Hivin tarttuminen suojaamattomassa suuseksissä
Hei, yksi (toivottavasti vain) luulosairas tässä kirjoittelee. Mulla oli muutama kuukausi sitten elämäni ensimmäinen (ja todennäköisesti myös viimeinen) yhden yön juttu erään ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa. Oli työmatkalla Suomessa, matkustelee muutenkin paljon, ja vaikutti sellaiselta, että sillä on nainen joka maassa. Harrastimme suuseksiä ja laukeamisen jälkeen nuolin peniksen puhtaaksi. Nyt viime aikoina olen sitten kärsinyt ihottumasta (alun perin epäilin syyksi kylmää ilmaa) ja googlailun yhteydessä vastaan tuli ihan sattumalta hivistä kertova sivusto. Siellä sitten tuli mulle ihan uutena tietona, että 1) ihottuma on yksi hivin ensioireista 2) hiv voi tarttua suuseksistä ja etenkin siemennesteestä suussa. Whaat?
Nyt mä olen sitten ihan paniikissa. Pitäisi kai mennä testeihin oman mielenrauhan takia, mutta en tiedä, miten kestäisin sen kaiken jännityksen ja häpeän. Rauhotelkaa mua pliis.
Kommentit (22)
Illalla treffit aasialaisen naisen kanssa. Uskallanko työntää peniksen hänen suuhunsa vai onko kova riski tartuntaan?
Hiv voi tarttua suuseksissä ja riski on suurempi nimenomaan sairastua sillä, joka antaa suuseksiä.