Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harrastus kannattaisi aloittaa jotta maksimoisin mahdollisuuden löytää naisseuraa?

Vierailija
07.12.2016 |

Ikää on melkein 50 ja ero tuli syksyllä.
Aikaa olisi nyt harrastuksille ja miksei jollekin ihanalle naisellekin.
Monennäköinen kiinnostaa mutta ehdottakaapas missä harrastuksissa olisi hyvä todennäköisyys saada myös naispuolisia ystäviä ja sitä kautta vaikka vakavampaakin?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geokätköily, sehän vie mukanaan ja saa liikkua luonnossa ja tulee nähtyä kauniita syrjäisiä polkuja. Miiteissä voit sitten tavata mukavia ihmisiä.

Onko geokätkeilyssä näitä miittejä useinkin?

Kun en haluaisi yksinään lähteä niitä kätköjä hakemaan. Idea oli että harrastuksesta saisi ystäviä ettei tarvitse yksinään harrastaa.

Harrastan itse geokätköilyä ja olen saanut uusia kavereita sitä kautta. Kätköillä voi vaikka kaupunkien keskustoissa. Ei tarvitse välttämättä mennä umpimetsään. Kätköjä on ihan joka puolella.

Lisäksi kätköilyseuraa voi kysyä kätköilysivustoilta. Itse olen kätköillyt aivan tuntemattomien kanssa ja kivaa on ollut.

Mieheni ei halua liikkua mihinkään kotoa ja minä en jaksa olla himassa koko ajan. Pääasiassa kuitenkin kätköilen yksin..kaverin kanssa kuitenkin mukavampaa.

Vierailija
22/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliininmaalaus

Miksi posliini pitää maalata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nyrkkeily, uuhhh, multa tulee jo pelkästä ajatuksesta, että joku nyrkkeilijä tulisi pokaamaan mua. N25

Vierailija
24/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti nyrkkeily, uuhhh, multa tulee jo pelkästä ajatuksesta, että joku nyrkkeilijä tulisi pokaamaan mua. N25

Kannattaisko sun itse mennä sinne nyrkkeilysalille?

Vierailija
25/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikka et osaisi tanssia tai laulaa. Sen takia voit mennä alkeiskurssille, jossa on muita aloittelijoita. Naiset tykkäävät, jos mies uskaltaa kokeilla jotakin uutta ja siksi pelottavaa. Itsensä haastaminen kannattaa. Tietenkin, jos et usko pitäväsi laulamisesta tai tanssimisesta, niin sitten ei kannattaa sellaisen harrastuksen parista etsiä kumppania.

Minä 30v. naisena etsisin ensimmäiseksi miestä tanssin tai kuorolaulun parista.

Vierailija
26/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssille opettelemaan lavatanssin alkeita.

Vierailija
27/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, vaikka et osaisi tanssia tai laulaa. Sen takia voit mennä alkeiskurssille, jossa on muita aloittelijoita. Naiset tykkäävät, jos mies uskaltaa kokeilla jotakin uutta ja siksi pelottavaa. Itsensä haastaminen kannattaa. Tietenkin, jos et usko pitäväsi laulamisesta tai tanssimisesta, niin sitten ei kannattaa sellaisen harrastuksen parista etsiä kumppania.

Minä 30v. naisena etsisin ensimmäiseksi miestä tanssin tai kuorolaulun parista.

No täytyy tietää tarkkaan kuoron kokoonpano jos miehiä sieltä aiot saada.

Suurin osa sekakuoroista on kyllä naispainotteisia.

Vierailija
28/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas.

Kävin ilmoittautumassa sinne teatteriryhmään. 

Kiitos kaikille vinkeistä, olitte kivasti mukana mun mietinnöissä.

Nyt vaan täytyy toivoa että sinne tosiaan tulee myös naisia paljon. Eli kaikki naiset, tervetuloa tiistaisin Tikkurilan lukiolle harrastamaan. ;) 

Tanssin parista varmaan löytyisi varmasti naisia mutta en tosiaan välitä niin tanssista ja olisi kamalaa ihastua johonkin naiseen joka on intohimoinen tanssija. 

Vierailija
29/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pari kertaa kuntosalilla katsomassa minkäikäistä naisporukkaa siellä käy ja mihin kellonaikaan.

Vierailija
30/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy pari kertaa kuntosalilla katsomassa minkäikäistä naisporukkaa siellä käy ja mihin kellonaikaan.

Kuntosalilta on tosi vaikea saada ystäviä jos ei käy ohjatuissa ryhmissä.

Vierailija
31/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ulkoiluttaminen, varsinkin jos puistoja löytyy ja asut tiheään asutulla alueella.

Vierailija
32/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla melko nappiin sulle, ap, mutta et löydä minua kuin kaupasta, sillä töiden ja kodin lisäksi en juuri muualla käy. Harrastuksenikin on naisvaltaista, joogaa. Ulkoilenkin vain tässä lähinurkissa. Ja murehdin just ihan samaa kuin sinäkin. Ravintolasta en halua miestä hakea, vain juoppoja löytänyt sieltä.

N48

Vierailija
33/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran ulkoiluttaminen, varsinkin jos puistoja löytyy ja asut tiheään asutulla alueella.

Unohdin mainita että koiran rotu vaikuttaa asiaan paljon. Kultainen noitaja, bernhardilainen, husky, ynnä muut vastaavat on hyviä.

Vierailija
34/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilta on tosi vaikea saada ystäviä jos ei käy ohjatuissa ryhmissä.

Olin just tulossa kirjoittamaan, että ryhmäliikuntatunneilla ainakin käy paljon naisia ja saa heidän huomionsa miehenä.

Vierailija
35/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö ap työssäkäyvästä 43-v. kolmen lapsen äidistä (lapsilla vuoroviikkosysteemi)? Tumma, nätti, hoikka, älykäs ja hauska :) Toivoisin miesseuraa niin, että tapailtaisiin silloin tällöin, tutustuttaisiin rauhassa (ilman lapsia). Kotiini en aio lasteni lisäksi ottaa vakituisia asukkaita vuosiin..

Vierailija
36/129 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus.

Suuri osa tyttöistä ovat liian nuoria, mutta ylensä myös aikuisia naisia mukana jotka ovat aloittaneet uudestaan vuosien tauon jälkeen.

Vierailija
37/129 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

Nyt vaan täytyy toivoa että sinne tosiaan tulee myös naisia paljon. Eli kaikki naiset, tervetuloa tiistaisin Tikkurilan lukiolle harrastamaan. ;) 

Tanssin parista varmaan löytyisi varmasti naisia mutta en tosiaan välitä niin tanssista ja olisi kamalaa ihastua johonkin naiseen joka on intohimoinen tanssija. 

Minäkin kävin ilmoittautumassa tähän ryhmään. :) Nähdään tammikuussa.

n 42 

Vierailija
38/129 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

n 42 

Mäkin oon tulossa! 

Nyt täytyy sitten saada vielä ihania miehiä sinne!!!!

n45

Vierailija
39/129 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

n 42 

Mäkin oon tulossa! 

Nyt täytyy sitten saada vielä ihania miehiä sinne!!!!

n45

Naisia siihen ryhmään onkin jo tulossa aika hyvin. :) 

Toivottavasti niitä miehiäkin vielä sinne mahtuu.

Ryhmäkoko kun on rajallinen. Miehet(sinkut!), nyt kiireesti ilmoittautumaan jos ette siellä jo ole! :D 

Vierailija
40/129 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi kiinnosaa toi näytelmäkerho.

Mitä siellä oikein tehdään jos ei teatterikappaletta esitetä/harjoitella?

Jokohan se on täynnä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi