Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos apteekit ja sitä myötä lääkkeiden saanti lakkautettaisiin nyt

Vierailija
07.12.2016 |

Miten perheesi päijäisi?
Meidän perhettä kohtaisi todella tuskainen elämä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut perheessä selviäisi varmaan jotenkin, heillä ei jatkuvaa lääkitystä. Minulla neurologiseen ongelmaan lääkitys, jonka loppuessa tulisin pilkuhiljaa hulluksi oireitteni kanssa.

Vierailija
2/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten selviäisi, pärjääkö ihminen ilman kilpirauhasta ja korvaavaa lääkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltais lirissä. Erännäisten asioiden vuoksi mulla menee kaks johtuu kovaa kipulääkettä päivässä ja yks tarvittava, lisäksi melatoniini ja vatsansuoja.

Lapset nyt pärjäis. He eivä tarvii ku särkylääkettä kuumeeseen tms joskusharvoin, mutta itellä olis kiire löytää joku korvaava kivunlieventäjä kun en ilman lääkitystä pääsis edes käveleen...

Vierailija
4/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

500000 suomalaista kärsisi mielialalääkkeiden vieroitusoireista

Vierailija
5/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe voisi ihan hyvin, saattaisi kyllä kasvaa :D

Vierailija
6/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen loppuisi, kun viimeisetkin e-pillerit loppuisivat. Ei kiinnosta raskaus, jos mitään lääkkeitä ei olisi saatavilla edes sairaalassa. Alatiesynnytys nyt vielä menisi, mutta komplikaatiot...

Migreenistä olisi kärsittävä aina välillä kuten myös heinänuhasta. Muuten elämäni ei eroaisi nykyisestä ellei tulevaisuus yllätä.

Miehellä ei tällä hetkellä yhtään mitään kremppaa, joten eiköhän hänellekin hyvin menisi. Ehkä voisi stressata joskus, kun tietäisi, ettei lääkkeellistä apua enää ole mihinkään.

Vierailija
7/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ripuloisin itseni hengiltä, kuivuisin kuoliaaksi. Mies tukehtuisi astmakohtaukseen. Kumpi lähtisi ensin, on sattumaa, mutta ei kestettäisi vuottakaan kumpikaan.

Vierailija
8/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki lähtis.

Vierailija
9/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastaminen loppuisi, kun viimeisetkin e-pillerit loppuisivat

Pieni vinkki: seksiä voi harrastaa myös tavoilla, joista ei voi tulla raskaaksi.

Vierailija
10/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä olisi kurja olo allergiaoireiden ja ihottumien kanssa, mutta hän pysyisi hengissä. Minä kuolisin aika pian sydämen vajaatoimintaan.

Vierailija
11/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei tapahtuisi mitään muutoksia. Minulla jäisi ottamatta se kerran - kaksi vuodessa napattu särkylääke kuukautiskipuihin. Tosin kotoa löytyvällä särkylääkepurkilla pärjäisin vielä vuosia.

Vierailija
12/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi mitenkään. Kellään perheenjäsenellä ei ole mitään lääkitystä vaativaa sairautta.

Vierailija
13/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pärjäis,minä ja lapset ei käytetä lääkkeitä ollenkaan

Vierailija
14/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka ei syö säännöllisesti mitään lääkkeitä. Silloin tällöin otan "buranan".

Vierailija
15/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuolisin muutaman kuukauden sisään. Muille ei kävisi mitään (ellei sitten joku äkillinen sairaus iskisi).

Vierailija
16/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kerran kuukaudessa " kuolemaa" menkkakipujen vuoksi. Muuten pärjättäisiin, lapsi ei käytä mitään lääkkeitä, ei edes sairaana suostuisi millään ottamaan.

Vierailija
17/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka ei syö säännöllisesti mitään lääkkeitä. Silloin tällöin otan "buranan".

Taidat olla harvinaisuus. Nykyisin kaikkeen halutaan lääkettä, sellaiseenkin, minkä voisi hoitaa ilman lääkettä.  Ja lääketehtaat "keksii" uusia sairauksia, joihin sitten "tarvitaan" lääkettä.

Yksi hullutus on miesten vaihtarit :D:D

Vierailija
18/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla olisi hankala kevät edessä allergioiden takia. Minun pitäisi opetella stressinhallintakeinot, että migreeni pysyisi poissa ilman estolääkettä ja crohn aisoissa ilman lääkkeitä

Vierailija
19/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan onneksemme kaikki terveitä, joten ei vaikuttaisi mitenkään. Osaan tehdä myös monenlaisia vaihtoehtohoitoja ja meillä on aika kattava varasto erilaisia yrttilääkkeitä, joilla pärjää tavallisten vaivojen yllättäessä, särkylääkettäkin löytyy kyllä, mutta en muista milloin sitä olisi joku meillä tarvinnut, taitaa olla useampi vuosi. Tulevaisuudesta ei tietenkään tiedä, naapurin todella terve, liikunnallinen ja kaikinpuolin terveitä elintapoja noudattava vasta vähän päälle viisikymppinen mies sai syksyllä sydäninfarktin ja kuolemahan siinä olisi ilman liotushoitoa ja pallolaajennusta tullut. Viisikymppisiä olemme mekin.

Vierailija
20/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjistaisi elämää kun kärsin migreenistä ja pahoista menkkakivuista. Jossain vaiheessa varmaan kuolisi tulehdukseen tai mihin vaan järeämpää lääkitystä vaativaan sairauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi