Miten täällä on jo tähän aikaan näin paljon porukkaa
Kommentit (20)
Äitiysloma. Välillä ehtii täällä käymään kun lapsi nukkuu..
Olin yön töissä ja nyt notkun täällä palstalla siihen asti kun seuraava vuoro alkaa klo 17.00.Huomenna ehtii nukkua ellen jää taas tuijottamaan palstan tympeitä aiheita.
Voitin Lotossa 8 miljoonaa niin nyt voi ottaa vähän aikaa rennommin.
Olen työttömänä juu.tällä hetkellä. Etsin koko ajan töitä. Välissä palstailen.
Työt alkavat kohta. Mulla työpäivän pituus vaihtelee.
Olen töissä nyt. Aamukahvi menossa ja sitten palsta kiinni ja töihin. :D
Saikulla. Aamupalaa tässä just syön ja samalla palstailen :)
Töissä ollaan. Nyt ei asiakkaita,kerkee täällä hengailla.
Töissä olisin muuten, mutta pitää kohta lähtä käyttään teini hampilekurilla.
Palkallinen vapaa tämä ja huominen päivä.
Olisin töissä, mut lapsi kipeenä kotona,en saanut hoitajaa tähän hätään.
Työtön oon ja heräsin vasta, kuis? Apkin taidat olla työtön kun täällä tähän aikaan oot ja ihmettelit asiaa ;D Eli tiedät ettei tähän aikaan yleensä porukkaa av:lla liiemmin ole kun itse roikut täällä ilmeisesti paljon
Työt alkaa 11, siksi notkun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Työtön oon ja heräsin vasta, kuis? Apkin taidat olla työtön kun täällä tähän aikaan oot ja ihmettelit asiaa ;D Eli tiedät ettei tähän aikaan yleensä porukkaa av:lla liiemmin ole kun itse roikut täällä ilmeisesti paljon
Pitihän tähänkin ketjuun yks pahanilman lintu saada. Hus hus pois täältä. Kaikki ihan hyvässä hengessä vastailleet, paitsi sinä.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän tähänkin ketjuun yks pahanilman lintu saada. Hus hus pois täältä. Kaikki ihan hyvässä hengessä vastailleet, paitsi sinä.
Työt alkaa vasta klo12 :) ehtii hyvin palstailla aamuisin.