Mikä näistä olisi naisille pahin turn off miehessä :lyhyys, kaljuuntuminen,köyhyys vai pieni maila?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää köyhä !
Köyhyys määriteltäisiin siten että ette kehtaisi sanoa hänen kuukauden tulojaan muille akoille
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Lyhyys
2. Lyhyt maila (paitsi jos on paksu niin ei haittaa)
3. Köyhyys
4. Kaljuuntuminen
Saako mitalin jos löytyy nuo kaikki? Ns kurjuusbingon täysosuma.
Mulla on 3/4 noista ja aika heikossa hapessa ollaan naisten kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa vastaus on ap:n tapauksessa Aspergerin syndrooma, mutta ap:llä ei ole hajuakaan siitä mikä hänen pariutumisensa todellisuudessa estää.
Sä olet ihan pihalla jos et näe noita piirteitä miehessä esteenä hänen pariutumisessaan :D
Yritän kuvitella noita ominaisuuksia miehiin joihin olen ollut ihastunut ja joilla niitä ei ole ollut, ja miettiä mikä olisi ollut pahin isku. Lyhyt kalju köyhä ja pienimunainen mies jolta löytyy pari haluamaani ominaisuutta kelpaisi enemmän kuin hyvin joten hankala kysymys.
Ehkä kalju mutta muistan toisaalta tunteneeni vetoa kaljuun mieheen jolla ei liiemmin ollut rahaa tai pituuttakaan ... löytyi kauniit silmät, minua miellyttävät kasvot, älyä, hyvä käytös ja tarpeeksi syrjäänvetäytyvä luonne joten tykkäsin silti. Selvästi kaljukaan ei ole täysi turn-off mutta voin kyllä kuvitella että se saattaisi olla viimeinen tikki jossakussa. Jos kuvittelen entiset ihastukseni kaljuiksi niin se ei olisi ainakaan vauhdittanut yhteen päätymistämme. Joten laitetaan se vaikka ykköseksi.
Pienen mailan suhteen käytännössä kellään ei ole niin pieni ettei sillä mitään tee jos vähän viritellään, ja vaivannäkö ei välttämättä tee seksistä huonoa vaan on välittämisen osoitus. Tehdään siitä numero kaksi koska jos en välittäisi miehestä juurikaan niin tuskin jaksaisin vaivautua. Toisaalta sitten jos en välittäisi en olisi muutenkaan menossa sänkyyn hänen kanssaan joten asialla on aika vähän väliä minun elämässäni. Tietenkin jos nyt oletetaan että miehellä on joku sairaus jonka takia se on surkastunut aivan täysin, tai kyseessä on jokin mutaatio niin se varmaan olisi pahin turn-off...
Jos ihmisellä sattuu olemaan sellaiset geenit että on 150cm vaikka on terve eikä muuten mitenkään epämuodostunut niin eipä tuosta pituudesta ole haittaa nähdäkseni. Laitetaan se vaikka kolmanneksi koska toisaalta olisi helpompaa tapailla esimerkiksi ylipainoista miestä joka ei ole lisäksi lyhyt kuin sellaista joka on molempia. Toisaalta en osaa kuvitella tapailevani selvästi ylipainoista muutenkaan, mutta ehkä normaali pituus auttaisi jos ylipaino olisi todella lievää. En kyllä kutsuisi sitä varsinaisesti turn-offiksi vaan pelastavan ominaisuuden puuttumiseksi, mutta olkoon, numero kolme on siis pituus. Rahasta taas en piittaa pätkääkään joten olkoon se numero neljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa vastaus on ap:n tapauksessa Aspergerin syndrooma, mutta ap:llä ei ole hajuakaan siitä mikä hänen pariutumisensa todellisuudessa estää.
Sä olet ihan pihalla jos et näe noita piirteitä miehessä esteenä hänen pariutumisessaan :D
Nuo ominaisuudet voivat olla hidaste mutta se todellinen ESTE on Aspergerin syndrooma. Mutta eipä mitään, voithan jatkaa assin sitkeydellä jankkaamista. Palataan asiaan 10 vuoden päästä kun olet vieläkin sinkku. Voi toki olla että 10 vuotta on jankkaamisessa vasta hyvä alku, mutta ehkä joku päivä hoksaat että tämä ei nyt auta.
Puhuks Tarjoushaukasta? Mistäs mä sen mailan tiiän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkatin MAILA??? Kyllä täällä saa sanoa muna!
Ei näytä saavan. Kyselin nimittäin äsken, että mikä sai naisen jättämään isomunaisen miehen ja se keskustelu poistettiin. Olisi kannattanut minunkin kukkismoden arvostamaa käyttää kiertoilmaisua.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä olisi noista
Lyhyys,tosin se on suhteellinen käsite.Olen 164cm,ja riittää että mies on pitempi kuin minä,ei tarvitse olla hujoppi.
Köyhä mies on kyllä sellainen reppana, että ei jatkoon.
Köyhyys. Haluan hyvin toimeentulevan miehen.
Pieni mela käy, jos muuten on taitoja. Kaljut miehet on kivoja ja lyhyyskään ei haittaa, koska oon ite alle 160cm. Paljon ei vaadita ett mies on pidempi
1. Kaljuuntuminen
2. Pieni maila
3. Lyhyys
4. Köyhyys
N21
Kamalaa porukkaa! Köyhyys on ainoa mihin voi itse vaikuttaa. Ja se ei haittaa teitä.
Tein tämän kyselyn naisten turn-offeista miehille ja se poistettiin tietenkin tasa-arvon nimissä :DD
Ap
Pieni muna ja sen jälkeen lyhyys (minua pidempi täytyy olla)
Mikään noista ei haittaa. Asiat, jotka oikeasti olisivat este, ovat tyhmyys, rasismi, sivistymättömyys ja itsekkyys.
^Rasismi haittaa siksi tietenkin, että satut pitämään mustista mailoista :D
1. Lyhyys
2. Köyhyys
3. Pieni maila
4. Kaljuuntuminen
Lyhyydenkin voi määritellä tietty monella tavalla, mutta olen itse 175 cm nainen ja jotenkin tuntuisi oudolta olla alle 170 cm miehen kanssa, en vain viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä kovin helposti. Tietty jos klikkaisi niin tällä ei olisi varmaan väliä
Köyhyys siinä mielessä, että en halua joutua elättäjäksi kellekään.
Pieni maila ja kaljuuntuminen ei oikeastaan haittaa ollenkaan.
1. Tyhmyys
2. Kaljuuntuminen
3. Pieni mela
4. Köyhyys
(ykkönen on siis pahin turn off jne.)
Saako mitalin jos löytyy nuo kaikki? Ns kurjuusbingon täysosuma.