Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan kelvannut yhdellekään miehelle

Vierailija
08.12.2016 |

Koska olen ujo, varautunut uusien ihmisten seurassa sekä ruma.
Kukaan lähipiiristäni ei edes oleta minun voivan saada miestä itselleni, koska en ole sosiaalinen ja viehättävä - olen hyvin monien seurassa vain se pakollinen ikisinkku eikä minulta koskaan kysellä, että mites noi sun miesjutut.

Olen kateellinen kaikille kauniille naisille.
Elämä olisi niin paljon helpompaa, ellei olisi esimerkiksi pikkutissiseksi jäänyt pullukka. 😣
Silikoneihin ei ole varaa eikä edes salikorttiin näin työttömänä. Tähän päälle vielä lihottava psyykenlääkitys jota syön kaksisuuntaiseen ja osittainen työttömyys.

Enkös vaikutakin kerrassaan unelmanaiselta jollekin miehelle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tavisnaisetkin odottaa että miehet piirittäisi heitä samalla tavalla kuin niitä kauniimpia naisia ja kun näin ei tapahdu niin se on heidän mielestään todiste siitä ettei kelpaa kenellekään. Oikeasti sellaisten naisten pitäisi olla itse aktiivisia, jos ei voi luottaa siihen että ulkonäkö houkuttelee miehiä, mutta tavisnaisetkin on aivopesty sillä, että "aloitteet on miehen tehtävä ja jos nainen joutuu olemaan aktiivinen niin hän on luuseri ja vain luuserimiehet ei aloitteita".

Vierailija
22/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpais, mutta oot vaan liian nirso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you ap. En muista koska joku olisi kysynyt suhdestatuksesta - varmaan sukulaiseni pari vuotta sitten. Olen niin ruma, että oletuksena on sinkkuus.

Salilla käyn, mutta vartalo on niin tavallinen ja hoikka, että se ei anna etua. Pienet tissit ja luuserimiehiäkin on tullut kokeiltua - antoivat pakit.

Et taida luonteeltasikaan olla ihan parasta A-luokkaa kun kerran puhut "luuserimiehistä".

Jotenkin hauska kun yrität näpäyttää. Tiedän kyllä ennestänikin olevani ö-luokkaa, pelkkä jämä, sisäisestikin.

Vierailija
24/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tavisnaisetkin odottaa että miehet piirittäisi heitä samalla tavalla kuin niitä kauniimpia naisia ja kun näin ei tapahdu niin se on heidän mielestään todiste siitä ettei kelpaa kenellekään. Oikeasti sellaisten naisten pitäisi olla itse aktiivisia, jos ei voi luottaa siihen että ulkonäkö houkuttelee miehiä, mutta tavisnaisetkin on aivopesty sillä, että "aloitteet on miehen tehtävä ja jos nainen joutuu olemaan aktiivinen niin hän on luuseri ja vain luuserimiehet ei aloitteita".

Mitäs jos on tehnyt aloitteita hyvin erilaisille miehille ja siltikään ei kelvannut?

Vierailija
25/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos on tehnyt aloitteita hyvin erilaisille miehille ja siltikään ei kelvannut?

Vaikea sanoa, kun et ole omalle kohdalle sattunut.  Mutta kyllä se vaatii varmaan jotain kypsyttelyä, jos poikkeaa totutuista kaavoista.  Jos (vaikka olen avoin ehdotuksille) minulle joku nainen ehdottaisi, niin olisin varmaan hiukan pöllämystynyt, enkä osaisi heti antaa oikeaa vastausta. Vaikeaa se on puolin ja toisin, kun vielä se että ihan kaikki ei tavallisestikaan sovi yhteen.  En kuitenkaan torjuisi ketään, ihan automaattisesti. Tuokin on monelle naiselle turn of. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan