Oletko joskus elämässäsi kokenut ns. "eläimellisen kiiman" kun haluat jotain miestä ja olo on aivan sietämätön ja kosketus pelkästään aiheuttaa väristyksiä ja kun lopulta saat olet taivaissa?
Oliko oma mies vai vieras. Voiko sen vielä kokea vanhempana?
Kommentit (16)
Exän kanssa ja toivottavasti vielä saan kokea.
Kyllä olen. Mies oli vieras ja ikää minulla 47 vuotta, hän oli vähän päälle viiskymppinen. Alkaa panettamaan kun muistelenkin sitä.
Olen 38 ja Tinder-miehen kanssa koin ihan hiljattain.
Olen kokenut monesti ja vain mieheni kanssa
Aika usein ja on oma mies. Kerran kuukaudessa iskee hirvee himo.
Kyllä olen, harmi että mies oli täydellisen tunnevammainen kusipää.
Olen... pelkkä asiallisten tekstiviestienkin lähetys sai sen juuri aikaan. Kyseessä on tuttava, ei oma mies
Entisen esimieheni kanssa pikkujouluissa. Harmi kyllä, mies oli varattu, vaimo samassa paikassa töissä ja jäimme kiinni, joten tuli työpaikan vaihto hinnaksi upeimmasta panosta elämässäni...
Ja minä kun olin pitänyt itseäni jopa aseksuaalina ja frigidinä koska seksi ei erityisemmin kiinnostanut eikä tuntunut miltään. Mutta tuon jälkeenkään koskaan en ole samanlaista kokenut.
Jokaikinen kerta kun harrastetaan BDSM:ää mieheni kanssa. Huh huh...
Oman mieheni kanssa (siksi hänet halusinkin...) ja ikää on lähemmäs 50 v. Nuorena on moista kokenut ollenkaan, mutta tapasimmekin vasta hiljattain toisella kierroksella. Seksi paranee iän myötä!
Kyllä nyt vanhemmiten, oman miehen kanssa, ja olemme olleet yhdessä 30 v. Nuorena koin kyllä voimakkaita ihastumisia ja rakastumisia, oli jännitystä ja perhosia vatsassa, mutta en muista koskaan nuorena kokeneeni tällaista kiimaa poikaystävieni tai sittemmin mieheni kanssa. Puhumattakaan järisyttävistä sarjaorgasmeista, joita nykyään saan.
Kyllä montakin kertaa. Järjettömän ainutlaatuinen kokemus kun pelkkä ihon sively ( siis esim niskasta, selästä tms) saa O:n partaalle! Voi vain kuvitella mitä itse seksi sitten on! Ja parasta se että monta kertaa peräkkäin vieläpä!
Ensimmäisella kerralla 19-vuotiaana. Uuden tuttavuuden kanssa.
En osaa edes kuvitella omalle kohdalle, joten en. Olen harrastanut "Joo, sopii"-seksiä.
Olen. On oma mies ja aina silloin tällöin sen koen. Toki ikinä ei niin että ajattelisin että "tänään on sellainen kiimamammailta"