mä en siis ole köyhä, kun mulla on 20-vuotta vanha ruosteinen rellu, katsastamaton ja verojakaan ei ole ollut varaa maksaa mutta kyllä tuossa istua ja itkeä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa on kyllä elää tyhmänä kuin älykkäänä, eikö olekin todistettu että kun älykkyys nousee niin onnellisuus laskee?
Ainakaan raha ei näytä tuovan onnea.Joku Hollywoodin perijätär sanoi : "Rahalla ei saa paskaakaan".
Tiedoksi vaan; paskaa saa kyllä ihan ilmaiseksikin.
Jos joku haluaa tulla tyhjentämään meidän ulkovessan, niin tervetuloa vaan. Ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jihuu, mä en siis ole köyhä, kun mulla on 20-vuotta vanha ruosteinen rellu, katsastamaton ja verojakaan ei ole ollut varaa maksaa mutta kyllä tuossa istua ja itkeä voi.
Niih, siinähän sulla on katto pään päällä. Ole kiitollinen.
Kenellekään ei usko Jumalaan kelpaa, vaikka se on ainut mikä ihmistä voi auttaa syvällisesti ja kokonaisvaltaisesti.
Uskonnon harjoittaminen on eri asia kuin usko Jumalaan.
Itse olen yliluonnollisesti saanut avun vaikka mihin kun olen rukoillut ja haluan olla uskossa ja kunnioittaa Jumalaa.
Ei tarvi viinaa, tupakkaa, ei masennusta, ei köyhyyttä ei mitään pahaa tule Jumalalta. Hän vain rakastaa.
Rahatilanteeni on korjaantunut ja suhde puolisoon sekä kaikki muu siinä ohessa.
Eikö tyhmänä ole helppoa? Ei älyä murehtia kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa on kyllä elää tyhmänä kuin älykkäänä, eikö olekin todistettu että kun älykkyys nousee niin onnellisuus laskee?
Ainakaan raha ei näytä tuovan onnea.Joku Hollywoodin perijätär sanoi : "Rahalla ei saa paskaakaan".
Onhan tässä näitä perijättäriä pyörinyt viime päivinä uutisissa. Ei käy kateeksi.
Kyllä sitä mieluummin itkisi uudessa mersussa kuin vanhassa ruosteisessa kotterossa.