Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olet puoluekannaltasi?

Vierailija
10.12.2016 |

Itse olen sosiaalidemokraatti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikös tuossa ole yksi a liikaa.

Vierailija
2/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aatearvoltani vasemmistolainen, mutta en osaa oikein sanoa mikä puolue.

Vierailija
4/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskelotti.

Vierailija
5/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään, entinen vihreä, mutta petyin vihreisiin yli 10 vuotta sitten ja olen ollut tyhjän päällä siitä asti. Suomessa puoluekuri ja yleinen konsensus pitää huolen siitä, että vaikka olisi hyvä edustaja, niin ei se yksinään mitään voi.

Vierailija
6/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvomaailmaltani olen liberaali ja sellaiset asiat kuten tasa-arvoinen avioliittolaki ovat minulle kaikki kaikessa, eli en voisi äänestää konservatiivia, eli sen takia Perussuomalaiset, Keskusta ja KD tippuvat pois heti kättelyssä. Vasemmistoliitto on talouspolitiikallaan niin järkyttävä puolue, että en voi myöskään heitä äänestää. SDP on AY-mafioineen oksettava puolue, joten en äänestä myöskään heitä. SDP on muuten ok, mutta heidän pitäisi astua 2010-luvulle (pian 2020). Kokoomus on itseäni lähimpänä, mutta kokoomus on ollut hallituksessa jo 10 vuotta putkeen ja tulokset ovat heikkoja joten en siksi heitä äänestä.

Eli jäljelle jää Vihreät ja RKP. Molemmat tarjoavat arvoliberaalin vaihtoehdon, vihreät on hieman vasemmalla ja RKP oikella. Tällä hetkellä äänestäisin kuitenkin vihreitä.

Sen lisäksi minulla on muutamia periaatteita henkilön suhteen ketä äänestän. Hänen on: kannatettava NATO-jäsenyyttä, oltava EU-myönteinen, kannatettava ruotsin pakollista opiskelua, suhtauduttava maahanmuuttoon järkevästi eli ei Persujen linjaa, mutta ei myöskään Ruotsin kaltaista "tännehetikaikkinyt" -linjaa.

Vierailija
7/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustalainen eli kannatan kultaista keskitietä, joka usein paras ratkaisu elämän muissakin asioissa.

Vierailija
8/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus.

Vierailija
9/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät.

Vierailija
10/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konservatiivinen oikeistolainen kansallismielinen. Suomen puoluekentässä ei ole minua miellyttävää puoluetta.

Vierailija
11/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja parissa viime vaalissa äänestellyt, mutta taitaa pitää katsoa joku paremmin omia mielipiteitäni vastaava puolue noista pienpuolueista.  

Persuja äänestäessäkin näköjään ääni meni hukkaan jo pari kertaa.  Eli en ainakaan itse kokenut saaneeni sitä, mitä tilasin ja mitä mulle mielestäni ennen vaaleja annettiin ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi