Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä olisi naisille pahin turn off miehessä :lyhyys, kaljuuntuminen,köyhyys vai pieni maila?

Vierailija
08.12.2016 |

Niin mikä olisi noista

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaljut miehet on seksikkäitä!! Oon ihan yllättynyt kuinka muka kaljuuntuminen on niin pahasta. Eikä lyhyyskään haittaa. Pieni maila haittaa kyllä. 

Vierailija
22/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pieni kalu on este. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies on kiinnostava, vaikka nyt olisi lyhyt (mikä sitten on kenenkin mielestä lyhyt), kalju tai vähän tukeva. Paitsi jos mies on sellainen taikinainen löysä läski. Sellainen on kamala. Mutta jos on lihaksikas mutta iso maha niin se ei haittaa. Oikeastaan kun mietin niin oon aina ihastunutkin vähän pullukoihin miehiin, joilla on kalju. Mua viehättää miehessä muut avut kuin ulkonäkö. Johtuisko osin siitä että oon kasvosokea. Ja jos pitäisi valita laihan ja lihavan väliltä niin ehdottomasti lihava. Miehessä pitää olla mistä ottaa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periyttyykö kaljuuntumisgeeni aina vain äidiltä? Eli lapsi varhaisiässä kaljuuntuvan miehen kanssa ei peri ominaisuutta, jos äiti ei ole geenin kantaja?

Vierailija
24/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys. En syty miehistä, jotka eivät pysty hemmottelemaan minua ja tarjoamaan jonkinlaista elintasoa. Enkä tarkoita nyt sitä, että pitää tienata sata tonnia vuodessa. Pienemmänkin palkan voi käyttää minuun ja asuntoon sen sijaan että ostaa jotain autoja ja monen tonnin kelloja itselleen. 

Kakkosena kaljuus, noilla toisilla ei ole merkitystä.

Vinkki: Tienaa itse omat rahasi.

Kyllä tienaankin ja siksi olen huomannut, miten tärkeää järkevä elintaso on minulle. Tuo lahjajuttu nyt vaan tekee naisellisen olon ja muistuttaa että olemme rakastavassa parisuhteessa emmekä vain kavereita, jotka panevat.

Ihmeellistä että suurin osaa vaatii kalulta kokoa ja se saa paljon yläpeukkua. Kyseessähän on asia, jolle mies ei itse voi mitään. Sen sijaan jokainen ihminen pystyy kyllä tienaamaan.

Vierailija
25/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kirjoitti:

Mitä jos olisi todella pitkä ja kadehdittavan komea mies, jolla olisi pankkitilillä seitsemännumeroinen summa euroja. Ajelisi vielä Aston Martinilla.  Mutta sitten se mela olisi todella, todella pieni. Siis niin pieni, että mäntää ei kerta kaikkiaan tuntisi sylinterissä vaikka kuinka vispaisi? Kelpaisiko?

On kokemusta ja vaihtoon meni. Seksi on mulle niin tärkeää että alakertojen pitää sopia yhteen. Suurikaluisin mies jonka olen harrastanut seksiä oli vain 167 cm pitkä. Suhde kaatui kyllä muuhun kuin pituuteen.

Vierailija
26/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasta puuttuu rumuus.

Kaikkihan nämä vaikuttavat miehen ulkonäköön

Vierailija
27/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kirjoitti:

Mitä jos olisi todella pitkä ja kadehdittavan komea mies, jolla olisi pankkitilillä seitsemännumeroinen summa euroja. Ajelisi vielä Aston Martinilla.  Mutta sitten se mela olisi todella, todella pieni. Siis niin pieni, että mäntää ei kerta kaikkiaan tuntisi sylinterissä vaikka kuinka vispaisi? Kelpaisiko?

Tietysti, olen aseksuaali. Mutta jos on rahojensa vuoksi pröystäilevä ja ikävä luonne, tai ulkonäkönsä vuoksi itserakas player-tyyppi, ei kelpaisi.

Vierailija
28/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelaako teidän kaikkien miehet jotain tennistä?

Vierailija
29/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periyttyykö kaljuuntumisgeeni aina vain äidiltä? Eli lapsi varhaisiässä kaljuuntuvan miehen kanssa ei peri ominaisuutta, jos äiti ei ole geenin kantaja?

Näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
30/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto on pahin turn-off. Jos itsetunto on kunnossa, niin mitkään noista listalla mainituista ei haittaa.

Vierailija
31/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Viimeinkin paljastuu se, että koolla todellakin on väliä. Kiitos naisille kerrankin totuuden puhumisesta.

Vierailija
32/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasta puuttuu rumuus.

Mulle turn-off:

- poikkeuksellisen alhainen äo

- huonokäytöksisyys

- täysin vastakkainen arvomaailma verrattuna omaan

- huono huumorintaju / tosikkomaisuus

Vierailija
33/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helkatin MAILA??? Kyllä täällä saa sanoa muna!

Vierailija
34/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listasta puuttuu rumuus.

Kaikkihan nämä vaikuttavat miehen ulkonäköön

Naamataulun rumuus/vastenmielisyys siis, jos pitää tarkemmin ilmaista.

Vierailija
35/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaljut miehet on seksikkäitä!! Oon ihan yllättynyt kuinka muka kaljuuntuminen on niin pahasta. Eikä lyhyyskään haittaa. Pieni maila haittaa kyllä. 

Olen tämän koko paskan kirjoittaja ja meinasin että kaljuuntuva ,ei kalju

Ap

Vierailija
36/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kaljuus

2. köyhyys

3. pienuus

4. lyhyys

Vierailija
37/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto on pahin turn-off. Jos itsetunto on kunnossa, niin mitkään noista listalla mainituista ei haittaa.

Päivän vitsi

Vierailija
38/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 noista.

t. ikis

Vierailija
39/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää köyhä !

Vierailija
40/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa vastaus on ap:n tapauksessa Aspergerin syndrooma, mutta ap:llä ei ole hajuakaan siitä mikä hänen pariutumisensa todellisuudessa estää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme