Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tietokoneella pelaaminen menee seksin ohi

Vierailija
10.12.2016 |

Mitä teen, en jaksa joka ilta tulla torjutuksi. Ollaan seurusteltu 4 vuotta, eihän tän vielä pitäisi olla tällaista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rinnakaistodellisuudessa mies vonkaa seksiä joka ilta eikä ap anna.

Vierailija
22/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas aggressiivista kommentointia. Toivon että provoilette tai ette oikeasti ole parisuhteessa. Tai jos olette, ihmettelen suuresti että miksi.

Ap, mun mies on kanssa gamer (tyhmä sana... :D) ja se on rasittanut suhdettamme aikanaan tosi paljon. Mä myös harrastan liikuntaa monena iltana viikossa ja vielä päälle ratsastusta (hevosiin menee sitten se _kaikki_ loppuaika), joten periaatteessa miehellä on rutkasti aikaa pelata. Ja kyllä, minua haittaa jos hän pelaa yömyöhään kun meillä olisi sitä yhteistä aikaa.

Ollaan keskusteltu, puitu ja käyty eron partaalla. Nyt näin kolmekymppisinä ollaan päästy molempia tyydyttävään ratkaisuun: minulla on harrastukseni, miehellä omansa ja lisäksi meillä on yhteistä aikaa. Yhteinen aika sovitaan etukäteen. :) ja samalla sovitaan joustavasti myös mahdolliset pelien julkkarit (jolloin mies pelaa 247 ja mun on vain siedettävä se) tai milloin mulla on ratsastuskisat (mies tulee yleensä edellisenä iltana auttamaan ja kisapäivänä katsomaan ja kannustamaan). Eli etuteen suunnitellaan ja myös siedetään puolin ja toisin toisen menoja ja kiireitä.

Seksiä meillä on noin kerran pari viikossa, johtuen meidän molempien menoista ja illan väsymystilasta (ja myös siitä että menen aiemmin nukkumaan, miehen jäädessä pelaamaan). Joka kerta se ei ole mitään tajunnanräjäyttävää, saattaa olla nopeaakin, tai väsynyttä :D mutta joka tapauksessa seksi lisää meidän läheisyyttä ja sitten välillä kun on aikaa ja energiaa, se on aivan mahtavaa kun tietää mistä toinen tykkää <3

Mikä mun pointti oli... Ensinnäkin sympata aloittajaa ja muistuttaa puhumisen tärkeydestä (EI hyökkäävästi, vaan nimenomaan rakentavasti). Tehkää teille sopiva aikataulu, johon kuuluu myös yhteistä aikaa (ja sitä myötä seksiäkin rennolla fiiliksellä (ei aloitteita laskien)). Vaikka tuo mun gamer osaa olla maailman ärsyttävin kun se ei kuule eikä näe pelatessaan, on siinä myös paljon, paljon hyvää! <3 Ihan yhtälailla kun minussa on hyviä ja huonoja puolia. En vaihtaisi mihinkään/kehenkään. <3

- N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge vaan kainaloon, ja ala hiplaamaan. Jos ei lämpene, muuta toiseen osoitteeseen.

Riippuu pelistä. Jos on online-peli, niin saattaa vain ketuttaa enemmän, jos joku tulee kesken pelin lääppimään.

Vierailija
24/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus!

Vierailija
25/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä miehesi tekee asunnossanne, vain pelaa? Voihan se olla joku hetkellinen todella kiinnostava peli. Mutta jos tuota nyt oikeasti jatkuu ja jatkuu, niin jättäisin miehen. Jos asia ei puhumalla selviä, eikä mies halua muunlaista tilannetta.
En rupeaisi mieslapsen äidiksi - jos pelaaminen menee kaiken edelle niin saa pärjätä ilman naista passaamassa ja huolehtimassa kaikesta.

AP puhui seksistä. Ja jos pelaaminen menee seksin edelle, niin todennäköisesti siinä seksissä on jotain vikaa. Vaimo on nykyään täysi lahna sängyssä, joten ennemmin vaikka teen lumihommia kuin harrastan seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
26/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas aggressiivista kommentointia. Toivon että provoilette tai ette oikeasti ole parisuhteessa. Tai jos olette, ihmettelen suuresti että miksi.

Ap, mun mies on kanssa gamer (tyhmä sana... :D) ja se on rasittanut suhdettamme aikanaan tosi paljon. Mä myös harrastan liikuntaa monena iltana viikossa ja vielä päälle ratsastusta (hevosiin menee sitten se _kaikki_ loppuaika), joten periaatteessa miehellä on rutkasti aikaa pelata. Ja kyllä, minua haittaa jos hän pelaa yömyöhään kun meillä olisi sitä yhteistä aikaa.

...

Eli sinun harrastukset ovat silloin, kun sinulle sopii ja muu aika on yhteistä aikaa. Halusi mies tai ei? 

Vierailija
27/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat n. 25, itse treenaan suht paljon ja mielestäni näytänkin hyvälle:) Mies ei treenaa, pelaa, eikä seksissäkään osallistu toisin kuin minä. 

Yritän tehdä aina ruuan, siivota yms ennen kuin mies tulee töistä, vaikka itsellänikin olisi töitä. Siivouksessakaan hän ei auta, jos pyydän viemään pyykit lattialta, niin heti alkaa kiukuttelu. Vien sitten mielummin itse kuin kuuntelen sitä valitusta.

On hän kuitenkin ihan kiva ja meillä on välillä hauskaakin.

ap

No tämän tarkennuksen jälkeen tilanne on se, että itse ainakin nostaisin kytkintä. Sinähän olet käytännössä kotiorja/kynnysmatto, mutta yllättävän monelle naiselle tämä on ok, kun "välillä on ihan kivaakin"...

Vierailija
28/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan keskusteltu, puitu ja käyty eron partaalla. Nyt näin kolmekymppisinä ollaan päästy molempia tyydyttävään ratkaisuun: minulla on harrastukseni, miehellä omansa ja lisäksi meillä on yhteistä aikaa. Yhteinen aika sovitaan etukäteen. :) ja samalla sovitaan joustavasti myös mahdolliset pelien julkkarit (jolloin mies pelaa 247 ja mun on vain siedettävä se) tai milloin mulla on ratsastuskisat (mies tulee yleensä edellisenä iltana auttamaan ja kisapäivänä katsomaan ja kannustamaan). Eli etuteen suunnitellaan ja myös siedetään puolin ja toisin toisen menoja ja kiireitä.

Seksiä meillä on noin kerran pari viikossa, johtuen meidän molempien menoista ja illan väsymystilasta (ja myös siitä että menen aiemmin nukkumaan, miehen jäädessä pelaamaan). Joka kerta se ei ole mitään tajunnanräjäyttävää, saattaa olla nopeaakin, tai väsynyttä :D mutta joka tapauksessa seksi lisää meidän läheisyyttä ja sitten välillä kun on aikaa ja energiaa, se on aivan mahtavaa kun tietää mistä toinen tykkää <3

Mikä mun pointti oli... Ensinnäkin sympata aloittajaa ja muistuttaa puhumisen tärkeydestä (EI hyökkäävästi, vaan nimenomaan rakentavasti). Tehkää teille sopiva aikataulu, johon kuuluu myös yhteistä aikaa (ja sitä myötä seksiäkin rennolla fiiliksellä (ei aloitteita laskien)). Vaikka tuo mun gamer osaa olla maailman ärsyttävin kun se ei kuule eikä näe pelatessaan, on siinä myös paljon, paljon hyvää! <3 Ihan yhtälailla kun minussa on hyviä ja huonoja puolia. En vaihtaisi mihinkään/kehenkään. <3

- N29

Eli miehen pitää auttaa sinua hevosten kanssa? Miten se on reilua? Mies ei vaadi sinua apupelaajaksi omiin harrastuksiinsa.

Vierailija
29/29 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oppi jokaiselle naiselle - älä ota peli-intoilijamiestä. Kyllä se on vaan iso varoitusmerkki jos mies on intohimoinen pelaaja. Aika kuluu koneella röhnöttämiseen ja lisäksi se on luultavasti sovinistisikakin joka huorittelee ja ahdistelee naisia netissä. Sellasia ne vaan on.