Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah, kun oli huvittavan näköistä :D

Vierailija
09.12.2016 |

Näin tässä vähän aikaa sitten pitkän, hoikan, ihan kohtalaisen kauniin nuoren naisen liikkuvan väkijoukon seassa juoksemalla jonnekkin. Ajattelin, että eihän siinä toki vielä mitään. Ajattelin, että saattaahan ihmisellä kiire jonnekkin olla ja siksi juoksee, vastaava tilanne voi tulla eteen itse kullekkin. Huvittavan tästä tilanteesta teki kuitenkin se, että tämä nainen juoksi siksi, että tavoitti edellä kulkeneen nuoren miehen, joka ilmeisesti oli ehkä hänen kaveri tai tiedä vaikka olisi seurustelukumppani. Ei tämäkään olisi muuten huvittavaa, mutta kun se mies oli selvästi tätä naista lyhyempi. Siksi tulikin mieleen, että onhan se nyt huvittavaa, että pidempi nainen liikkuu ihmisten ilmoilla lyhyemmän miehen kanssa ja tarvittaessa vaikka juoksee kiinni. :D

Kyllä miehen on oltava naista pidempi. Se näyttää todella, todella huvittavalta, jos nainen on miestä pidempi. :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru pidentänee ikää, vaikka eipästä tiijä onko se sitten aina hyvä asia.

Vierailija
2/2 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Tällä hetkellä mies, johon oon iskeny silmäni on mua lyhyempi. Ja huomattavastikin. Harmi vaan, että instagram kertoi hänen olevan varattu. Ei oo ketään muu mies mulle tälläsiä tuntemuksia vielä tuottanut, on meinaa aikamoinen silmäkarkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi