Sokerin yllättävät vaikutukset kehoosi ja aivoihisi - olisiko aika vähentää kulutusta?
http://m.iltalehti.fi/terveys/201612102200038735_tr.shtml
Minä olen ollut sokerilakossa kohta 4 viikkoa ja kyllä tekee hyvää. Kaikki makeanhimo on poissa ja voi rauhallisesti käydä ostoksilla. Nyt pääsee laihdutuskin kunnolla vauhtiin.
Kommentit (6)
Mitä kaikkea Ap välttelee? Leipää makaronia, vai pelkkää karkkia? Itse olen ollut pian 8vuotta karkkilakossa. En ymmärtänyt mitä tarkoittaa, että voi käydä rauhassa kaupassa?
vieras kirjoitti:
Mitä kaikkea Ap välttelee? Leipää makaronia, vai pelkkää karkkia? Itse olen ollut pian 8vuotta karkkilakossa. En ymmärtänyt mitä tarkoittaa, että voi käydä rauhassa kaupassa?
Välttelen kaikkea missä on runsaasti hiilihydraattia ja sokeria, eli viljat, sokerit, hedelmät, mehut jne.
Olin ennen pahassa sokerikoukussa, aina kun menin kauppaan, oli pakottava tarve ostaa karkkia ja muuta herkkua. Sokerilakko (+hiilarit vähiin) vei makeanhimon pois ja nyt voin rauhallisin mielin käydä ostoksilla ja mukaan lähtee vain terveellistä ruokaa.
Ap
Tiedossa ollut jo monta vuotta. Olen kävellyt karkkihyllyn ohi pysähtymättä jo pitkään.
Oon lukenut paljon sokerin haitoista ja ahdistaa se että iho vanhenee ennen aikojaan koska sokeri tuhoaa kollageenia. Myös se että sokerin syönti vääristää suoliston mikrobikantaa huonoksi, niinpä olen jättänyt sokerin pois ja aloin myös syödä lacto seveniä ja maitohappokäymisen avulla valmistettuja suolakurkkuja. Iho on parantunut huomattavasti, tullut sellaista hohtoa ja finnit hävinnyt. Paino tippunut ja nyt olen ollut 2 viikkoa ilman allergialääkettä! ennen en voinut olla ilman koska muutoin nenä meni tukkoon (oon allerginen pölylle) ja nyt tosiaan kahteen viikkoon ei ole tarvinnut käyttää heinixia. Myös olo on virkeämpi, ei enää niin masentunut
Suklaalevyni kertoi että kaikki on kateellisten panettelua vain. Söin sen valheellisen pirun.