Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole pessyt ihoani 2,5 kuukauteen.

Vierailija
09.12.2016 |

En ole jaksanut. Olen kyllä pessyt hiukset ja naaman. Kainalot ja intiimialueet. Ja käsiä. Muuta en. Olen masentunut ja väsynyt. Väsyttää koko ajan kamalasti.

Mistä saisin energiaa peseyty kunnolla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa suihkussa, en erikseen pese ihoani, pelkästään se vesi.

Kerran päivässä kainalot, alapään ja varpaat. Hiukset kahdesti viikossa.

t. myöskin masentunut, mutta töissäkäyvä ja ei, en haise.

Vierailija
22/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kerran viikossa suihkussa, en erikseen pese ihoani, pelkästään se vesi.

Kerran päivässä kainalot, alapään ja varpaat. Hiukset kahdesti viikossa.

t. myöskin masentunut, mutta töissäkäyvä ja ei, en haise.

Mä oon työtön. Mut.täytyy petraa vähän.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä pessy suihkussa koko ihoani, eli saippuaa käytän vain kainaloihin ja intiimialueet suihkutan vedellä sekä tietty pesen naaman ja hiukset. Ei tulis mieleenkään saippuoida koko vartaloa, ellen nyt sitt oo pyöriny jossain mudassa.

Vierailija
24/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi hommahan se hiusten pesu on :D

Vierailija
25/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ainakaan väittää että liian usein kävisit pesulla.

Vierailija
26/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan pese ihoani. Pesen aamuin illoin intiimialueen ja kainalot. Aamuisin käyn suihkussa jolloin pesen myös jalat. Hiukset pesen joka toinen päivä. Kasvoja pesen ehkä pari kertaa kuukaudessa. En käytä meikkiä. Käsiä pesen useampaan kertaan päivän mittaan. En ole masentunut enkä haise pahalle. Ihoni on erittäin hyvä. Vaihdan myös puhtaat alusvaatteet joka päivä.

Näin olen toiminut jo parikymmentä vuotta. Ihmiset kuuraavat itseään ihan liikaa.

Pesethän sä jos käyt joka aamu suihkussa! Peset vaan osan pelkällä vedellä ja osan saippualla.

Vierailija
27/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se röllipeikko sieltä ottaa tassua toisen eteen ja kulkee kohti suihkua vaikka kontaten. Hanat vaan auki ja vettä tulemaan. Muistaahan röllipeikko ottaa saippuaa myös.

Vierailija
28/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaa mulle että meet tänään suihkuun

Pitäis mennä. Ihoaki kutittaa jo. Makaan sohvalla ja tuijotan kylppäriin päin. Väsyttää.

Älä nyt ala velvollisuutta tuosta rakentaa. Menet kun menet, jos et niin et. Mahtaako sua ahdistaa se epämukavuus, mikä asiaan liittyy? Märkyys ja vilu? Vai onko kysymys vain siitä, että uuvuttaa jo koko homman ajatteleminen. Jos uuvuttaa, älä ajattele sitä. Et sinä taivaaseen pääse sillä, että menet kiltisti suihkuun vaikka itkien. Eikä kukaan kuole, vaikket menisi. Lopultakin aika moni asia on verrattain yhdentekevä.

Voit toki kokeilla tehdä asian palkitsemisen kautta. Tee sitä mitä eniten haluat palkkioksi siitä, että homma tuli hoidettua. Jos et motivoidu, niin konsti oli väärä tai sitten olet liian masentunut menemään suihkuun, ja menet sinne parempana päivänä. Älä ahdistele itseäsi.

Vierailija
29/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ap siellä suihkun lattiallakin istua hiuksia pestessä. Huuhtominenkin helpompaa kun voit vaan istua suihkun alla.

Vierailija
30/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi hommahan se hiusten pesu on :D

Ei lyhyillä hiuksilla. Menee nopsaan.

-ap

Vierailija
31/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaa mulle että meet tänään suihkuun

Pitäis mennä. Ihoaki kutittaa jo. Makaan sohvalla ja tuijotan kylppäriin päin. Väsyttää.

Älä nyt ala velvollisuutta tuosta rakentaa. Menet kun menet, jos et niin et. Mahtaako sua ahdistaa se epämukavuus, mikä asiaan liittyy? Märkyys ja vilu? Vai onko kysymys vain siitä, että uuvuttaa jo koko homman ajatteleminen. Jos uuvuttaa, älä ajattele sitä. Et sinä taivaaseen pääse sillä, että menet kiltisti suihkuun vaikka itkien. Eikä kukaan kuole, vaikket menisi. Lopultakin aika moni asia on verrattain yhdentekevä.

Voit toki kokeilla tehdä asian palkitsemisen kautta. Tee sitä mitä eniten haluat palkkioksi siitä, että homma tuli hoidettua. Jos et motivoidu, niin konsti oli väärä tai sitten olet liian masentunut menemään suihkuun, ja menet sinne parempana päivänä. Älä ahdistele itseäsi.

Tulee kylmä. Ja uuvuttaa. Alkaa väsyttää lämpimän veden alla. Pakko aina kuivata äkkiä ja pukee päälle kun tulee kylmä, ja sit alkaa nukuttaa.

Ja tuntuu että on pakko peseytyä. Että muuten alkaa haisee vaikkei itse sitä huomaisi ja koska pesulla vaan kuuluu käydä..

Sain minä pikapeseydyttyä tänään. En kehtaisi mennä anoppilaan viikonlopuksi muuten.

-ap

Vierailija
32/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä ap siellä suihkun lattiallakin istua hiuksia pestessä. Huuhtominenkin helpompaa kun voit vaan istua suihkun alla.

Istualteen kävinkin pesulla. Seistessä väsyy liikaa.

-ap

Vierailija
33/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kylpytakkia? Se vois toimia sulla kun on nopea vetää niskaan suihkun jälkeen jos se kuivaaminen ja pukeminen tuntuu raskaalta. Jos ei ole, voitko pyytää joululahjaksi (jos tuntuu siltä että siitä olisi apua)?

Vierailija
34/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ap peseytyy hyvinkin. Ja kaikki hikoilevat kohdathan tuossa tulee pestyä!

En mäkään koskaan käytä saippuaa kuin kainaloihin. Suihkussa käyn joka päivä ja hiukset pesen joka päivä. Meikkaankin joka päivä, siksi myös naaman pesu pesuaineella.

Miksi ihmeessä esim. pohkeita pitäisi saippuoida? Ymmärtäisin jos käy suihkussa kerran kahdessa viikossa.

Vierailija
35/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan saippuoi vartaloani muuta kuin kainaloista ja varpaista. Iho on muutenkin kuiva niin se saippuoiminen veisi oman rasvan pois. Ihan hyvin riittää pelkkä vesi. En koskaan haise pahalle. Hiukset pesen joka toinen päivä ja kasvot vedellä aamuisin ja illalla puhdistusmaidolla.

N23

Vierailija
36/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kylpytakkia? Se vois toimia sulla kun on nopea vetää niskaan suihkun jälkeen jos se kuivaaminen ja pukeminen tuntuu raskaalta. Jos ei ole, voitko pyytää joululahjaksi (jos tuntuu siltä että siitä olisi apua)?

Hei kiitos tästä. Täytyykin vihjaista vaikkapa äidille, että kylpytakki olis ihana. Helpottaisi kyllä vähän.

-ap

Vierailija
37/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ap peseytyy hyvinkin. Ja kaikki hikoilevat kohdathan tuossa tulee pestyä!

En mäkään koskaan käytä saippuaa kuin kainaloihin. Suihkussa käyn joka päivä ja hiukset pesen joka päivä. Meikkaankin joka päivä, siksi myös naaman pesu pesuaineella.

Miksi ihmeessä esim. pohkeita pitäisi saippuoida? Ymmärtäisin jos käy suihkussa kerran kahdessa viikossa.

Ai, kiitos! Piristi vähän.

Mä en käytä meikkiä ollenkaan, siksi naamaa ei tule välillä pestyä.

Ja välillä miettii miksi vaivautua pesulle, edes hiusten, kun on vaan kotona..

-ap

Vierailija
38/38 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan saippuoi vartaloani muuta kuin kainaloista ja varpaista. Iho on muutenkin kuiva niin se saippuoiminen veisi oman rasvan pois. Ihan hyvin riittää pelkkä vesi. En koskaan haise pahalle. Hiukset pesen joka toinen päivä ja kasvot vedellä aamuisin ja illalla puhdistusmaidolla.

N23

Okei, eli voisin itsekin hiustenpesun lomassa vaikka nopsaan huuhtasta ihon.

-ap