Apua! En halua lasta!
Rauhoitelkaa mua. Meillä on 4 lasta ja 3 niistä on alle 4-vuotiaita. Miehelle tehtiin vasektomia nuorimman ollessa 6kk.
Nyt mulla on silti menkat myöhässä ja täällä itkeskelen, kun en halua lisää lapsia. Oikeesti ne on varmaan vaan myöhässä, mutta koko illan oon miettiny, etten vaan enää jaksa...
En uskalla tehdä raskaustestiä...
Kommentit (11)
Abortti on täysin laillinen ratkaisu ongelmaasi.
No eiköhän se ole aika pieni todennäköisyys että olisit raskaana. Tee kuitenkin testi. Menkat voi alkaa kun näät ettet ole raskaana ja stressi helpottaa.
Ja jos olisit niin voit sitten miettiä ratkaisua sen mukaan.
Paniikki pois ja testaamaan. Tsemppiä ap.
Eli milloin miehelle tehtiin tuo toimenpide? Testattiinko myöhemmin, että onko siittiöitä? Epätodennäköistähän se on, että raskaana olet, menkkojen myöhästymiseen on muitakin syitä.
Eikö Ap:n tapauksessa oltu juurikin tehty vasektomia eli ehkäisystä todellakin huolehdittu! Se ei taas ole ap:n vika jos toimenpide ei olekaan onnistunut.
Ei auta kuin tehdä testi. Pahinta on epätietoisuus.
Mahdollisuus raskauteen on kuitenkin pieni. Menkat voivat olla myöhässä lukuisista muistakin syistä.
No puolisen vuotta sitten on toimenpide tehty ja tuolla se purkki näytettä varten on kylppärin kaapissa. Eli siis ei oo sitä näytettä mies saanut aikaseksi hoitaa. Siks kai pelkäänkin nyt. Joo tiesän että on ihan häviävän pieni mahdollisuus, mutta silti stressaan enkä saa asiaa mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vittu huolehtikaa ehkäsystä.
Eikös vasektomia nimenomaan oo ehkäsystä huolehtimista? Vittu hanki itelles aivot senkin idiootti.
Pakkohan se testi on joo tehdä, mutta todellakin luulin etten tälläisiä enää murehtisi. En uskoisi pystyväni aborttiin. Lisäksi siskoni on adoptiojonossa enkä kyllä tajua miten ikinä pystyisin odottaa, synnyttää ja sitten antaa lapsen pois... en edes siskolleni...
Joo menen nyt asioiden edelle AP
Vittu huolehtikaa ehkäsystä.