Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harrastus kannattaisi aloittaa jotta maksimoisin mahdollisuuden löytää naisseuraa?

Vierailija
07.12.2016 |

Ikää on melkein 50 ja ero tuli syksyllä.
Aikaa olisi nyt harrastuksille ja miksei jollekin ihanalle naisellekin.
Monennäköinen kiinnostaa mutta ehdottakaapas missä harrastuksissa olisi hyvä todennäköisyys saada myös naispuolisia ystäviä ja sitä kautta vaikka vakavampaakin?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastuksen aikuisten alkeiskurssilla miehillä tuntunut olevan vientiä.

Vierailija
62/129 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

Kävin ilmoittautumassa sinne teatteriryhmään. 

Kiitos kaikille vinkeistä, olitte kivasti mukana mun mietinnöissä.

Nyt vaan täytyy toivoa että sinne tosiaan tulee myös naisia paljon. Eli kaikki naiset, tervetuloa tiistaisin Tikkurilan lukiolle harrastamaan. ;) 

Tanssin parista varmaan löytyisi varmasti naisia mutta en tosiaan välitä niin tanssista ja olisi kamalaa ihastua johonkin naiseen joka on intohimoinen tanssija. 

Mun oli myös ihan pakko käydä ilmoittautumassa tuohon ryhmään. Kaverin kaveri käy tolla kurssilla ja oon ihan kuumana tuohon naiseen. Hitsi mikä MILF. Kun juttelen hänen kanssaan niin ottaa heti eteen. Kun hän kattelee mua silmiin ja samalla juttelee lempeästi niin... Jestas. En voi usko että pääsen toivottavasti hänen kanssaan lähiharjoitteluun. Hänen lähellään tuntee iän ja kokemuksen tuoman naisellisen itsevarmuuden, mielettömän seksuaalisen vetovoiman. 

m50,  tuleva näyttämötaiteilija ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

Nyt vaan täytyy toivoa että sinne tosiaan tulee myös naisia paljon. Eli kaikki naiset, tervetuloa tiistaisin Tikkurilan lukiolle harrastamaan. ;) 

Tanssin parista varmaan löytyisi varmasti naisia mutta en tosiaan välitä niin tanssista ja olisi kamalaa ihastua johonkin naiseen joka on intohimoinen tanssija. 

Mun oli myös ihan pakko käydä ilmoittautumassa tuohon ryhmään. Kaverin kaveri käy tolla kurssilla ja oon ihan kuumana tuohon naiseen. Hitsi mikä MILF. Kun juttelen hänen kanssaan niin ottaa heti eteen. Kun hän kattelee mua silmiin ja samalla juttelee lempeästi niin... Jestas. En voi usko että pääsen toivottavasti hänen kanssaan lähiharjoitteluun. Hänen lähellään tuntee iän ja kokemuksen tuoman naisellisen itsevarmuuden, mielettömän seksuaalisen vetovoiman. 

No voi jestas! Onpa kiva tilanne kun tuon naisen joku kaveri tunnistaa hänet täältä! :D 

Noinkohan jatkaa harrastustaan jos kuulee että hänen seksuaalisen vetovoimansa perässä joku tulee kurssille... Itse ainakin kokisin tilanteen epämiellyttävänä, jopa ehkä uhkaavana. Toivottavasti hänellä ei ole ikäviä kokemuksia miehistä. Muutoin voi alkaa ahdistamaan. Ei kukaan nainen halua että häntä ajatellaan milfinä. 

Vierailija
64/129 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reserviläistoiminnasta löydöt ihmiskunnan pohjasakkaa edustavat naiset.

Vierailija
65/129 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

No voi jestas! Onpa kiva tilanne kun tuon naisen joku kaveri tunnistaa hänet täältä! :D 

Noinkohan jatkaa harrastustaan jos kuulee että hänen seksuaalisen vetovoimansa perässä joku tulee kurssille... Itse ainakin kokisin tilanteen epämiellyttävänä, jopa ehkä uhkaavana. Toivottavasti hänellä ei ole ikäviä kokemuksia miehistä. Muutoin voi alkaa ahdistamaan. Ei kukaan nainen halua että häntä ajatellaan milfinä. 

Täh? Miksi naiset ei tykkää ajatukssta että heitä pidetään seksikkäinä?

Sehän on kuitenkin positiivinen asia, mielestäni. 

Ja milf on positiivinen ilmaisu. 

m45

Vierailija
66/129 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

Oho! Mä taidan tuntea ton naisen! :D   

Enkä todellakaan aio kertoa hänelle tästä käänteestä. 

Vierailija
67/129 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana, yritin ilmoittautua äsken kyseiseen ryhmään, mutta saan herjan 'palvelinta ei löydy'. Missä vika?

Kyselee m55

Vierailija
68/129 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhana, yritin ilmoittautua äsken kyseiseen ryhmään, mutta saan herjan 'palvelinta ei löydy'. Missä vika?

Kyselee m55

No näkyy olevan kaatunut, järjestelmä.

Kannattaa kokeilla uudestaan myöhemmin. Jos on tilapäinen häiriö niin menee ohi ehkä nopeastikin. Jos on isompi vika niin eiköhän huomenna kun arki palaa niin korjailevat vian.

Vierailija
69/129 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee m55

Järjestelmä on ylikuormittunut kun kaikki yrittää ilmoittautua tähän ryhmään. :D 

Vierailija
70/129 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee m55

Nyt näyttäisi ilmonet pelittävän taas.

Vierailija
71/129 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti nyrkkeily, uuhhh, multa tulee jo pelkästä ajatuksesta, että joku nyrkkeilijä tulisi pokaamaan mua. N25

Tuota... tanssija yrittää pokata, nyrkkeilijä iskeä.

Vierailija
72/129 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymistaitojen harjoittelu on siinä mielessä hyvä paikka tutustua että voi vetäytyä tavallaan roolin taakse.

Ei tarvi olla omana itsenään kaikki pelissä.

Sopii meille suomalaisille jotka usein ollaan vähän ujoja tai varautuneita.

Vierailija
73/129 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintymistaitojen harjoittelu on siinä mielessä hyvä paikka tutustua että voi vetäytyä tavallaan roolin taakse.

Ei tarvi olla omana itsenään kaikki pelissä.

Sopii meille suomalaisille jotka usein ollaan vähän ujoja tai varautuneita.

Ne joutuu kohta perustaan toisenkin ryhmän.  ;D 

Vierailija
74/129 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee m55

Kerros vähän itsestäsi, m55.

Kannattaako sun perässä tulla sinne kurssille? :D 

Vierailija
75/129 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi ujo ja oon monesti miettinyt olisiko tuollaisesta esiintymiskurssista apua että uskaltaisin tuoda itseäni enemmän esiin ja jutella toisten kanssa?

Vai pahentaako se vaan asiaa ja ahdistun tästä ryhmästä? Kun muut kuitenkin ovat rohkeita.

Vierailija
76/129 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tosi ujo ja oon monesti miettinyt olisiko tuollaisesta esiintymiskurssista apua että uskaltaisin tuoda itseäni enemmän esiin ja jutella toisten kanssa?

Vai pahentaako se vaan asiaa ja ahdistun tästä ryhmästä? Kun muut kuitenkin ovat rohkeita.

Mee vaan rohkeasti mukaan.

Opettajat näissä on ammattilaisia ja huomaavat kyllä etyneisyytesi ja hienovaraisesti ohjaavat muun ryhmän pariin, sinulle sopivaan tahtiin. Usein näissä on vielä alkuun ryhmäytymisharjoituksia. Lisäksi voit saada työvälineitä itsellesi miten jatkossa käsitellä ujouttasi ja opit tuomaan itseäsi esiin.

Vierailija
77/129 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee m55

Saitko ilmoittauduttua? Ryhmässä on tilaa enää yhdelle. ;) 

Vierailija
78/129 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt meet sinne harrastukseen. Miten oot ajatellut kartoittaa ketkä naisista ovat vapaita ja mahdollisesti etsivät seuraa?

Entä miten meinaat tuoda esille että olet kiinnostunut hänestä?

Vierailija
79/129 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeily tai melonta. Sitä harrastaa moni 40-50 vuotias yksinäinen nainen. Liity vaikka suomen latuun.  Se tuntuu olevan reippaiden keski-ikäisten treffipaikka.

Vierailija
80/129 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee m55

Voisiko M55  tai ihan kuka vaan siitä ryhmästä tai heitä tuntevia,

kertoa meille mitenkä teillä on tää juttu edistynyt?

Kauheen mielelläni kuulisin ja varmaan moni muukin täällä.

Kannattaako teatteriryhmään lähteä parinhaku mielessä?

Olispa kiva olla kärpäsenä katossa. Varmaan seksuaalinen lataus on käsinkosketeltavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi