Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä neliapilat???

12.03.2006 |

Mihin kaikki neliapilat on kadonnut? Ulkona kyllä ollut kokopäivän huippuhieno ilma, sielläkö olette?

Meillä siivousvimma käynnissä, haalitaan kaikki ylimääräinen kirpparille. Ihmeen paljon tuota tavaraa kertyy vaikka viimeksi syksyllä oltiin myymässä. Ehkäpä se on tämä " hamsteri" luonne, mitän ei oikein raaskis pois heittää.

Ja pakko kehitellä kokoajan lisää tekemistä. Käy aika niin pitkäksi tätiä odotellessa. Odottelen siis niitä ensimmäisiä km:n jälkeen, mieskin jo nkysyi että vieläki tarvii suojaa käyttää.. taitaa sekin odotella hommiin pääsyä. nooh, tädin tuloon asti on vain harjoiteltava, tohtorin käskystä.

onkos täällä kellekään plussatuulet puhallellut?

Sunmom

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas olen...Juu ulkona on tullut oltua ja olen sairastellut. Ihmettelin aamulla minäkin, kun ei ketään näkynyt, mutta silloin en kerennyt huhuilemaan. Meillä otolliset ajat alkavat olla käsillä, mutta minulla on sen verran vahvat flunssa ropit,että tämä kierto vielä " harjoitellaan" . Meilläkin tuo mies äsken kyseli, että koskas jo päsee toden teolla yrittelemään....Jänskättää jo hieman. Jonain päivänä välillä meinaan alkaa empimään koko yritystä. Etenkin viime viikolla, kun olin todella kipeänä, tuli mietittyä kaikenlaista. Mutta nuo sekavat ajatukset taisivat kuitenkin vain johtua korkeasta kuumeesta, kun tämä vauvakuume on taas tänään ollut aivan huipussaan.

Ihanan keväinen sää ollut tänään....se oikeen antaa vauvahaaveille lisää energiaa. Tuntuu välillä, että leijun oikein pilvissä haaveineni. Mieskin tänään jo yllätti, kun katselin uutta pakkausta kelan sivuilla. Tällaistä tää on....

Haaveillen Lalla

Vierailija
2/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan tuo kevätaurinko pistää hormonit hyrräämään =) vielä kun tärppäis sitten pian.

Taitaa se aurinko pistää muksuihinkin vauhtia, ovat olleet koko viikonlopun ylikierroksilla. Huomenna pitää raahautua töihin ja muksut pääsee päiväkotiin/kouluun purkamaan energioitaan.

Siskoseni kävi tuossa kaffella masunsa kanssa (n rv25). Hänelläkin neljäs tulossa. Haikeana sitä toisten massuja katselee, kauppareissuillakin tuntuu tulevan vain isoja masuja vastaan. Ehkä se johtuu vauvakuumeesta, näkee vain sitä mitä haluaa. Toisaalta uusi raskaus pelottaa jos sattuu tärppi käymään, ettei taas menisi kesken. Menee varmasti pitkään ennenkuin uskaltaa sitten masustaan nauttia. On kyllä jo puhuttu, että mennään heti yksityiselle alkuraskauden ultraan tarkistamaan tilanne... mutta nämä jutut sitten joskus jos vaavi meillä saadaan alulle. bd bd bd kaikille =)

Sunmom

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 30/30-38. Eka yrityskierto meneillään joulukuisen keskenmenon (rv 14+0) jälkeen, mutta juurikaan ei voitu yrittää, kun mies oli otollisten päivien aikoihin polvileikkauksessa. Yksi kerta vaan, joten ei kai hurjasti toivoa. Mutta odotellaan. Oireitahan olisi jokunen, mutta ne saa helposti kehitettyä pelkän toiveen voimalla! ;0)

Vierailija
4/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo viikonoppuisin koneella olo jää todella vähiin, kun mies on vain viikonloput kotosalla ja eihän sitä sitten raaski koneella istuskella.

Kierukka on ollut nyt pois vajaa 2 viikkoa ja vuoto loppunut. Mitäs tässä sitten muuta kuin elellään etiäpäin. Vieläkään ei oikeen oo tietoa, että miten tuon ehkäsyn kanssa jatkossa, mutta nyt on ainakin oltu käyttämättä mitään. Tuskin tässä nyt kuitenkaan ihan hetisillään onkaan mitään raskautumismahiksia.

Käytiin tänään tyttöjen kanssa katsomassa miehen siskon vauvaa, joka syntyi lauantaina. Aivan ihan pikkumies. Hän on meidän tyttöjen ensimmäinen serkku. Esikoinen totesi, että " olihan se ihan suloinen, mutta huusi kovasti -ei olis jaksanut kuunnella."

Sellasta täältä meiltäpäin.

Ihana aurinkoinen ilma, lähetään hakemaan keskimmäistä kerhosta.

Hyvää alkuviikkoa vaan kaikille!!!

piipero

Vierailija
5/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen päivä taas tänään! Minulla edelleenkin tuo flunssa kiusaa, mutta kyllä tuo nyt parempaan päin taitaa olla menossa.

Pahoittelut sunmom ja mittumaari keskenmenoistanne. Nuo ovat aina tosi ikäviä...toivon sydämestäni, että uusi vaavi ilmoittelisi teille jo pikaisesti tulostaan :O)

TÄRPPIONNEA!

Vaikka kuinka yritän keksiä jotain muuta ajateltavaa, kuin vaavihaaveet, niin aina kuitenkin joko päädyn tänne tai sitten tapaan kaupassa tm. jonkun tutun joka oottaa vauvaa ja taas sitä pilvissä leijutaan....

Mutta kun nuo massut ovat tosi ihania ja niistä pikkukääröistä puhumattakaan -niin ja se pikkuvauvan tuoksu.....

Läps läps, täytyy jo läpsytellä itseä poskelle ja palata maanpinnalle ;-D

Lalla

Vierailija
6/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä on tärpänny, Mittumaari ja Piipero77, eihän siihen loppujen lopuksi tarvita kuin se yksi kerta ;-) kertokaa sitten kuinka käy bd bd bd bd

Täällä itse edetään päivä kerrallaan.. Olo ollut hyvä ja samoin mielikin,lauantaina oli haikeata kun olis tullu 14 rv täyteen =( Nyt on eilen ja tänään nippaillut alavatsaa ja selkää jomottanut, voisiko olla ovis? Jos km vuodosta laskee niin täsmäisi, lauantaina tuli 2 viikkoa täyteen. Argh, odottavan aika on pitkä ja ikinä en olis uskonu, että odotan menkkoja ihan oikeasti alkavaksi. Kait se on vaan kestettävä, kyllä sitä vielä tositoimiin päästään vai mitä Lalla? =)

Päivä on tosiaan ollut hieno, töissä tuli aamuvuoro tehtyä ja pääsi omia ajoissa päiväkodista hakemaan. Pihalla möyrittiin ennen kotihommia.

Meidän pikkuneiti täällä tutkii neuvolan vanhoja " meille tulee vauva" lehtisiä ja kyselee kovasti vauvoista, taitaa silläkin olla omanlaisensa pikkusisko/ -veli kuumeilussa. Miten se aina löytääkin kaikki lehdykät vaikka yritän niitä laatikoihin laittaa!

Noh, täytyy kohta iltapalaa taikoa, huomenna on aikainen herätys.

Korkeasta vauvakuumeesta " kärsivä"

Sunmom

Vierailija
7/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tosiaan oli vasta eka yrityskierto keskenmenon jälkeen ja yritykset minimissä, niin silti meinaa epäusko jo nostaa päätään, jotta saadaankohan me meidän enkelivauvan jälkeen enää omaa vauvaa ollenkaan..ikinä.. Huoh..

Lisäksi meidän neidit (5.5v, pian 4v ja 1v.8kk) on kaikki kipeinä ja sekin vie tietty voimia..

Onneksi sentään aurinko on paistanut ja kevät tulee..

Mittumaari, kp 1

Vierailija
8/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimahaleja sinulle Mittumaari!

Minulla samoin painaa pelko luita ja ytimiä, eikä meillä ole edes se eka yrityskierto vielä alkanut. Meillä lapset nyt 8,6 ja 3v. Kaikki raskaudet menneet hyvin ja tämä oli ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen!!) km 02/06. En oikein osannut ajatella että jokin menisi pieleen, toisin kuin siskoni joka pelkää kokoajan kaiken olevan pielessä, kurjaa sekin. Olihan mulla jonkunlainen tunne, että kaikki ei ollut ok, mut eihän sitä halunnut ajatella/uskoa. Menipäs surkutteluksi.. Pidetään täällä kovasti kaikille kuumeilijoille peukkuja ja toivottavasti plussatuulet pian puhaltaa oikein puhurina =)

Sunmom

Vierailija
9/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kuulun sitten siskosi kanssa samaan " kastiin" eli pelkään aina vähän kaikkea eli aiemmissakin raskauksissani olen ollut huolissani yhdestä sun toisesta, mutta en koskaan näin, kuten tässä, joka päätyi sikiön kuolemaan kohdussani.. Eli minulla jokin vaisto sanoi, ettei kaikki ole kunnossa, vaikkeivät neuvolan th ja lääkäri sitä uskoneet. Mutta kun eivät saaneet sikiön sykkeitä kuulumaan ja viikkoja oli jo sen suhteen riittävästi, vaadin lähetteen ultraan ja sieltä sitten löytyi pieni, eloton, kuollut vauvamme. Oli ollut kuolleena jo kolmisen viikkoa. Sitä ultran monitorin kuvaa en unohda ikinä.. Tämä tapahtui perjantaina, kaavinta-aika varattiin maanantaiksi, lauantaina alkoi raju km, olin sairaalassa kaksi päivää mm. tiputuksessa..

Ja nyt sitten uskaltauduttiin uuteen yritykseen (odotettiin kaksi kiertoa varmuudeksi), vaikken kyllä ole varma, onko mieli vielä valmis. Että sen puoleen ei tunnu niin pahalta, vaikka menkat alkoivatkin, lähinnä pahalta tuntuu siksi, että pelottaa, ettei mitään uutta raskautta enää tulekaan, vaikka gynen tarkastuksessa kaikki oli kyllä kunnossa.. Ja jos tuleekin, päättyykö sekin keskenmenoon (kolme ensimmäistä raskautta ovat menneet paremmin kuin hyvin) ja jos ei, niin onko vauva terve jne..

Huoh, huokailee

Mittumaari

Vierailija
10/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä noista peloista varmaan koskaan pääse kokonaan. Mutta toivotaan parasta ja jos / kun tärppää niin siinä kohtaa jättitoivomukset yläkertaan että kaikki menisi hyvin.

Tiistai on mennyt ihan mukavasti, käytiin pikkuneidin kanssa vähän tuhlaamassa tilipäivän kunniaksi =) kerrankin ostin itsellenikin jotain. On se kumma et yleensä ei " löydä" kaupoilla itselleen mitään vaan kaikkea tulee kerättyä lapsille, ja jos ei niillekään niin ainakin miehelle jotain mutta tyhji käsin kaupasta ei lähdetä. Hullua....

Töissä taitaa kaikilla olla jonkin asteista kevätväsymystä, turhan helposti tiuskii tms. Ja nyt vielä vaihteeksi työkaveri on " sairas" . Sairaudet aina alkaa parin päivän vihjailulla että väsyttää, varmaan on kuumetta ja kurkku kipeä. Sattumalta poikaystäväkin on vapaapäivillä. Sama toistuu vähintään kerran kuussa =( En tiiä kuvittelenko mutta tässä kun laskee 1+1 niin... Eikä asialle oikein voi mitään, kurjaa tämmöinen.

Itse olen tosi huono jäämään töistä kotiin, lääkärintodistuksenkin kanssa on hirveä olo jäädä kotiin potemaan, omatunto tai jokin kolkuttaa...?

Nyt huutelee prinsessa yöpaitaansa...

Sunmom