Ruman, tyhmän ja köyhän ei kannata elää
Kommentit (29)
No hyvä, ei sitten muuta kuin korjaamaan asia. Ei täällä ole pakko olla sen enempää ruma, tyhmä tai köyhä kuin elossakaan.
Itseään voi aina sivistää. Tuskin meistä kovin moni kuitenkaan mikään huippuälykäs on. Ja masennukseen saa apua.
Vierailija kirjoitti:
Itseään voi aina sivistää. Tuskin meistä kovin moni kuitenkaan mikään huippuälykäs on. Ja masennukseen saa apua.
Mitä apua? Kaikki julkisen puolen apu haettu ja tuloksettomana lopetettu.
Onko masennuslääkitys ollut avun rinnalla?
No kuka sua pakottaa elämään? Nirri veks vaan nii sillä siitä selviää.
Seuraava.
Ruma, tyhmä ja köyhä - ikävää, mutta kyllä sillä ns. omissa piireissä vielä sinnittelee. Mutta jos olet lihava, on homma taputeltu.
Helpompaa on kyllä elää tyhmänä kuin älykkäänä, eikö olekin todistettu että kun älykkyys nousee niin onnellisuus laskee?
Mielummin olisin elävä kerjäläinen,kuin kuollut kuningas.
Tajusit eilen ja olet vielä elossa? No, tyhmän lisäksi oot vielä aika hidadälyinenkin.
Vaimo kirjoitti:
Onko masennuslääkitys ollut avun rinnalla?
On kokeiltu. Aivan kaikki on kokeiltu.
Ai ei vai? No...tolla ajatustyylillä äkkiä maailman väkiluku putoaisi seitsemästä miljardista jonnekin...ehkä...kolmeen.
Mä aijon ainakin jatkaa tätä keplottelemista täällä. Yritä sinäkin vaan. Ei kaikkien tarvitse olla kuvankauniita ja läpiviisaita.
Vierailija kirjoitti:
Tajusit eilen ja olet vielä elossa? No, tyhmän lisäksi oot vielä aika hidadälyinenkin.
Niin olen. Perheen takia olen vuosikausia sinnitellyt eteenpäin vaikka turhaa se on.
Vierailija kirjoitti:
...siis jos näistä kahdesta olisi pakko valita jompikumpi tämänhetkiseksi olotilakseni.Ilman elämää ei ihmisellä näet olisi mitään.
Hae hyvä ihminen apua masennukseesi.
Anna mennä vaan. Kerran se vaan kirpasee.
Mä olen myös ruma tyhmä ja köyhä ja vielä ylipainoinenkin ja varmaan wt. Aion muiden kiusaksi elää vielä täällä
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa on kyllä elää tyhmänä kuin älykkäänä, eikö olekin todistettu että kun älykkyys nousee niin onnellisuus laskee?
Noh...itse olen ainakin huomoinut ympärilläni että älykkyyden myötä aika usein myös ylimielisyys nousee. Kuinkahan älykästä se sitten on...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...siis jos näistä kahdesta olisi pakko valita jompikumpi tämänhetkiseksi olotilakseni.Ilman elämää ei ihmisellä näet olisi mitään.
Hae hyvä ihminen apua masennukseesi.
Kaikki apu on haettu ja tuloksettomana lopetettu.
Onneks aika kuluu nopeasti, ja kohta kuollaan ihan vaan vanhuuteen.
Tai sit tää eutanasia-laki tulee voimaan, jolloin lääkärit murhaavat kaikki sairaat ja masentuneet, kuten näissä eutanasian sallimissa maissa on käynyt.
Koeta jaksaa perheesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan raha ei näytä tuovan onnea.Joku Hollywoodin perijätär sanoi : "Rahalla ei saa paskaakaan".
Kyllä kannattaa, jos ei ole lihava.