Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rivitalossa seinänaapurissa ei asu kukaan, niin voiko äänet kantautua sitä seuraavasta asunnosta?

Vierailija
09.12.2016 |

Siis esim lapsen itku, musiikki jne normaalit äänet. Ihmetyttää vain kun asumme päätyasunnossa ja tuosta vierestä muutti asukkaat pois ja nyt kuuluu ääniä, voiko ne tosiaan nyt kaikua tuosta seuraavasta asunnosta kun tuo viereinen on tyhjillään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Ihan normaalia se on. 

Varsinkin jos on kaksikerroksinen rivari nii äänet yleensä kantautuu hyvin.  Maantason rivareissa ei ihanniin herkästi, riippuen nyt tietty muutenkin esim. rakennusvuodesta.

Vierailija
2/2 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulua. Itse asun kerrostalossa ja mulla on vain yhden huonen yhden seinän kohdalta seinänaapuri. Siellä asuu mies, yksin.

Yläkerrassa eikä alakerrassa asu ketään, mutta silti joka päivä kuuluu pianonsoittoa, lasten leikkimisääniä, kantapääkävelyä, naisen kimitysääniä, naurua ja kiroilua. Seinänaapuri ei todellakaan aiheuta noita ääniä, ne kuuluu kahden kerroksen päästä sekä ylhäältä että alhaalta. Varsinkaan kävelyääniä en

ymmärrä, miten vatussa nekin voi kuulua?

En ihmettele että suoraan mun yläkerrassa asuvat muuttavat pois asuttuuan talossa max vuoden verran. Jos ne äänet kuuluu mulle hyvin, nii entäs niille jotka asuu suoraan niiden älämölöapinoiden alla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi