Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro elämäsi parhaasta panosta. Ulkonäkö, tunteet, suhteesi häneen jne.

Vierailija
09.12.2016 |

Kerro elämäsi parhaasta panosta. Ulkonäkö, tunteet, suhteesi häneen jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipeniksisin mies jonka kanssa olen ikinä harrastanut seksiä oli myös paras pano. Hän todella otti minut huomioon ja huokui seksuaalista itsevarmuutta, tietynlaista primitiivistä eläimellisyyttä. Hän käytti riittävän rajuja otteita, käytti aikaa nautintooni sekä antoi aina suuseksiä ja puhui seksin aikana tuhmia.

Huoh. Nykyinen mieheni on sängyssä niin passiivinen ja laittaa minut tekemään kaikki työt, usein hän on vielä ainoa joka tulee. Ikävä on kunnon seksiä.

Vierailija
2/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olin tulossa juuri tähän ketjuun myöskin hehkuttamaan erästä pienikaluista miestä, jonka olen tavannut ihan hiljattain. Elämäni parasta seksiä, ilman mitään kysymyksiäkään!

Se pieni penis tuntui mm. aivan mahtavalta kun hän hieroi sitä märässä vaossa edes takaisin (siis niin ettei mennyt sisään). Tällä miehellä oli paljon kärsivällisyyttä jatkaa kaikenlaisia muitakin leikkejä hyvin pitkään ennen varsinaista yhdyntää. Yhdynnän aikanakin hän hyväili klitoristani todella taitavasti. Hän luki reaktioitani tarkkaavaisesti ja sai minut lopulta aivan sekaisin kiimasta. Pilluni sykki ja supisteli himosta jo ennen yhdyntää niin rajusti, että sen pienenkin kalun työntyminen sinne tuntui tajuttoman hyvältä.. En malta odottaa, että näemme uudelleen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on oma vaimo, jonka kanssa on rakasteltu jo yli 30 vuotta. Olisipa ollut jossakin laskuri, montako kertaa jo on naitu....:) Onhan siinä ollut välillä huonoja kausia ja kuvitelmia muistakin naisista hänen tilallaan kun nain, totta kai joskus. Aika useilla varmaan on.Työkavereita, tuttuja tai muita kiihottaneita naisia.

Kokonaisuutena kuitenkin nyt , kun hän on oppinut paljonkin estottomammaksi ikääntyessään, on yhteinen nautinto kasvanut sen mukana. Siihen oppiminen vei häneltä vain aikaa. Itse olen ollut aina aika estoton. Kaikenlaista "pikkutuhmaa " on nykyään sängyssä yhdessä ennen ja sen aikanakin. Huippu tulee hänelle yleensä aina kerran vähintään yhdynnässä tai kielellä jo ennen sitä.Hän jopa masturboi minun katsoessani, pyytää lisää ja kovempaa naintia, antaa takaakin välillä tai tulee päälle. Ottaa suuhunkin aluksi. Pitää kaluani sopivan isona ja  paksuna ja nauttii siitä. Peppua en saa koskaan, mutta se nyt ei haittaa.

Luulisinpa, että tänään töiden jälkeen taas rakastellaan tai viimeistään heti aamulla huomenna.

Vierailija
4/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuup

Vierailija
5/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, mulla myös yksi pienimunainen (oli onneksi paksu). Mies oli täysi kusipää joka antoi minun kuvitella että olemme suhteessa, oikeasti käytti minua seksitarkoituksessa. Seksi oli kuitenkin eläimellistä, hän käänteli minua voimakkain ottein, otti mun kropan huomioon täysivaltaisesti, eli ei vain puristellut tissejä ja that's it, upea nuolemaan, tykkäs nostaa mut syliin yllättäen ja kantoi makkariin, kiihottui nopeasti jne. Nykyinen mieheni on yhtä hyvä, mutta eri tavalla. Hän on rauhallinen, huomioonottava ja hellä. Toisinaan vähän passiivinen ja mielikuvitukseton, mutta mun tunteet häntä kohtaan lisää myös nautinnon määrää. Se on enemmänkin rakastelua kuin vain seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
6/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihan paras,kiihotun hänen seksikkyydestään enkä tarvitse esileikkiä,molemmat tykätään tehdä töitä toistemme nautinnon eteen,aina ihmettelen kuinka hän osaa päätellä milloin haluan että hän tukistaa hiuksista naidessa tietää myös milloin haluan hiusten silitttelyä,ihaninta on kun hän tarraa lantiostani varmoin ottein ja ohjaa minut kullinsa ympärille,laulean joka kerta kerran tai kahdesti,hän nauttii pitkitetystä rakastelusta