A-TALK 21:00: Miksi äärioikeisto marssii kaduilla?
Eikö valtaosa kadulla ollut äärivasemmistoa? Miksi he sivuuttavat AINA vasemmiston väkivallan ja rikollisuuden? Eikö laki ole sama kaikille?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Supon porsaansilmä on huolissaan muutamasta natsista, samaan aikaan kun maassa marssii enemmän isis-veteraaneja kuin Supossa on poliiseja ja epämääräinen määrä soluttautuneita terroristeja päälle.
Käytännössä kaikki ne ennätysmäärät poliiseja eivät olleet helsingissä torjumassa natsiuhkaa tai äärioikeistouhkaa vaan estämässä vasemmistoaktiiveja harrastamasta parempaa väkivaltaa laillisella marssilla olevia kohtaan.
Vaikka en natseja sympatisoikaan, siis todellakaan, niin vielä vaikeampi on tuntea sympatiaa vasuripellejä ja heidän vaikutuskeinojaan kohtaan.
näitä molempia ryhmiä on alun alkaen tehtaillut sama ryhmittymä joka on sionistivetoinen( ei kaikki juutalaiset vaan ääri nationalistinen porukka) . Ne repivät näin maita hajalle ja teetättävät likaista työtä niitten osalta joita halutaan jostakin maasta poistaa, paikalliset koulutetaan mol puolilla ja tekevät työt . Sionistit nauravat partaansa.
Suomalaiset ÄLKÄÄ LENTÄKÖ LANKAAN!
Holappakin ilmeisesti puhuu palstapersun mielestä paskaa?
Vierailija kirjoitti:
näitä molempia ryhmiä on alun alkaen tehtaillut sama ryhmittymä joka on sionistivetoinen( ei kaikki juutalaiset vaan ääri nationalistinen porukka) . Ne repivät näin maita hajalle ja teetättävät likaista työtä niitten osalta joita halutaan jostakin maasta poistaa, paikalliset koulutetaan mol puolilla ja tekevät työt . Sionistit nauravat partaansa.
Esim Siemens tehtaili kaasu- uunit holokausteihin . Johto päästettiin kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Holappakin ilmeisesti puhuu palstapersun mielestä paskaa?
Eipä tuo tunnu ottavan mihinkään kantaa. T:palstapersu
Vierailija kirjoitti:
Tuo takia JUURI MEDIA HERUTTAA NÄILLÄ JA SUORASTAAN AUTTAA NÄITÄ LEVIÄMÄÄN JUTUILLAAN. Avatkaa silmät! Tiettyjä alttiita ihmisiä viedään mol puolilla kuin pässiä naruissa.
Tottakai marssii tämän järjettömän maahanottopolitiikan takia ja jos se vielä jatkuu, niin marssii kohta muutkin.
Sionistit eivät halua yhtään arabia Pohjoimaihin eikä kaveeraamaan meidän kanssa koska se käy heidän omaa missiotaan vastaan. Ne haluavat pakolaislapsilta elimet ja hyväksikäyttää niitä ihmisiä . Kaikki järjestöt jotka eväävät turvan toisilta ovat nyt sionistivetoisia.
Ne ovat niin älykkäitä että ne luovat vastakkaisia ryhmiä samaan maahan. Ja siihen ei paljon tarvitse kuin tehdä muutama feikki isku naamioituen arabiksi/ muslimiksi / miksi vain ja kuumakallet liittyvät heti noihin järjestöihin.
Huomatkaa nytkin ruotsista tullut hemmo joka pahoinpideltiin.
Vierailija kirjoitti:
Sionistit eivät halua yhtään arabia Pohjoimaihin eikä kaveeraamaan meidän kanssa koska se käy heidän omaa missiotaan vastaan. Ne haluavat pakolaislapsilta elimet ja hyväksikäyttää niitä ihmisiä . Kaikki järjestöt jotka eväävät turvan toisilta ovat nyt sionistivetoisia.
Ne ovat niin älykkäitä että ne luovat vastakkaisia ryhmiä samaan maahan. Ja siihen ei paljon tarvitse kuin tehdä muutama feikki isku naamioituen arabiksi/ muslimiksi / miksi vain ja kuumakallet liittyvät heti noihin järjestöihin.
Huomatkaa nytkin ruotsista tullut hemmo joka pahoinpideltiin.
Kun Eurooppa pidetään " isis" säpinöissä saadaan Palaestiinan kansanmurhaa suorittaa toisella kädellä huoletta.
Onko olemassa joku anarkisti-järjestö niin kuin nuo oikeistojärjestöt mistä puhutaan? Olen itse kuvitellut että anarkistit ovat yksittäisiä tyyppejä, jotka haluvat riehua. Nousi punk-aikakautena. anarkiaan kuluu vahvasti järjestäytymättömyys ja järjestäytymisen vastustaminen. Anarkistijärjestöistä olisi hyvä keskustella myös.
A-talk oli mielenkiintoinen.
Ihmiset jotka yrittivät liittyä isisiin mutta palasivat kertoivat että kouluttajana olikin ihan muut kuin jotka oli kerrottu. Avatkaa silmät!
Väkivaltainen oikeisto ja vasemmisto ovat samaa rupusakkia. Kuka nyt minkä aatteen sattunut valitsemaan. Vähän sama kun nyrkkisankarit kannattaisivat eri jalkapallojoukkuetta.
Oikeisto on ominut maahanmuuttovastaisuuden ja ratsastaa populismin aallonharjalla, mutta yltä lailla sosialismi on aatteena herännyt. Järki ja kohtuus ainoina häviävät.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa joku anarkisti-järjestö niin kuin nuo oikeistojärjestöt mistä puhutaan? Olen itse kuvitellut että anarkistit ovat yksittäisiä tyyppejä, jotka haluvat riehua. Nousi punk-aikakautena. anarkiaan kuluu vahvasti järjestäytymättömyys ja järjestäytymisen vastustaminen. Anarkistijärjestöistä olisi hyvä keskustella myös.
Anarkistit on sionistien perustama ottakaa ihmeessä selvää! Hajoittamaan . Samoin eri " kristilliset " lahkot jotka auttavat sionistien päämääriä.
Vierailija kirjoitti:
Hehhee! Kun järjestäytyneet anarkistit järjestävät kurinalaisen mellakan, niin tiedät, ettei kaikkea ole vielä menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka varisverkostosta, antifasta ja monesta muusta vastaavasta enemmän ja vähemmän virallisesta klubista. Eipä nuo svl:t sun muut taida olla virallisissa rekistereissä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anarkistit on sionistien perustama ottakaa ihmeessä selvää! Hajoittamaan . Samoin eri " kristilliset " lahkot jotka auttavat sionistien päämääriä.
Haista nyt kakka ja lakkaa hokemasta niitä siionistejasi.
Nämä, jotka hysteerisesti pitävät äärioikeistoa uhkana ja vertailevat tätä 30-luvun saksaan, niin eivät ole koskaan tutustuneet Weimarin tasavallan perustuslakiin. Kyseinen laki antoi ääriryhmille todella helpon tien valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai marssii tämän järjettömän maahanottopolitiikan takia ja jos se vielä jatkuu, niin marssii kohta muutkin.
Tämä. Sokea urpokin sen tajuaa mutta ei yle. Tai eivät halua sitä tajuta.
Supon porsaansilmä on huolissaan muutamasta natsista, samaan aikaan kun maassa marssii enemmän isis-veteraaneja kuin Supossa on poliiseja ja epämääräinen määrä soluttautuneita terroristeja päälle.