Karita Tykkä
Seuraan Karitan snäppejä.
Miten se voi olla niin kaunis ja hyväkroppanen? Ihan kuin 20 vee vaikka on puolet vanhempi.
Iho täydellinen ja kaikki.
En voi mitään, oon kateellinen. Sit menin vielä lukemaan, että se asuu meren rannalla 800 neliön talossa.
Miten saan tämän kateuden pois... :(
Kommentit (35)
Karita on kuiva kuin korppu, ilotyoman oloinen tyyppi joka asuu jääkylmän vitivalkoisessa varaston kokoisessa tyhjässä talossa, ja on kontrollifriikki sekä liiallisuuksiin sekä vielä huonosti botoksoitu. Mietihän uudelleen mitä kadehdittavaa😉 häneltähän myös puuttuu ihana työyhteisö ja kollegat ym.kun "työnä" on keksiä yhä uusia vihreitä "herkkuja" kotoisassa jättilaitoskeittiössään😂
Vaikuttaa vähän syömishäiriöiseltä. Tuntuu terveysintoilu olevan aika kontrolloitua.
Vierailija kirjoitti:
Karita on kuiva kuin korppu, ilotyoman oloinen tyyppi joka asuu jääkylmän vitivalkoisessa varaston kokoisessa tyhjässä talossa, ja on kontrollifriikki sekä liiallisuuksiin sekä vielä huonosti botoksoitu. Mietihän uudelleen mitä kadehdittavaa😉 häneltähän myös puuttuu ihana työyhteisö ja kollegat ym.kun "työnä" on keksiä yhä uusia vihreitä "herkkuja" kotoisassa jättilaitoskeittiössään😂
Ei millään pahalla, mutta kuulostat vähän kateelliselta. :D
Kyllä mulle kelpaisi kotona tehtävä työ, jossa ei tarvitsisi mennä joka päivä jonnekin. Saisi vaan olla kotona ja ideoida uusia herkkuja.
Tuo muija on aina ollut kuin viulun kieli, kireä ja ilottoman oloinen. Luulisi, että elämässä voisi rentoutuakin välillä, mutta jotkut vain on tuollaisia.
Ajatelkaapa kasvoja jos 10-20 kg ylipainossa. Minä luulen tuon tyypin naiset peiliin katsoessaan näkevät lihavan naaman ja sitten se kroppa vedetään kuiviin.
Tykkään itse hänen tyylistään ja aika paljon tulee kopioitua työvaatteita,meikkaustyyliä ja hiuksia.En ole itse terveysintoilija,joten suodatan sen osuuden.Kai se helpottaa kateuteen kun poimii ne parhaat palat.En kyllä tiedä,miten kestäisi,jos sillä ois vielä helkka**n kokee mies😢
Kaunis mutta ja neuroottisen kontrollifriikin oloinen, en kadehdi. Kerran olin samassa koneessa matkalla Thaimaahan, yön lennon jälkeenkin K. T. onnistui näyttämään yhtä freesiltä ja täydellisenyt kevyesti meikatulta 😀
No ei vaikuta ilottomalta!
Hänestä huokuu onnellisuus ja iloisuus ja se, että elämässä on kaikki hyvin.
Minkälainen sen mies on? En oo ikinä missään nähnyt.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No ei vaikuta ilottomalta!
Hänestä huokuu onnellisuus ja iloisuus ja se, että elämässä on kaikki hyvin.
Minkälainen sen mies on? En oo ikinä missään nähnyt.
-ap
Kaljupäinen ja pyöreäkasvoinen oli ainakin kun vihittiin. Petrikö nimeltään? Joku liikemies?
Kuvankäsittelyllä saan itsestäni ihan 25v filmitähden näköisen, vaikken ole.
T.46vn.
Rikas mies sillä joka maksaa kaiken.
Musta oli huikeaa kun se oli joku aika aamu-tv:ssä puhumassa. Yliopistotutkijat olivat siis tulleet tutkimuksissaan tuloksiin, että sokeri ei aiheuta riippuvuutta. Sitten tää missi oli siellä kommentoimassa ja kiistämässä tutkimustuloksia ja perustelemassa niitä omilla raakasuklaa ym. kokeiluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo muija on aina ollut kuin viulun kieli, kireä ja ilottoman oloinen. Luulisi, että elämässä voisi rentoutuakin välillä, mutta jotkut vain on tuollaisia.
Olen ollut henk.koht tekemisissä ja allekirjoitan!
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ollut yhtään kateellinen kommentti ja 19 yläpeukkua tullut jo. Just näin, av-mammat, just näin. Näyttäkää todellinen luontonne.
Kas kummaa, av-palstalla ketju jossa haukutaan kaunista julkkistanaista. Taitaa olla ensimmäinen kerta historiassa!
Näin kuvan ilman meikkiä ja oli kyllä ihan eri ihminen eli meikillä feikattu kauneus.Mutta reipas ja aikaan saavan oloinen nainen, ei mikään sohvaperuna.Heistä ei muuten miehensä kanssa ole missään yhteiskuvia.Eivät ehkä ole julkisuushörhöjä?
En jaksa kadehtia ketään, joka on paastonnut ja reenannut itsensä lasarettiin.
Olisko 10 vuotta sitten, kun joi vedellä itsensä tajuttomaksi sairaalaan? Mitä joi, seitsemän litraa päivässä?
Vähän on mennyt uskottavuus tähän lyytiin. Karita on jauhanut hyvinvoinnista viimeiset 20 vuotta. Vasta "nyt" on löytynyt tasapaino. Luulen että viidenkin vuoden päästä "vasta nyt" on löytynyt tasapaino. Ihme neurootikko. Karitan työ taitaa olla voida hyvin. Hoh hoijaa!
Mitä tarkoittaa puolet vanhempi? 20+20/2=30? Eikös kuitenkin ole jo nelikymppinen.