Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 4 kk työttömänä eikä mulle ole tehty työllistymissuunnitelmaa. Eikö se pitäisi olla?

Vierailija
09.12.2016 |

Ainoa suunnitelma, joka omilla sivuilla näkyy, on 4 v sitten tehty kun olin edellisen kerran työtön. Työkkäri on silti lähettänyt lausunnon kassaan ja ansiosidonnainen juoksee. Jos suunnitelmaa ei ole tehty, niin ei kai työkkäri silloin voi velvoittaa minua tekemään mitään (esim osallistumaan johonkin pilipalikurssiin) kun suunnitelmassa ei ole sovittu mistään? Tai oikeammin: kun sitä ei edes ole?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää sua tarpeeksi omatoimisena tapauksena, tai sitten palvelussa on ruuhkaa. Minulla meni 2,5 kk saada se. Kyllä ainakin työtarjouksiin joudut vastaamaan jos sellaisia kerkeää tulla.

Vierailija
2/3 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olennollut 2.5kk eikä mullekaan mitäön ole tehty. Huhtikuussa soittavat. Olen tosin omatoimisesti käynyt ammatinvalintapsykologilla. Hän kirjoitti viimeksi että työnhakua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut työttömänä yli  4vuotta, eikä tässä mitään suunnitelmaa ole tehty. 

Kaksi puhelua sieltä on tullut: ensimmäinen silloin, kun itse jätin yhteydenottopyynnön ansiosidonnaisen loppuessa, että laittava lausunnon Kelalle ja toisella kerralla ilmoittivat, että mahdollinen työnantajani saisi tukea palkanmaksuun jopa 50 %, jos vaan onnistuisin itselleni työnantajan löytämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi