Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö vartaloanne pukuhuoneessa ?

Vierailija
10.12.2016 |

Miltä teistä tuntuu tuntuu jos salin tai uimahallin pukuhuoneessa toisella naisella on esimerkiksi kivan kokoiset kiinteät ja pyöreät rinnat niin häpeättekö ja peittelette omianne ?

Tai vartaloanne yleensäkin jos toisella on timmi vartalo joka taatusti saa miehet kuskaamaan peräänsä ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miehet..saisiko teiltä vastauksia koetteko nolona alastomuuden kun olette pukuhuoneessa ?

Jos teillä on iso maha tai vastaavaa ?

Vierailija
22/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Näytän aivan hyvältä ikäisekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. No ehkä vähän selluliittia takareidessä, mutta en muuten. Enkä sitäkään juurikaan häpeä tai edes muista sen olemassaoloa.

Vierailija
24/28 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, päinvastoin. Mä olen se kiinteärintainen ja -kroppainen vielä 4 lapsen jälkeenkin 50+ ikäisenä. Vatsassa näkyy jälki siinä mistä vatsa on aikoinaan venynyt mutta se ei haittaa.

Vierailija
25/28 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laajennetaan kysymystä arkipäivään, rakastan timminä miehenä vartaloni esittelyä naisille sillä ajattelen, että naisillekin on oltava silmänruokaa. Vyötäröni on melkein S-kokoa ja rinnanympärys L-XL.

Vierailija
26/28 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ylipainoinen, mutta kun uimahallin pukuhuoneessa näkee paljon lihavampiakin ihmisiä, tuntuu että enhän minä kovin pahalta näytä.

Vierailija
27/28 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ja käyn vain pakon edestä (kun on vuosittaisen kylpyläreissun aika, jonne lapset haluaa). En nauti seksistä, en itse asiassa edes halua sitä eikä se tunnu miestä haittaavan. Olen ruma päästä varpaisiin, ja vatsan röpelö iho oikein kruunaa kaiken. 

Vierailija
28/28 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijottele toisten rintoja tai yleensäkkään toisia pukuhuoneessa.

Ei hävetä, tissit roikkuu ja läskit löllyy mutta reteesti alasti astelen pukuhuoneesta suihkutiloihin ilman pyyhettä ympärillä. Jos jotakin häiritsee, niin sitten häiritsee, minua kuitenkaan ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi