Tinderissä mies on sitä mieltä että minun pitäisi matkustaa yli 100 kilometriä treffailemaan häntä
Hän itse ei suostu matkustamaan mihinkään, vaan minun pitäisi lähteä hänen luokse. Ja hän lähtee ilmeisesti siitä että nousen tietyllä bussipysäkillä, että hän voisi noutaa minut mahdollisimman läheltä. Mitä ajatuksia tuollainen herättää?
Kommentit (7)
Matkusta, jos olet tarpeeksi kiinnostunut. Älä matkusta jollet ole. Mies ei näemmä niin kiinnostunut ole, että haluaisi sinun luoksesi matkustaa.
Juu ihan perus. Itse tapailin pari kuukautta miestä, joka asui 160km päässä. Aina olisi minun pitänyt matkustaa, mies vetosi aina väsymykseen sun muuhun. No eipä se juttu sitten pitkälle kantanutkaan.
Miehet ovat reissaajia, tai siis pitäisi olla. Jätä se sika.
t.mies
Matkusta, tai ole tapaamatta. Missä ongelma? Vai onko tämä joku "miehen on tultava luokseni.."-juttu? Jos on, niin tarkasta kalenterista mitä vuotta elämme.
Aikoinani nettitreffineidot matkusti 500 km päästä luokseni - vaikken kundia kummempi ollut. Ja viikonlopun aikana ei paljoa vaatteita pidetty päällä...
Mikä tämä Tinder on? Automerkki? Jos näin, miksi ei se kulje sillä autolla sen matkan?