Mikä näistä olisi naisille pahin turn off miehessä :lyhyys, kaljuuntuminen,köyhyys vai pieni maila?
Kommentit (68)
Vain pieni kalu on este. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies on kiinnostava, vaikka nyt olisi lyhyt (mikä sitten on kenenkin mielestä lyhyt), kalju tai vähän tukeva. Paitsi jos mies on sellainen taikinainen löysä läski. Sellainen on kamala. Mutta jos on lihaksikas mutta iso maha niin se ei haittaa. Oikeastaan kun mietin niin oon aina ihastunutkin vähän pullukoihin miehiin, joilla on kalju. Mua viehättää miehessä muut avut kuin ulkonäkö. Johtuisko osin siitä että oon kasvosokea. Ja jos pitäisi valita laihan ja lihavan väliltä niin ehdottomasti lihava. Miehessä pitää olla mistä ottaa kiinni.
Periyttyykö kaljuuntumisgeeni aina vain äidiltä? Eli lapsi varhaisiässä kaljuuntuvan miehen kanssa ei peri ominaisuutta, jos äiti ei ole geenin kantaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys. En syty miehistä, jotka eivät pysty hemmottelemaan minua ja tarjoamaan jonkinlaista elintasoa. Enkä tarkoita nyt sitä, että pitää tienata sata tonnia vuodessa. Pienemmänkin palkan voi käyttää minuun ja asuntoon sen sijaan että ostaa jotain autoja ja monen tonnin kelloja itselleen.
Kakkosena kaljuus, noilla toisilla ei ole merkitystä.
Vinkki: Tienaa itse omat rahasi.
Kyllä tienaankin ja siksi olen huomannut, miten tärkeää järkevä elintaso on minulle. Tuo lahjajuttu nyt vaan tekee naisellisen olon ja muistuttaa että olemme rakastavassa parisuhteessa emmekä vain kavereita, jotka panevat.
Ihmeellistä että suurin osaa vaatii kalulta kokoa ja se saa paljon yläpeukkua. Kyseessähän on asia, jolle mies ei itse voi mitään. Sen sijaan jokainen ihminen pystyy kyllä tienaamaan.
Mitä jos kirjoitti:
Mitä jos olisi todella pitkä ja kadehdittavan komea mies, jolla olisi pankkitilillä seitsemännumeroinen summa euroja. Ajelisi vielä Aston Martinilla. Mutta sitten se mela olisi todella, todella pieni. Siis niin pieni, että mäntää ei kerta kaikkiaan tuntisi sylinterissä vaikka kuinka vispaisi? Kelpaisiko?
On kokemusta ja vaihtoon meni. Seksi on mulle niin tärkeää että alakertojen pitää sopia yhteen. Suurikaluisin mies jonka olen harrastanut seksiä oli vain 167 cm pitkä. Suhde kaatui kyllä muuhun kuin pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Listasta puuttuu rumuus.
Kaikkihan nämä vaikuttavat miehen ulkonäköön
Mitä jos kirjoitti:
Mitä jos olisi todella pitkä ja kadehdittavan komea mies, jolla olisi pankkitilillä seitsemännumeroinen summa euroja. Ajelisi vielä Aston Martinilla. Mutta sitten se mela olisi todella, todella pieni. Siis niin pieni, että mäntää ei kerta kaikkiaan tuntisi sylinterissä vaikka kuinka vispaisi? Kelpaisiko?
Tietysti, olen aseksuaali. Mutta jos on rahojensa vuoksi pröystäilevä ja ikävä luonne, tai ulkonäkönsä vuoksi itserakas player-tyyppi, ei kelpaisi.
Siis pelaako teidän kaikkien miehet jotain tennistä?
Vierailija kirjoitti:
Periyttyykö kaljuuntumisgeeni aina vain äidiltä? Eli lapsi varhaisiässä kaljuuntuvan miehen kanssa ei peri ominaisuutta, jos äiti ei ole geenin kantaja?
Näin olen ymmärtänyt.
Huono itsetunto on pahin turn-off. Jos itsetunto on kunnossa, niin mitkään noista listalla mainituista ei haittaa.
Jahas. Viimeinkin paljastuu se, että koolla todellakin on väliä. Kiitos naisille kerrankin totuuden puhumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Listasta puuttuu rumuus.
Mulle turn-off:
- poikkeuksellisen alhainen äo
- huonokäytöksisyys
- täysin vastakkainen arvomaailma verrattuna omaan
- huono huumorintaju / tosikkomaisuus
Mikä helkatin MAILA??? Kyllä täällä saa sanoa muna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listasta puuttuu rumuus.
Kaikkihan nämä vaikuttavat miehen ulkonäköön
Naamataulun rumuus/vastenmielisyys siis, jos pitää tarkemmin ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Siis kaljut miehet on seksikkäitä!! Oon ihan yllättynyt kuinka muka kaljuuntuminen on niin pahasta. Eikä lyhyyskään haittaa. Pieni maila haittaa kyllä.
Olen tämän koko paskan kirjoittaja ja meinasin että kaljuuntuva ,ei kalju
Ap
1. kaljuus
2. köyhyys
3. pienuus
4. lyhyys
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto on pahin turn-off. Jos itsetunto on kunnossa, niin mitkään noista listalla mainituista ei haittaa.
Päivän vitsi
Oikeaa vastaus on ap:n tapauksessa Aspergerin syndrooma, mutta ap:llä ei ole hajuakaan siitä mikä hänen pariutumisensa todellisuudessa estää.
Siis kaljut miehet on seksikkäitä!! Oon ihan yllättynyt kuinka muka kaljuuntuminen on niin pahasta. Eikä lyhyyskään haittaa. Pieni maila haittaa kyllä.