Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein vihdoin päätöksen, että menen rasvaimuun. Näistä läskeistä ei muulla pääse

Vierailija
08.12.2016 |

:/,,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ruokavalio ja liikunta auta,onhsn tuo väliaikainen ratkaisu mutta jollei muuts elämäntapojaan niin lihoaa uudelleen

Vierailija
2/7 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kuinka suuren muutoksen nykyään voi saada? Tulee varmaan tosi kalliiksi kun pitää monesta kohtaan ottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan se että yritän laihduttaa ja sitten ehkä ne viimeiset ottaa pois rasvaimulla mutta ensin tosiaan pitäisi laihduttaaa... :D

Vierailija
4/7 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne. ❤️👍

Vierailija
5/7 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Olen laihduttanut 30 kiloa ja mulla on Raivostuttava makkara tuossa vyötäröllä, sellainen nahkarulla... Jos sen sitten saisi (velka)rahalla hoidettua :-(

Vierailija
6/7 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa jos sen rasvan saisi sitten suoraan rintoihin.

Vierailija
7/7 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen käynyt rasvaimussa ja syy oli se, että halusin muuttaa vartalon mittasuhteita. Olen aina ollut ns "omena vartaloinen" eli minun tulee olla todella laiha, ettei minulla ollut läskiä vatsassani. Tällöin minulla oli olemattomat rinnat ja peppu ja ihan Tikku jalat. Rasvaa nimettiin keskivartalosta, näin minulla on sopusuhtaisemmat mittasuhteet ja minulla on hieman rintaa ja peppu eikä läskiä mahaa

Rasvaimu EI ole korvike laihduttamiseen. Se on hyvä tapa muuttaa vartalon mittasuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän