Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synttäritarjoiluista kamalat paineet.

Vierailija
10.12.2016 |

Kuinka monta sorttia on riittävästi?
Tarjolle tulee gluteeniton täytekakku, jossa sisällä lemon curdia ja vaniljamoussea, päällä keltaiseksi värjätty creme ja marenkeja sekä suklaa ganache.
Gluteeniton suolainen piirakka ja kaksi normaalia suolaista piirakkaa.
Macaronseja ja herrasväen leipiä.
Voileipäkääretortut ja gluteenittomia cocktailpiirakoita ja munavoita.
Lisäksi lapsille mehua, karkkia ja popcornia normaalien tarjottavien lisäksi. Aikuisille luomukahvia ja kermaa. (Kukaan ei juo teetä)

Onko riittävästi? Kyseessä 2v synttärit ja vieraita on tulossa 10, yhdellä keliakia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?

Vierailija
2/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet kutsutut ja tiedät mikä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsahaavaa odotellessa.

Vierailija
4/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hulppeat kemut 2-vuotiaalla.

Vierailija
5/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että onko riittävästi erilaisia tarjottavia, onko tarpeeksi hienoja? :( Oikeasti olen stressannut tätä niin että hiuksia putoaa päästä. -ap

Vierailija
6/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien järjestäjät ovat aina juhlissa vakavia, kärsiviä ja heidän hymynsä on väkinäinen.

Vierailija
7/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taisi olla itsetehty kesäinen mansikkakermakakku ja voisilmäpullia sekä jotain kaupan keksejä.

Vieraina paappa ja kukaan ei stressannut :D

Vierailija
8/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä kysyä, kuinkas hulppeat pippalot on tiedossa sitten, kun lapsella on rippi- tai valmistujaisjuhlat, jos jo 2-vuotisjuhlista noin huolehdit?

Vierailija
9/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että onko riittävästi erilaisia tarjottavia, onko tarpeeksi hienoja? :( Oikeasti olen stressannut tätä niin että hiuksia putoaa päästä. -ap

Miksi stressaat? Ilkeitä vieraita tulossa? Valitse viearasi ja juhlatapasi niin, että itsekin voit iloita.

Vierailija
10/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi! Vain kymmenen vierasta, joista yksi keliaakikko. Ihan hyvin riittää gluteeniton piirakka ja täytekakku, kun niitähän voivat syödä muutkin.

Ja lapsille kaupan vohveleita. Niistä he pitävät ja monet pienet lapset eivät välitä täytekakusta.

Jaa onko tarpeeksi hienoja? Onko nämä sinun vieraasi niitä, joista kerrotaan " niillä pitää vessanpöntön nupitkin olla kullattuja"? Enpä osaa sanoa, kuinka hienoja tarjoiluja vaativat, kun itse heitä en tunne, onneksi.

Vierailija
11/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlien järjestäjät ovat aina juhlissa vakavia, kärsiviä ja heidän hymynsä on väkinäinen.

Oma äitini on tätä tyyppiä, pitokokin tytär joka suorittaa asiaa kuin asiaa. Burnoutin partaalla vääntää juhlia ja juhlien päättyttyä raivostuu jostakin isälle ja painuu kiljuen nukkumaan... oi noita onnellisia lapsuusmuistoja.

Jostain syystä en itse ole valinnut tuota reittiä, vaan ostan usein valmista.